Web Analytics Made Easy - Statcounter

بابک دین پرست روز سه شنبه در نشست هم اندیشی، بررسی و ارزیابی آخرین وضعیت تولید، صادرات، توزیع، فروش، وادرات و قاچاق لوازم خانگی که با حضور تولیدکنندگان لوازم خانگی برگزار شد، اظهار داشت: وقتی می گوییم سال رونق تولید، با توجه به اینکه پشت تولید، تولیدکننده است، جایگاه شما مشخص است. جایگاه شما جایگاه ویژه ای است و هیچکس این جایگاه را نادیده نمی‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جنگ نظامی از خاک و ناموس و نظام دفاع شد اما در جنگ اقتصادی سربازان ما و شما هستیم.
معاون وزیر کشور تصریح کرد: شاید وزارت کشور را وزارتخانه صرف امنیتی سیاسی بدانید اما هرجا نیاز به ورود و مداخله برای حل مشکلات تولیدی و معیشتی مردم باشد، ورود می‌کنیم.
وی افزود: هر جا احساس کردید خلاف ضوابط و مقررات با شما رفتار می‌شود به ما اطلاع دهید و مطمئن باشید پیگیری می‌کنیم.
معاون وزیر کشور خاطرنشان کرد: مشکل ثبت سفارش برای واردات در ایام تعطیل به وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام می‌شود.
دین پرست همچنین درباره تولید برخی محصولات کم کیفیت گفت: محصولی که خوب باشد مردم می‌خرند. بهترین قاضی مصرف کننده است و ما با وجود همه مشکلات باید به سمت تولید با کیفیت برویم. تاکید ما استفاده از تولیدات داخل است اما به سلیقه های مختلف هم توجه داشته باشیم.
وی درباره قاچاقچیان لوازم خانگی گفت: دستور شخص وزیر به بنده است و جمع بندی بحث مبارزه با قاچاق لوازم خانگی در جلسه بعدی با حضور وزیر کشور ارائه می‌شود و در آن جلسه نمایندگان ناجا، وزارت اطلاعات، گمرک، سپاه، اصناف، ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و تعزیرات حضور خواهند داشت.
دین پرست همچنین گفت: موضوع حمل و نقل رسمی کالاهای قاچاق و بیمه شدن این کالاها را به ستاد ابلاغ خواهیم کرد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت وزارت کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۶۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوشمند سازی در سند تحول جهت تسریع خدمت‌رسانی به مردم است

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد موحدی آزاد دادستان کل کشور، در جریان سفر به استان هرمزگان و در دیدار با امام جمعه و نماینده، ولی فقیه در این استان، گفت: ارائه خدمات هوشمند به منظور تسهیل خدمت رسانی در امور قضائی به مردم از اولویت‌های سند تحول قضائی است.

وی افزایش نظارت‌ها و سرعت و دقت عمل در انجام وظایف محوله قضائی را به عنوان بخشی از رویکردهای اصلی و اهداف هوشمندسازی خدمات در این سند برشمرد.

دادستان کل کشور افزود: یکی از حوزه‌های خدمت رسانی به هم وطنان، تلاش برای حمایت از تولید و کسب کار و رفع موانع موجود بر سر راه تولیدکنندگان با تدوین برنامه‌های راهبردی در راستای تحقق شعار سال است.

حجت الاسلام والمسلمین موحدی تصریح کرد: بنابراین هوشمند سازی در نظر گرفته شده در سند تحول قضائی به واسطه زمینه سازی برای تسریع خدمت رسانی به مردم و تولیدکنندگان، این فرصت را بیش از پیش فراهم می‌سازد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های متنوع در استان هرمزگان برای افزایش مشارکت مردمی در جهش تولید، عنوان کرد: در این سفر موضوعات و نیازمندی‌های مطرح شده از سوی متولیان و مسئولان هرمزگان جمع بندی شد و برای برنامه‌ریزی و ارائه راهکار به رئیس قوه قضائیه منتقل می‌شود.

کد خبر 6095675

دیگر خبرها

  • وعده اتمام خاموشی‌ها در تابستان جاری/ کاهش مصرف خانگی دیگر استان‌ها، راه‌حل توسعه برق در استان‌های دیگر است؟
  • مجازات قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • تامین ۷۰ درصدی لوله و اتصالات کشاورزی از تولیدکنندگان داخلی
  • لوازم‌خانگی ایرانی؛ گران‌تر از برند‌های برتر دنیا
  • با «ساخت ایران» مشکل دارند!
  • ۶ روش برای مردمی‌سازی تولید
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های تعزیراتی در حوزه بازرسی قاچاق کالا و ارز
  • ریشه‌های نارضایتی‌ها پرستاران؛ اضافه‌کار اجباری بر خلاف قانون
  • هوشمند سازی در سند تحول جهت تسریع خدمت‌رسانی به مردم است