Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@04:57:38 GMT

محرومیت جودوی ایران دائمی شد

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۴۶۱۵۴

محرومیت جودوی ایران دائمی شد

فدراسیون جهانی جودو در ادامه رفتارهای ناعادلانه خود در قبال جودوی ایران، اعلام کرد تا مادامی که فدراسیون جودوی ایران مبارزه با ورزشکاران رژیم صهیونیستی را قبول نکند از حضور در کلیه مسابقات و فعالیتهای بین‌المللی محروم خواهد بود.

به گزارش ایسنا، بدنبال اتفاقاتی که در مسابقات جودوی قهرمانی 2019 جهان در توکیو رخ داد، محرومیت نهایی فدراسیون جودوی ایران از حضور در تمامی مسابقات و رویدادها و فعالیت‌های اجتماعی توسط فدراسیون جهانی جودو اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فدراسیون جهانی جودو در بیانیه ای حکم نهایی را در مورد فدراسیون جودوی ایران صادر کرد و نوشت: فدراسیون جودوی ایران تا زمانی‌که تضمین محکمی مبنی بر اینکه ثابت کند که به اساسنامه فدراسیون جهانی پایبند است و قبول کند که ورزشکارانش مقابل ورزشکاران اسرائیلی مسابقه خواهند داد، از حضور در تمامی مسابقات و رویدادهای بین‌المللی محروم خواهد بود.

این خبر تکمیل می‌شود...

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جودو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۶۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران

فدراسیون فوتبال قصد دارد مذاکراتی با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با تیم ملی فوتسال با این کشور انجام دهد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، جام جهانی فوتسال شهریور ماه سال جای در کشور ازبکستان برگزار می‌شود. تیم ملی فوتسال ایران که به تازگی قهرمان جام ملت‌های آسیا شده، در سید یک قرار دارد و منتظر قرعه‌کشی جام جهانی است تا رقبایش را بشناسد.

ضعف‌هایی که نباید پشت قهرمانی فوتسال ایران در آسیا پنهان شود

احسان اصولی، رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم درباره برنامه‌های تیم ملی پیش از شروع جام جهانی و امکان برگزاری بازی تدارکاتی با تیم ملی برزیل گفت: اردوی تیم ملی پیش از شروع جام جهانی از 40 روز قبل آغاز می‌شود. مذاکره با برزیل در شهریور ماه سال گذشته انجام شده بود و این مذاکرات را ادامه می‌دهیم تا به نتیجه نهایی برسیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نفرات جدید کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی با برگزاری مجدد انتخابات مشخص شدند
  • برگزاری مجدد انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی
  • محرومیت چند مدیر و مدیر برنامه از فصل آینده در فوتبال ایران
  • شرایط برای حضور دانشجویان در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • ورزشکاران معترض دوومیدانی بالغ‌ هستند/المپیک جای نخبگان است
  • نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی گوشه‌ای از افتخارات بسیج است
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران
  • نمی‌توانیم به قهرمانی آسیا برسیم اما رتبه خودمان را بالا می‌بریم
  • نمی‌توانیم به قهرمانی آسیا برسیم ولی رتبه خودمان را بالا می‌بریم