Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- در این بسته خبری مهمترین اخبار گروه جامعه خبرگزاری میزان را طی امروز سه شنبه ۳۰ مهر ماه مطالعه می‌کنید. تاریخ انتشار: 16:36 - 30 مهر 1398 - کد خبر: ۵۶۱۱۲۴

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، در این بسته خبری مهمترین اخبار گروه جامعه خبرگزاری میزان را طی امروز سه شنبه ۳۰ مهر ماه مطالعه می‌کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بیشتر بخوانید: ۲۸ سارق تلفن همراه در بیمارستان‌های پایتخت دستگیر شدند
فرمانده یگان‌های حفاظت فیزیکی اماکن پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۲۸ سارق و کشف ۵۳ دستگاه گوشی سرقتی در بیمارستان‌های تهران از ابتدای امسال خبر داد.

بیشتر بخوانید: کشف ۲ تن و ۱۱۶ کیلوگرم موادمخدر و هلاکت یک سوداگر مرگ در مرز‌های جنوب شرقی کشور

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به انهدام باند قاچاق مواد افیونی از کشف ۲ تن و ۱۱۶ کیلوگرم انواع موادمخدر و هلاکت یک سوداگر مرگ در مرز‌های جنوب شرقی کشور خبر داد.

بیشتر بخوانید:دستگیری قاتل مامور پلیس شهید "حجت اله دشتبانی"

جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان از دستگیری قاتل شهید "حجت اله دشتبانی "طی یک عملیات پیچیده پلیسی در یزد خبر داد.

بیشتر بخوانید:قاتل خاموش؛ زن ۲۰ ساله اردبیلی را به کام مرگ کشاند

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اردبیل گفت: حادثه گازگرفتگی در محله "آراز علی" شهر اردبیل زن ۲۰ ساله را به کام مرگ کشاند.

بیشتر بخوانید: کشف ۵ میلیارد داروی غیر مجاز در پایتخت

سرکلانتر هفتم از دستگیری ۳۴ فروشنده و کشف ۳۰ هزار قلم داروی تقلبی به ارزش ۵ میلیارد ریال خبر داد.

بیشتر بخوانید:اعتراف سارقان منازل شهر ری و دولت آباد به ۳۰ فقره سرقت

رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی پایتخت از شناسایی و دستگیری ۲ سارق منزل خبر داد و گفت: تا کنون متهمان به ۳۰ فقره سرقت در محدوده شهرری و دولت آباد اعتراف کردند.

بیشتر بخوانید: دستگیری ۸ سوداگر مرگ با ۵۱ کیلوگرم مواد مخدر

 رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از کشف ۵۱ کیلوگرم تریاک و دستگیری ۸ سوداگر مرگ در عملیاتی مشترک با پلیس اصفهان خبر داد.

انتهای پیام/

   

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بسته خبری حوادث سارق میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۵۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان از اجرای طرح دو روزه ارتقای امنیت اجتماعی با هدف پاک‌سازی نقاط آلوده و جرم‌خیز در سطح استان خبر داد و گفت: در این راستا، ۵۲۸ خرده فروش، قاچاقچی و معتاد متجاهر جمع‌آوری و دستگیر شدند و در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، علی احمدپور با بیان اینکه اعتیاد یک بیماری جسمی، روانی و اجتماعی بوده و ورود به این فرآیند آسان و خروج از آن مشکل است، اظهار کرد: باید با تقویت قدرت اعتماد به نفس، تصمیم‌گیری و از بین بردن افسردگی و کم‌رویی فرزندان، آن‌ها را در برابر شرایط آسیب‌زا و گرایش به سمت مواد مخدر مقاوم کنیم.

وی از اجرای طرح دو روزه ارتقا امنیت اجتماعی با هدف پاک‌سازی نقاط آلوده و جرم‌خیز در سطح استان خبر داد و افزود: در این راستا، ۵۲۸ خرده فروش، قاچاقچی و معتاد متجاهر جمع‌آوری و دستگیر و در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان خاطرنشان کرد: از این افراد ۱۸ کیلو و ۴۹۱ گرم تریاک، ۱۶۵ گرم هروئین، ۲۱ کیلو و ۳۰۳ گرم حشیش، یک کیلو و ۹۰۱ گرم شیشه و ۴۳ کیلو و ۹۶۰ گرم سایر مواد مخدر کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به رویکرد اجتماعی مبارزه با مواد مخدر از طریق جلب مشارکت حداکثری مردم، تصریح کرد: واکسینه کردن قشر جوان زمانی اتفاق می‌افتد که همه دستگاه‌های مرتبط در این زمینه همکاری و تلاش کنند.

کد خبر 747876

دیگر خبرها

  • ۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند
  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • دستگیری سارق خودرو در کمتر از ۲۴ ساعت
  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان
  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • زورگیران دهه هشتادی دستگیر شدند | قمه ۶۰ سانتیمتری زورگیران را ببینید
  • برادران زورگیر در کمتر ۵ ساعت در شاهین‌شهر دستگیر شدند
  • دستگیری ۷۰ سارق و کشف ۵۰۰ موبایل مسروقه در پایتخت
  • دستگیری زن همسر کُش در اردبیل