Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی آب‌های آرام در بخش زنان و آقایان خود را برای حضور موفق در مسابقات کسب سهمیه المپیک قاره آسیا آماده می‌کند و به همین منظور دور جدید اردوی این تیم در بخش کایاک و کانو به میزبانی دریاچه آزادی برگزار می‌شود.

این مرحله از اردو از فردا ۱ آبان در دریاچه آزادی آغاز می‌شود و تا ۲۵ آبان ماه ادامه پیدا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین ملکی مربی مردان و فاطمه مجللی مربی بانوان است.

کیانا کمال زاده از هرمزگان، گلناز غضنفریان از مازندران و سمن سلطانی از تهران در بخش کایاک زنان، زیبا سماک حرفه از گیلان، مریم شورگشتی از تهران و مهسا کهنسال از خوزستان در بخش کانوی زنان، پیمان قویدل و علی آقامیرزایی از گیلان، احمدرضا طالبیان از اصفهان، امید احمدی از زنجان، امین بوداغی از مازندران و علیرضا جهان نما و علی مولایی از تهران در بخش کایاک آقایان و عادل مجللی از گلستان و علی اجاقی از کرمانشاه در بخش کانوی آقایان قایقرانان دعوت شده به این مرحله از اردو هستند.

همچنین نهمین اردوی تدارکاتی تیم ملی پاراکانو ایران برای حضور موفق در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۰ و انتخابی المپیک توکیو با حضور ۴ ورزشکار در بخش آقایان و ۲ ورزشکار در بخش زنان از فردا ۱ آبان ماه به میزبانی دریاچه مجموعه ورزشی برگزار می شود و قایقرانان پاراکانو در این مرحله از اردو تا ۲۲ آبان ماه به تمرینات خود ادامه می‌دهند.

مسعود مهدوی‌نیا مربی تیم ملی است و نادر عیوضی از گیلان، اسلام جاهدی از هرمزگان، مسعود قیصر از تهران و امین آغنده از البرز در بخش آقایان و شهلا بهروزی از کرمانشاه و رویا سلطانی از زنجان در بخش زناننفرات دعوت شده به اردو هستند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم ملی قایقرانی ایران فدراسیون قایقرانی قایقرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۴۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپیدپوشان ملوان میزبان نارنجی پوشان سایپا

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان؛ از مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال باشگاه‌های ایران یادواره آزادسازی خرمشهر و از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه فردا تیم ملوان از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه فردا در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران انزلی به مصاف تیم سایپا تهران می‌رود.
داوری این دیدار بر عهده: مهرداد خسروی با کمک‌های هیوا بهمنی و هیمن نوربخش است.
ملوان فصل شگفت انگیزی را رقم زده و در لیگ برتر در جایگاه پنجم لیگ برتر است، ملوانان در جام حذفی همیشه یکی از مدعیان سنتی جام هستند و سابقه قهرمانی در این جام را هم دارند. 
سایپا تهران، اما مدت هاست از سطح اول فوتبال کشور دور شده و در لیگ یک روزگار می‌گذارند.
نارنجی پوشان تهرانی با مجتبی سرآسیایی سرمربی خود به انزلی می‌روند ولی شاید آنها به اندازه ملوان جام حذفی را جدی نگیرند و به دنبال لیگ باشند هرچند تقریبا شانسی برای صعود به لیگ برتر نخواهند داشت. 
ملوان در مرحله قبل شهر راز شیراز را شکست داد و سایپا هم تیم پارس جنوبی بوشهر را برد.

دیگر خبرها

  • سپیدپوشان ملوان میزبان نارنجی پوشان سایپا
  • مازندران قهرمان جوانان و گیلان قهرمان زیر ۲۳ سال آب‌های آرام شد
  • حسن یزدانی به تمرین تیم ملی نیامد | تکلیف کاپیتان و دو نفر با هم مشخص می‌شود
  • درخشش ورزشکار چهارمحالی در مسابقات قایقرانی کشور
  • درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور
  • حسن یزدانی به اردوی تیم ملی نیامد؛ او آماده نیست؟
  • حضور حسن یزدانی در تیم ملی به تعویق افتاد!
  • غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی؛ او آماده نیست؟
  • حسن یزدانی از اردوی بعد به جمع آزادکاران اضافه خواهد شد
  • حسن یزدانی به اردوی تیم ملی نرفت