Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@17:02:36 GMT

پرسپولیس باید مثل استقلال شود

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۴۵۸۲۸

پرسپولیس باید مثل استقلال شود

مربی پیشین پرسپولیس گفت: تاکتیک دفاعی پرسپولیس باید مثل استقلال تهران سه نفره شود تا بازیکنان کناری آزادانه حرکت کنند.

به گزارش مشرق، ناصر ابراهیمی در خصوص عملکرد پرسپولیس در هفته های گذشته گفت: روند پیشرفت پرسپولیس را می توان در بازی اخیر این تیم  مقابل پیکان دید اما این تیم همچنان مشکلات جدی در بخش تهاجمی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مربی پیشین پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران افزود: خط میانی و حمله پرسپولیس هنوز هماهنگ نیستند. علی علیپور همان بازیکن سال های قبل است که آقای گل پرسپولیس شده بود. اما هافبک ها در فصل جاری او را تغذیه نمی کنند. هیچ یک از بازیکنان نیز مشکل ندارند بلکه این تیم دچار تغییر شیوه بازی شده است. به نظرم تاکتیک و استراتژی پرسپولیس یکی از دلایل اصلی افت مهاجمان تیم است.

وی درباره تعداد پاس های بالای هافبک های پرسپولیس در میانه میدان نیز تاکید کرد: این تیم به هیچ وجه دوست ندارد سانتر از جناحین انجام دهد. این در حالی است که اکثر تیم های لیگ برتری تمرکز دفاعی خود را در میانه گذاشته اند و نوفذ به عمق دفاع آنها سخت تر از همیشه شده است.

پیشکسوت سرخپوشان تاکید کرد: در فصل جاری رقابت های لیگ برتر اکثر تیم ها تلاش دارند عمق دفاع خود را ببندند اما پرسپولیس همچنان اصرار دارد از عمق نفوذ کند. در همین بازی با پیکان هم اگر پرسپولیس برد به خاطر تغییر سیستم بازی این تیم بود که توپ را به کناره ها برد و گل پیروزی بخش را به ثمر رساند.

ابراهیمی با این توضیح به کالدرون توصیه کرد تا تاکتیک تیمی پرسپولیس را تغییر دهد. وی در این باره اضافه کرد: من معتقدم پرسپولیس هم باید شبیه به استقلال تهران دفاع کند. این تیم می تواند با سه دفاع به مصاف حریفان برود تا بازیکنان کناری، آزادانه‌تر بازی کنند و به گل برسند.

کارشناس فوتبال ایران افزود: سید جلال حسینی بازیکن کاملی است که می تواند با قدرت بالای رهبری و دفاعی اش به پرسپولیس کمک کند. این تیم ابزار لازم را برای بازی با سه دفاع دارد تا عمق خود را نفوذناپذیر کند.

وی در خصوص بازی پیش روی پرسپولیس مقابل شاهین شهرداری بوشهر یادآور شد: من واقعا درک نمی کنم چرا از فوتبال بوشهر حمایت نمی کنند. تجربه کار کردن در این شهر را دارم. آنها هواداران عاشقی دارند که باید به فکرشان بود. متاسفانه انتخاب های خوبی برای جذب بازیکن صورت نگرفته است و فکر نمی کنم پرسپولیس برای پیروزی مقابل این تیم کار خیلی سختی داشته باشد.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اربعین تحولات عراق تحولات یمن ناصر ابراهیمی پرسپولیس استقلال علی علیپور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۵۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس و استقلال در شرایطی در هفته بیستم لیگ برتر برابر یکدیگر قرار گرفتند که سرخپوشان در صورت پیروزی در این مسابقه می‌توانستند با استقلال هم‌امتیاز شوند و در ادامه لیگ مسیر راحت‌تری را طی کنند.

با این حال دربی ۱۰۳ در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید تا پرسپولیس با فاصله سه امتیازی از استقلال لیگ را دنبال کند و برای صعود به صدر جدول منتظر لغزش آبی‌ها باشد.

اوسمار ویه‌را در خصوص این مسابقه می‌گوید: دربی در همه جای دنیا سخت است. ما سعی کردیم بازی‌ای همه همیشه انجام می‌‌دهیم داشته باشیم، اما در دربی احساسات خیلی دخیل است و جو تماشاگران، شرایط بازی را تغییر می‌دهد و حتی برای داوری هم سخت است. ما همه تلاش‌مان را کردیم که برنده شویم، به خصوص که بازی روی صدر جدول تاثیرگذار بود. اما الان هستیم و زنده‌ایم و تا آخر هم مبارزه می‌کنیم.

سرخپوشان در حال حاضر با یک امتیاز اختلاف نسبت به استقلال صدرنشین در رتبه دوم جدول قرار دارند و در شش هفته باقی‌مانده برای صعود به صدر و کسب عنوان قهرمانی رقابت سختی با استقلال خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • برد دوگله پرسپولیس در نیمه اول بازی با آلومینیوم
  • پرسپولیس و استقلال شانس قهرمانی هستند | پیشنهاد داشتم و می‌دانستم به زمین بروم گل ‌می‌زنم!
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • تراکتور برای دومین بار، پرسپولیس را صدرنشین لیگ برتر می‌کند؟
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • ممنون که فقط دنبال استقلال و پرسپولیس نیستید | این تیم شانس اصلی قهرمانی است
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • گلزن جدید استقلال از دفاع آمد (عکس)
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • پرسپولیس سوگلی آقایان است؛ استقلال کمر خم نمی‌کند!