Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@12:57:48 GMT

سقف کار شورایاری‌ها در تهران نامحدود است

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۴۵۷۵۱

سقف کار شورایاری‌ها در تهران نامحدود است

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا از معاونت ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، «سید محمود میرلوحی» در نشستی با دبیران شورایاری منطقه ۱۱ افزود: شورایاران بدانند به عنوان معتمد محله در کارهای خیریه، فرهنگی، مذهبی و ورزشی تاثیرگذار هستند و هیچ سقفی برای قدرت ناشی از کاریزمای شورایاران نیست.

وی تاکید کرد: شهر بزرگی مثل تهران با ۱۰ میلیون جمعیت، باید با مشارکت همه شهروندان اداره شود و ما به عنوان عضو شورا نمی توانیم در اتاق دربسته درباره شهروندان تصمیم بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میرلوحی با تاکید بر ضرورت دیدار اعضای شوراها با شهروندان گفت: ما به عنوان اعضای شوراها نمی توانیم پشت درهای بسته تصمیم گیری کنیم.
عضو شورای شهر تهران با اشاره به تشکیل کارگروه های تخصصی زیرمجموعه ستاد شورایاری تاکید کرد: امیدوارم در هر کارگروه منطقه ای ده ها نفر حضور داشته باشند و زیرکارگروه های کوچک نیز برای آن تعریف شود.

وی با اشاره به ایجاد کارگروه نو آوری و فن آوری در ستاد شورایاری ها گفت: تاسیس این کارگروه بر این اساس بود که در محله ها به دنبال ایده های جدید باشیم و از این ایده ها استقبال می کنیم.
 

سراهای محلات جای فعالیت داوطلبانه است
میرلوحی با بیان اینکه مدیریت و حسابداری و نگهبانی را از سرای محله جدا کردیم، اظهار داشت: سرای محله جای فعالیت داوطلبانه است و سراها باید به محل فعالیت داوطلبانه تبدیل شوند نه اینکه جای کار مالی و اقتصادی باشد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورایاری شورای اسلامی شهر تهران محمود ميرلوحي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۵۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت خانه در جنت آباد تهران امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اگر قصد خرید خانه در محله جنت‌آباد تهران را دارید این گزارش را از دست ندهید.

به گزارش اقتصاد آنلاین، جنت‌آباد محله‌ای دنج در شمال غرب پایتخت است که در منطقه ۵ شهرداری قرار دارد. این محله از شمال به حصارک، از جنوب به بلوار آیت الله کاشانی، از غرب به محله‌ی شهران و از شرق به بزرگراه ستاری منتهی می‌شود.

جنت‌آباد محله‌ای آرام با امکانات رفاهی بی‌نظیری است که باعث شده تا خریداران مسکن آن را در لیست گزینه‌های انتخابی خود قرار دهند؛ بنابراین در ادامه به بررسی قیمت خانه‌ها در این محله تهران می‌پردازیم.

خرید یک واحد ۵۵ متری در جنت‌آباد شمالی در حالی که ۱۹ سال از ساخت آن می‌گذرد و یک اتاق خواب دارد، به چهار میلیارد و ۴۴۴ میلیون تومان احتیاج دارد.

برای خرید یک واحد ۵۵ متری ۷ ساله در جنت‌آباد شمالی به بودجه‌ای حدود ۶ میلیارد تومان نیاز دارید.

واحد دیگری با زیربنای ۸۰ متر، دو خوابه و سنی حدود ۱۷ سال، در روز‌های گذشته، هشت میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

با بودجه ۱۰ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان می‌توانید صاحب یک آپارتمان ۹۹ متری ۱۹ ساله در جنت‌آباد جنوبی شوید. همچنین با بودجه ۱۱ میلیارد تومان می‌توانید واحد آپارتمان ۱۰۳ متری دو خوابه با سنی حدود ۱۶ سال را نیز خریداری کنید.

آپارتمان دیگری با زیربنای ۱۰۰ متر و دو خوابه، در حالی که ۱۲ سال از ساخت آن می‌گذرد، با مبلغی بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان معامله می‌شود.

با سرمایه‌ای بیش از ۱۱ میلیارد تومان، می‌توانید واحد آپارتمانی ۴ ساله با زیربنای ۱۱۷ متر را در جنت‌آباد مرکزی بخرید.

واحد دیگری با متراژ ۱۵۰ متر، ۱۱ ساله و دارای سه اتاق خواب به قیمت ۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

برای اطلاع از قیمت آپارتمان‌های دیگر در این محله غربی تهران جدول زیر را بخوانید:

دیگر خبرها

  • معاون استاندار قم بر افزایش مبادلات تجاری با روسیه تاکید کرد
  • ضرورت تدوین دستورالعمل واحد فعالیت محیط زیستی در سطح محلات
  • با ۵۰۰ میلیون تومان در کجای تهران می‌توان خانه رهن کرد؟
  • لزوم تشکیل کارگروه مشترک برای ایجاد تغییر در طرح ترافیک
  • نرخ رهن در بازار تهران؛ رهن مسکن در محله شادآباد ۵۸۰ میلیون تومان
  • قیمت خانه در جنت آباد تهران امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • شهرک بازیافت در قم احداث می شود
  • چگونه خنجر شمر به قصر محمدیه رسید؟
  • رعایت نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد
  • نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد رعایت شود