Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بوشهر، مردم برازجان مرکز شهرستان دشتستان بعدازظهر امروز در آخرین روز از نخستین ماه پاییز، شاهد بارش باران و تگرگ بودند.

به گفته رئیس گروه پیش بینی و صدور هشدار اداره کل هواشناسی استان بوشهر، در ساعاتی از امشب و صبح فردا همراه با افزایش ابر، در برخی نقاط استان همچنین نقاطی از شمال خلیج فارس، احتمال بارش پراکنده باران، رعد و برق و وزش باد دور از انتظار نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زهرا راستگو افزود: پیش بینی می‌شود در برخی ساعات سرعت وزش باد بیشتر جنوب شرقی روی دریا در قسمت‌های شمالی خلیج فارس افزایش یابد و به دنبال آن تلاطم دریا نیز به طور نسبی بیشتر شود.

او ادامه داد: تا شنبه چهارم آبان، وزش بادهای جنوبی با شدت و ضعف بر روی دریا ادامه دارد.

رئیس گروه پیش بینی و صدور هشدار اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: از شنبه با ورود نخستین سامانه بارشی پاییزی به جنوب غرب کشور، پیش بینی می‌شود به تدریج بر میزان ناپایداری‌های جوی در استان افزوده شود.

راستگو با اشاره به وضع جوی و دریایی استان تا پیش از ظهر فردا، گفت: جهت وزش باد  در این مدت متغیر، بیشتر شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت ۸ تا ۳۰ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت و از امشب جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت ۱۰ تا ۳۶ و بر روی دریا در قسمت‌های شمالی و مرکزی خلیج فارس گاهی تا ۴۲ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

او افزود: ارتفاع موج دریا از امشب در قسمت‌های شمالی و مرکزی خلیج فارس ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر و دور از ساحل گاهی تا ۱۵۰ سانتیمتر پیش بینی می‌شود.

این کارشناس هواشناسی گفت: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۱:۰۰ بامداد، جزر اول ۰۹:۲۱، مد دوم ۱۶:۵۸ و جزر دوم دریا ساعت ۱۹:۲۹ خواهد بود.

انتهای پیام/ک

پیش بینی وضع جوی و دریایی استان بوشهر

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باران هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۶۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بارش باران در مناطق مختلف ایلام/بارش ها تا فردا ادامه دارد

ساسان رستمی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اوج فعالیت سامانه بارشی از اواخر دوشنبه تا صبح سه شنبه بوده و اواخر وقت سه شنبه از استان خارج می‌شود.

وی بیان کرد: فعالیت سامانه بارشی امروز دوشنبه همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید بوده و در ارتفاعات بارش به صورت تگرگ است.

رستمی عنوان کرد: از فردا از شدت بارش‌ها کاسته شده و از روز چهارشنبه تا اوایل هفته آینده جو استان پایدار خواهد بود.

وی گفت: فعالیت سامانه در نواحی شمالی استان بیشتر است.

کارشناس هواشناسی استان ایلام تصریح کرد: در طول فعالیت سامانه احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها، آبگرفتگی معابر، آسیب به سازه‌های های سبک و آسیب به محصولات زراعی و باغی به علت بارش تگرگ و وزش باد وجود دارد.

کد خبر 6097785

دیگر خبرها

  • فعالیت سامانه بارشی در استان بوشهر/ دریا متلاطم است
  • هواشناسی ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ورود سامانه بارشی جدید به ایران / هشدار بارش‌های شدید در ۱۷ استان
  • آغاز بارش باران در مناطق مختلف ایلام/بارش ها تا فردا ادامه دارد
  • سامانه جدید بارشی در استان بوشهر فعال می‌شود
  • تداوم بارش‌ها در ایران؛ ورود سامانه بارشی جدید از دوشنبه
  • افزایش باد همراه با غبار محلی و مواج شدن دریا در خلیج فارس، ۱۶ اردیبهشت
  • فعالیت سامانه بارشی جدید از فردا در استان کرمانشاه
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۱۶ اردیبهشت
  • شدت بارش‌ها در فارس موجب بروز خسارت کشاورزی شد / ورود سامانه جدید بارشی
  • تداوم بارش‌ها در جنوب غرب خوزستان