Web Analytics Made Easy - Statcounter

بنیاد مستضعفان در دو هفته ابتدایی سال تحصیلی جدید ۴۰ هزار بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار کشور توزیع کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، صفحه رسمی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در اینستاگرام با انتشار یک پست نوشت:

" بنیاد مستضعفان در دو هفته ابتدایی سال تحصیلی جدید ۴۰ هزار بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار کشور توزیع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بسته‌ها شامل ۱۳ قلم لوازم‌التحریر ضروری برای دانش‌آموزان مناطق محروم است که در مناطق هدف محرومیت‌زدایی بنیاد مستضعفان توزیع شده است.

اقلام، نوع و محتویات بسته‌ها با توجه به مقطع تحصیلی و جنسیت دانش آموزان انتخاب شده است. اقلام اهدایی از بهترین کالاها و تولیدات داخلی تهیه شده است.

بنیاد مستضعفان در نظر دارد تا پایان سال علاوه بر توزیع کتاب‌های کمک آموزشی و برگزاری دوره‌های فنی و حرفه‌ای برای مناطق محروم؛ چندین هزار دست پوشاک نیز میان دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار کشور توزیع کند."

کد خبر 394138

منبع: ایمنا

کلیدواژه: لوازم التحریر قیمت لوازم التحریر نوشت افزار مناطق محروم دانش آموزان مناطق کم برخوردار بنیاد مستضعفان بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۴۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم اقدام به موقع برای ثبت نام کتاب دانش آموزان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مولوی گفت: در سال تحصیلی جدید پیش بینی می‌شود بیش از دو میلیون کتاب توزیع شود که توزیع مطلوب آن در گروی همکاری والدین و مدیران مدارس است.
او افزود: البته ۹۰ درصد ثبت نام به موقع انجام می‌شود ولی همان ۱۰ درصد نیز باید به موقع ثبت نام کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • لزوم اقدام به موقع برای ثبت نام کتاب دانش آموزان
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • روز جهانی لوازم التحریر ۱۴۰۳ + تاریخچه و پوستر World Stationery Day
  • آموزش هوش مصنوعی به دانش‌آموزان مناطق محروم
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب