Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا قنادان مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره موافقت نامه فی مابین شهرداری تهران با شرکت خودرو سازی ایران خودرو گفت: بر اساس توافق نامه فی مابین شهرداری تهران و شرکت ایران خودرو قرار شد تا پایان سال ۹۸ این شرکت خودرو ساز ۵ هزار دستگاه تاکسی به سازمان تاکسیرانی تحویل دهد و اگر این اقدام عملیاتی شود گام موثری در مسیر نوسازی تاکسی‌های فرسوده پایتخت برداشته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران در واکنش به این نکته که محسن پور سید آقایی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در مصاحبه‌ای صحبت از واگذاری ۱۰ هزار تاکسی تا انتهای سال ۹۸ کرده بود، گفت: آماری که پور سید آقایی در مصاحبه خود ارائه کرد مربوط به آمار کل کشور است، اما سهمیه تهران برای واگذاری تاکسی تا انتهای سال ۹۸ همان ۵ هزار دستگاه است.

بیشتر بخوانید: پلاک شهرستانی‌ها می‌توانند در تهران تاکسی‌های اینترنتی شوند؟ 

او با اشاره به مراسم رونمایی از تاکسی‌هایی که با وام ۴۰ میلیون تومانی به تاکسی داران واگذار شده است، افزود: امروز به صورت نمادین ۳۰ دستگاه تاکسی پژو و ۳۱ دستگاه تاکسی سمند پایه گاز سوز از محل اعطای وام ۴۰ میلیونی به تاکسی داران واگذار شد.

قنادان با تاکید بر این نکته که با روی کار آمدن مدیریت جدید ایران خودرو نگاه به نوسازی ناوگان تاکسیرانی تغییر کرده است، گفت: در شرایط اقتصادی امروز تولید در تمام حوزه‌ها در کشور با مشکل مواجه شده است، اما باید به این نکته اشاره کرد که با روی کار آمدن مدیریت جدید ایران خودرو نگاه تغییر کرده و تا به امروز نگاهی به این شکل در مدیریت ایران خودرو وجود نداشته است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران در پاسخ به این سوال که در سال گذشته چه تعداد تاکسی نوسازی شد، خاطرنشان کرد: سال گذشته نزدیک به ۶۰۰ دستگاه تاکسی در ناوگان تاکسیرانی نوسازی شد.

انتهای پیام /

نوسازی ۶۰۰ دستگاه تاکسی در سال گذشته

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری تهران شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۶۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام اتصال انتهای بولوار دکترحسابی به بزرگراه پیامبر اعظم (ص) در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیرعامل سازمان زمین و مسکن شهرداری مشهد گفت:  هزار و ۶۰۰ متر مربع  زمین در قالب توافق برای اتصال بولوار دکتر حسابی به بزرگراه پیامبر اعظم (صل الله علیه و آله) در منطقه قاسم آباد تحویل شهرداری شد.

حسین فرهادیان  افزود: بر اساس طرح تفصیلی موجود انتهای بولوار دکتر حسابی باید به بزرگراه پیامبر اعظم (صل الله علیه و آله) متصل شود، اما  با توجه به این که زمین‌های آن محدوده در اختیار اشخاص حقوقی بوده؛ این مهم تاکنون محقق نشده است.

وی گفت: با پیگیری.‌های صورت گرفته شهرداری مشهد و توافقات انجام شده با اداره کل راه و شهرسازی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، مقرر شد زمین‌های انتهای بولوار دکتر حسابی برای اجرای طرح تفصیلی و بازگشایی این بولوار پرتردد در اختیار شهرداری مشهد قرار گیرد.

مدیرعامل سازمان زمین و مسکن شهرداری مشهد گفت: عملیات اجرایی اتصال بولوار دکتر حسابی به بزرگراه پیامبر اعظم (صل الله علیه و آله) به همت شهرداری منطقه ۱۰  بزودی آغاز خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اعلام اتصال انتهای بولوار دکترحسابی به بزرگراه پیامبر اعظم (ص) در مشهد
  • شهرداری در حوزه بافت فرسوده چه کرد؟
  • نوسازی ۷ برابری اتوبوس های پایتخت نسبت به دوره قبل مدیریت شهری
  • ون‌های تاکسی تهران در اختیار یک شرکت شهرداری/ قرارداد‌های اتوبوسرانی خارجی به کجا رسید؟ 
  • از آغاز عملیات احداث خط ۱۱ تا نوسازی ۱۴۵۷ تاکسی
  • نوسازی و بهسازی ۱۰۰۰ تاکسی فرسوده نیازمند حمایت مستقیم استاندار است
  • واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط یک تاکسی: راننده متخلف شناسایی و پروند به هیات انضباطی ارسال شد
  • (ویدئو) واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب یک تاکسی
  • برخورد با یک راننده تاکسی به دلیل حمل عجیب بار + عکس
  •  واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط تاکسی