Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-03@22:31:30 GMT

امروز روز آخر پروازهای طرح اربعین است

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۴۴۷۷۴

پرواز نجف به تهران شب گذشته شرکت هواپیمایی تابان به علت بدهی این شرکت هواپیمایی به فرودگاه نجف با مشکلاتی مواجه شد و مسافران ساعاتی سرگردان شدند.

اخبار اجتماعی- مسافران این پرواز زمانی که قصد ورود به فرودگاه نجف و عبور از کانتر شرکت هواپیمای تابان را داشتند  به آنها اعلام شد اجازه ورود به سالن مسافری را ندارند و باید در محوطه باز فرودگاه منتظر بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ظاهراً شرکت هواپیمایی تابان نسبت به تعیین تکلیف بدهی خود با فرودگاه خصوصی نجف کم‌کاری کرده بود که همین امر موجب شد‌ مسؤولان این فرودگاه اجازه انجام پروازهای این شرکت هواپیمایی را صادر نکنند.

موضوع را از مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری پیگیری کردیم.

رضا جعفرزاده در این باره به خبرنگار فارس گفت: همه شرکت های هواپیمایی به نسبت ‌بدهی‌هایی بابت انجام پروازها به فرودگاه‌ها دارند اما اغلب شرکت‌های هواپیمایی سعی می‌کنند همیشه این بدهی خود را به فرودگاه‌ها‌ تعیین تکلیف کنند.

وی افزود: پرواز شب گذشته شرکت هواپیمایی تابان نیز به دلیل ‌بدهی ‌به فرودگاه خصوصی نجف، دچار مشکلاتی شد اما سازمان هواپیمایی کشوری ‌بلافاصله پس از اطلاع از این موضوع، پیگیری‌های لازم را از شرکت تابان و فرودگاه نجف انجام داد.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: پس از انجام هماهنگی‌های سازمان هواپیمایی کشوری، شرکت هواپیمایی تابان و فرودگاه نجف، مقرر شد این پرواز برقرار شود و طی تماس تلفنی نیز با مسافران این پرواز صحبت و اطمینان خاطر کردیم که سوار هواپیما شده‌اند.

* امروز آخرین روز پروازهای طرح اربعین حسینی 

جعفرزاده با بیان اینکه امسال در پروازهای اربعین با وجود تراکم پروازها تأخیرات خاصی رخ نداد، گفت: فقط دو یا سه مورد تأخیر به علت نقص فنی هواپیما داشتیم و مورد شب گذشته هم به علت وجود بدهی به فرودگاه نجف بود.

وی با بیان اینکه امروز آخرین روز پرواز‌های طرح اربعین حسینی است، اظهار داشت: تعداد پرواز‌های اربعین در تاریخ‌های ۲۰ تا ۳۰ مهر‌ماه بیش از ۱۵۰۰ پرواز خواهد بود.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری اضافه کرد: از روز آینده این پروازها تابع شرایط پروازهای خارجی است.

جعفرزاده با بیان اینکه طرح پرواز‌های اربعین از ۲۰ مهرماه آغاز شد و تا پایان وقت امروز ۳۰ مهرماه‌ادامه دارد، گفت: ‌برای تاریخ‌های 20 تا 30 مهرماه امسال، نرخ بلیت پروازهای تهران ـ نجف ـ تهران و تهران ـ بغداد ـ تهران 2.2 میلیون تومان و نرخ بلیت مشهد ـ نجف ـ مشهد و مشهد ـ بغداد ـ مشهد 2.8 میلیون تومان تعیین شده است، نرخ بلیت سایر شهرستان‌ها هم در مسیرهای نجف و بغداد مشابه نرخ تهران به نجف و بغداد است؛ نرخ بلیت‌های یک‌طرفه در مسیرهای تهران ـ نجف یک میلیون و 100 هزار تومان و در مسیر مشهد ـ نجف یک میلیون و 400 هزار تومان تعیین شده است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فرودگاه نجف فرودگاه نجف سازمان هواپیمایی کشوری فرودگاه پرواز نجف به تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۴۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط جوی پرواز تهران - خرم آباد را مجبور به بازگشت کرد

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش روابط عمومی فرودگاه شهدای خرم آباد، پرواز ساعت ۱۵ امروز به شماره پروازی ۱۰۰۶ شرکت هواپیمایی ماهان در مسیر تهران به خرم آباد به علت شرایط جوی با تصمیم خلبان به فرودگاه مهرآباد بازگشت.

سازمان هواشناسی امروز جمعه با تاکید بر تداوم بارش‌ها در بیشتر استان‌ها، از ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه خبر داد.

بنا بر اعلام هواشناسی لرستان میانگین بارندگی طی ۷۲ ساعت گذشته در استان به میزان ۴۶ میلی‌متر ثبت شده که بیشترین بارش‌ها با میزان ۱.۸ میلی‌متر مربوط به رومشکان است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • بازگشت پرواز تهران - خرم آباد
  • شرایط جوی پرواز تهران - خرم آباد را مجبور به بازگشت کرد
  • بازگشت پرواز تهران ـ خرم‌آباد ‌به مبدأ در پی شرایط بد جوی
  • افزایش پروازهای فرودگاه شهدای خوی به ۳ روز در هفته
  • لغو پرواز‌های شرکت هواپیمایی ایران ایر تهران - ایلام و بالعکس
  • پروازهای تهران به ایلام لغو شد
  • لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ ایر تهران - ایلام و بالعکس
  • لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ایر تهران-ایلام و بالعکس
  • بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پروازهای هواپیمایی کیش
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت