Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-26@17:15:22 GMT

استراماچونی، آقای خاص آبی‌ها

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۴۵۰۵۱

استراماچونی، آقای خاص آبی‌ها

به عنوان اولین ایتالیایی وارد فوتبال ایران شد و مردی که از اینتر آمد، نمی‌توانست محبوب استقلالی‌ها نباشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری استراماچونی درست از وقتی به استقلال آمد هواخواه داشت و طرفداران او حتی با نتایج ضعیف استقلال باز هم پشت مربی ایستادند چرا که حداقل استقلال اگر چه خوب نتیجه نمی‌گرفت اما فوتبال با برنامه و منظمی را از خود به نمایش می گذاشت تا در نهایت استرا این روزها در استقلال نشان دهد دلیل حمایت ها از او بی جهت نبوده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چند برد متوالی استقلال در لیگ و جام حذفی حالا استقلال او را به آرامش رسانده اما از همه این ها مهم تر این است که او آقای خاص آبی‌ها روی نیمکت است‌. مردی که کمتر گله و شکایت می کند و بیشتر اهل ساختن است تا خراب کردن. چیزی که در مربی فصل گذشته استقلال نبود.


شفر بر خلاف استراماچونی بیشتر اهل گلایه و شکایت بود و در هر کنفرانس خبری بعد از بازی از خاویار و فرش معروف ایران می گفت و شایعات تکراری اش.‌ از مصدومیت بازیکنانش مدام گلایه می کرد و از زمین هایی که نداشت.

 

اما بر خلاف شفر، استراماچونی نشان داده بیشتر اهل عمل است تا حرف. گلایه کمتر می کند و بیشتر به فکر ساختن استقلال است. بازیکنانش مصدوم می شوند، می گوید از داشته هایمان استفاده می کنیم. مهاجم مد نظرش جذب نمی شود، می گوید: مجبوریم تا نیم فصل صبر کنیم. شجاعیان رباط پاره می کند و او حالا حتما به دنبال جانشین او در تیمش می گردد.

 

استرا بعد از بازی استقلال از حل مشکل روحی تیمش می گوید تا نشان دهد در کنار مربیگری، روان شناس خوبی هم برای تیمش است. جملات کلیدی در صحبت های او بعد از برتری تیمش این است: در بازی های ابتدایی به ویژه برابر فولاد و نفت مسجد سلیمان من به تیم خود بعد از گل اول نگاه کردم و دیدم که یک مقدار برای ادامه فوتبال خود ترسو هستند. از آن زمان به بعد من سعی کردم روی ذهن بازیکنان کار کنم و به آنها این موضوع را انتقال دادم که ما استقلال هستیم و نباید با نتیجه یک بر صفر خوشحال باشیم و در کنار حفظ بالانس تیم، باید گل های بیشتری بزنیم.

 

استقلال حالا با استرا از روزهای سخت عبور کرده و به نظر می‌رسد مربی که می داند تیمش در صورت زدن گل زود هنگام به سایپا، بیشتر از دو گل می تواند به این تیم بزند، حالا هم خوب بداند چطور می تواند استقلال را مدعی‌تر برای قهرمانی بسازد.

منبع: بانک ورزش

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: استراماچونی تیم فوتبال استقلال جام حذفی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۵۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتهام جالب به آرتتا: موهایت رنگ است!

به گزارش "ورزش سه"، آرتتا از زمان حضورش روی نیمکت آرسنال موفق شده است این تیم را بار دیگر به روزهای اوج برگرداند و حالا آنها دو فصل متوالی است که در جمع مدعیان قهرمانی حضور دارد و برای کسب این عنوان با منچسترسیتی و لیورپول رقابت می‌کنند.

تعدادی از کاربران در شبکه‌های اجتماعی در چند ماه اخیر به این موضوع پرداخته بودند که این مربی جوان ۴۲ ساله با وجود فشار کار در سطح اول فوتبال انگلیس همچنان موهای بسیار مشکی دارد و خبری از موی سفید در بین موهایش نیست و این موضوع برای آنها جالب بود.

حالا به نظر می‌رسد که این ویژگی باعث حسادت و ناراحتی بعضی از اهالی فوتبال شده و یورک در صحبت‌های جالبی که درباره این مربی مطرح کرده مدعی شده است که او بدون شک از رنگ مو استفاده می‌کند.

این ستاره سابق یونایتد به گفت:« آیا موهای آرتتا شروع به سفید شدن کرده است؟ اگر هر روز موهایتان را رنگ کنید نمی‌توانید موی سفید را ببینید. آرتتا اجازه نمی‌دهد که موهای سفیدش معلوم شود. موهای شما نمی‌تواند در این سن تا این حد مشکی باشد.»

دیگر خبرها

  • فرم آماده سروش برای دفاع از قهرمانی‌های پرسپولیس
  • حمید مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم
  • پرسپولیسی‌ها علیه مهندس استقلال
  • تو زیبایی
  • مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم!
  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • فلاحت‌زاده: داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • پرسپولیسی‌ها در مسیر مهندس استقلال
  • کارلتو تسلیم شد: بالاخره نوبت به خرید جنجالی رسید
  • اتهام جالب به آرتتا: موهایت رنگ است!