Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@19:00:18 GMT

نمایشگاه بین المللی کتاب در ارومیه برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۴۶۳۳۴

نمایشگاه بین المللی کتاب در ارومیه برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، علی مصطفوی بعد از ظهر سه شنبه در جلسه هماهنگی هفته کتاب در ارومیه اظهارداشت: برای برگزاری هر چه بهتر این نمایشگاه باید برنامه ریزی های لازم از هم اکنون انجام شود تا شاهد برپایی نمایشگاه پربار و غنی باشیم.

وی با بیان اینکه با همکاری وهمفکری بیشتر باید برای غنای برنامه های هفته کتاب در استان برنامه ریزی کرد افزود: هفته کتاب فرصت خوبی برای ترویج فرهنگ کتابخوانی و مطالعه و فرهنگسازی جهت افزایش سرانه مطالعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصطفوی ادامه داد: برنامه های هفته فرهنگی کتاب امسال از ۲۴ تا ۳۰ آبان ماه با شعار حال خوش کتاب در استان برگزار می شود لذا با همدلی، همکاری و همفکری نهادها، ادارات و دستگاههای اجرایی باید بر غنای این هفته فرهنگی افزود.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار آذربایجان غربی بر تبلیغات محیطی، استفاده از ظرفیت رسانه ملی و فضای مجازی و مطبوعات برای فرهنگسازی ترویج مطالعه و کتابخوانی اشاره کرد و اظهار داشت: برای ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در مناطق حاشیه شهر می توان از ظرفیت دفاتر تسهیلگری ارومیه، کتابخانه کانونهای مساجد استفاده و در این راستا برنامه ریزی لازم را انجام داد.

مصطفوی در بخش دیگری از سخنان خوب با تقدیر از مردم استان که با حضور در راهپیمایی اربعین حسینی حماسه ای دیگر خلق کردند و وحدت و اتحاد مسلمانان را به نمایش گذاشته و نهادینه کردند.

نواخته شدن زنگ کتاب در مدارس، نشست کتابخوانان، حضور کتابداران در مزار شهدا، فضاسازی محیطی و استفاده از المان های کتاب در سطح شهر، تولید محتوا و استفاده از ظرفیت فضاهای مجازی برای ترویج فرهنگ مطالعه، چاپ پوستر هفته کتاب، تجلیل از نویسندگان کوچک، اعزام کتابخانه سیار به روستاها و مناطق محروم، اجرای طرح پویش مردمی نذر کتاب، برگزاری مسابقات فرهنگی و کتابخوانی، اختصاص فضایی در فروشگاههای شهری برای معرفی و فروش تازه های نشر استان از جمله برنامه های پیشنهادی برای هفته کتاب بود.

در ادامه حاضرین در جلسه به بیان برنامه های خود در هفته کتاب پرداختند.

کد خبر 4753680

منبع: مهر

کلیدواژه: علی مصطفوی هفته کتاب استانداری آذربایجان غربی اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر زائران اربعین شهرکرد قزوین سانحه تصادف گرگان شیراز استانداری سمنان موکب مرز شلمچه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۶۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۱۶ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۱۶ اردیبهشت براساس این برنامه انجام می شود.

دیگر خبرها

  • برنامه‌های کانون در سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران اعلام شد
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه
  • انتشارات خط مقدم با ۷۰عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • نمایشگاه کتاب به مثابه پارک برای گشت‌وگذار نیست!
  • آماده‌سازی و نشست خبری سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب
  • رقابت شهرهای استان کرمان برای عنوان پایتخت کتاب ایران
  • دولتی یا خصوصی بودن ناشران ملاک واگذاری غرفه در نمایشگاه کتاب نیست + فیلم
  • ۱۹ اردیبهشت نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران افتتاح می‌شود
  • حضور ۶۰ ناشر خارجی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۱۶ اردیبهشت