Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار سمنان بر تسهیل در روند سرمایه‌گذاری از سوی دستگاه‌های اجرایی این استان تأکید کرد و گفت: با فعال شدن فرودگاه در دو شهرستان سمنان و شاهرود می‌توانیم شاهد جذب هر چه بیشتر سرمایه‌گذاران به استان سمنان باشیم. ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۱ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، علیرضا آشناگر در نشستی با برخی مدیران دستگاه‌های اجرایی و سرمایه‌گذار چینی اظهار داشت: استان سمنان به لحاظ موقعیت جغرافیایی خاص و برخورداری از ظرفیت‌های متعدد و متنوع در حوزه‌های مختلف گردشگری، صنعتی، معدنی برخوردار است که باید بیش از این‌ها موردتوجه قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بر لزوم سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف بر اساس ظرفیت‌های بی‌نظیر این استان در بخش‌های مختلف تأکید کرد و اثر آن را بر رشد و توسعه همه‌جانبه این استان مهم دانست.

بزرگ ترین قرارداد سرمایه گذاری بخش خصوصی در بنادر ایران امضا شدحجم تجمعی سرمایه گذاری در پتروشیمی ایران به 93 میلیارد دلار می رسد1200 میلیارد تومان در حوزه گردشگری استان کرمانشاه سرمایه گذاری شده استسرمایه گذاری در قسطی کلاب

استاندار سمنان از دیگر مزایای این استان را بهره‌مندی از امکانات زیادی و هوایی مناسب عنوان کرد و افزود: همه این مزایا و محاسن در ایجاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری و اهتمام جدی به آن ضروری است.

آشناگر تأکید کرد: با توجه به ظرفیت‌های نهفته در بطن و متن شرق استان سمنان لازم است سرمایه‌گذاری در این منطقه تقویت و زیرساخت‌های لازم در این بخش ایجاد شود.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه شهرستان شاهرود در استان سمنان سهم بسزایی در اشتغال در دو بخش کشاورزی و خدماتی دارد؛ بنابراین ایجاد واحد‌های تولیدی می‌تواند سهم این شهرستان را در این حوزه اشتغال دهد.

استاندار سمنان اظهار داشت: باید همکاری و تلاش مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی این استان در فراهم‌سازی شرایط سرمایه‌گذاری دو چندان شود.

آشناگر عنوان کرد: دستگاه‌های اجرایی استان سمنان باید توجه ویژه‌ای نسبت به تسهیل گری روند سرمایه‌گذاری داشته باشند.

انتهای پیام/ ت

R41366/P/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۵۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه محصولات خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ تهران

جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی به منظور حضور موثر خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ در تهران با حضور مسئولان ذی‌ربط برگزار شد.

قناعت استاندار خراسان جنوبی گفت: نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ در تهران از روز ۸ اردیبهشت تا ۱۲ اردیبهشت برگزار می‌شود و خراسان جنوبی در این نمایشگاه حضور فعال خواهد داشت.

او افزود: در نمایشگاه اکسپو امسال از ۸۴ کشور خارجی با حضور ۲ هزار نفر از سفیران، تجار و سرمایه‌گذاران و مسئولان کشوری حضور خواهند داشت و این حضور بهترین فرصت برای خراسان جنوبی است که محصولات راهبردی خود از جمله زرشک، زعفران، گوهرسنگ‌ها و معادن منطقه از جمله بنتونیت را معرفی کند.

به گفته قناعت نباید این فرصت‌ها را از دست دهیم و به دنبال بازار‌های هدف باشیم تا بتوانیم سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی را در استان جذب کنیم.

استاندار از تهیه ۷ تفاهم نامه خبر داد که در این نمایشگاه به امضا خواهد رسید.

ذاکریان مدیرکل اقتصاد و دارایی استان هم از چاپ کتاب ۱۱۰ فرصت سرمایه‌گذاری در استان خبر داد و گفت: امکانات و توانمندی‌های سرمایه‌گذاری در بخش‌های صنعت و معدن و کشاورزی و گردشگری در این کتاب گردآوری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • گیلان با ۹۰ همت فرصت سرمایه‌گذاری در نمایشگاه اکسپو حضور دارد
  • عرضه محصولات خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ تهران
  • آذربایجان‌غربی ۱۸۰۳ اثر ثبت شده ملی دارد
  • مهیا بودن شرایط سرمایه گذاری در خوشاب
  • تحلیل‌های غیر کارشناسی، امنیت سرمایه‌گذاری را از بین می‌برد
  • دستگاه‌های اجرایی قم از تولیدکنندگان حمایت کنند
  • انعقاد ۱۸۲ قرارداد با سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی فیروزآباد
  • اینجا از هر ۱۰ سرمایه، ۹ تا بر باد می‌رود
  • عربستان به دنبال جذب سرمایه‌گذار برای پروژه نئوم
  • معرفی ظرفیت صادراتی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو