Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- علی القاصی صبح امروز به صورت از پیش اعلام نشده از دادسرای ناحیه ۷ سیدخندان بازدید کرد. تاریخ انتشار: 15:34 - 30 مهر 1398 - کد خبر: ۵۶۱۰۹۵

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان؛ علی القاصی دادستان تهران صبح امروز سه‌شنبه 98/7/30 از دادسرای ناحیه 7 سیدخندان بازدید و ضمن بررسی سطح عملکرد شعب قضایی، از تلاش‌های قضات و کارکنان این دادسرا تقدیر و تشکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از نزدیک با برخی مراجعین گفت‌و‌گو و ضمن استماع درخواست‌های حقوقی آن‌ها، دستورات قضایی لازم را در این خصوص صادر نمود.

گفتنی است دادسراي ناحيه 7 سیدخندان تهران در خیابان مطهری، خیابان علی اکبری، جنب مدیریت بحران شهرداری واقع شده است و حوزه قضايي منطقه 7 شهرداري تهران را در بر می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

بازدید دادستان تهران از انبار خودرو‌های دپوشده در بزرگراه فتح

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: علی القاصی دادستان تهران دادسرای ناحیه 7 تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۴۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشک‌های بامزه چمران در شورای شهر تهران

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 12 اختلاف طیف نزدیک به قالیباف و طیف طرفداران زاکانی که در ماجرای قرارداد چین به اوج خود رسیده، باعث شد مهدی چمران در جلسه شورای شهر زیر گریه بزند؛ گریه‌ای که در فضای مجازی سوژه شد. این لحظات را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • اشک‌های بامزه چمران در شورای شهر تهران
  • بازدید رئیس کل دادگستری البرز از بیمارستان امام کرج
  • تشکیل ۳ پرونده جرایم انتخاباتی خراسان رضوی در دور اول
  • تشکیل پرونده قضایی برای سریال افعی تهران
  • تشکیل پرونده قضایی برای عوامل سریال افعی تهران
  • تشکیل ۱۳ پرونده قضایی برای مروجین اکاذیب در فضای مجازی کرمان
  • بازدید رئیس حوزه قضایی شهرستان رابر از زندان بافت
  • دادستان کرمان خواستار ارتقا خدمات دفاتر قضایی شد
  • بازدید دادستان تهران از دادسرای ناحیه ۳۸
  • کوتاه شدن مدت زمان رسیدگی به پرونده‌ها