Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@18:08:39 GMT

۱۵ پاتوق سوداگران مرگ در پیشوا تخریب شد

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۴۶۸۹۴

۱۵ پاتوق سوداگران مرگ در پیشوا تخریب شد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار کیومرث عزیزی عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران از تخریب پاتوق سوداگران مرگ با هماهنگی مقام قضائی در روستاهای اطراف شهرستان پیشوا خبر داد و اظهار داشت: در بررسی های به عمل آمده مشخص شد تعداد ۱۵ باب منزل مسکونی کلنگی پاتوق معتادان پر خطر و خرده فروشان مواد افیونی شده و موجب مزاحمت اهالی محل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عزیزی در تشریح این عملیات گفت: در این عملیات غافلگیرانه عادل رحمانی دادستان پیشوا هم حضور داشت و بر عزم جدی دادسرا در برخورد با توزیع کنندگان و تخریب مکانهای مصرف تاکید کرد.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح در آینده نیز ادامه خواهد داشت افزود: پلیس در خصوص قاچاق و تهیه و توزیع مواد مخدر با هیچ کس تعارف ندارد و با سوداگران مرگ به طور جدی برخورد می‌شود.

عزیزی اظهار داشت: پلیس با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی به خصوص سوداگران مرگ با جدیت برخورد می کند و اجازه نخواهد داد که محیط زندگی مردم شریف استان را ناامن کنند و با توجه به درخواست و مطالبات مردم عزیز اجرای این طرح ها را ادامه خواهد داد.

وی عنوان داشت: برای ریشه کن کردن معضلات مربوط به مواد مخدر نیاز به همکاری همه آحاد جامعه و مسئولان است چرا که اعتیاد و مشکلات آن، همه جامعه را تحت تأثیر خود قرار داده و یک پدیده شوم اجتماعی است.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده، به دادسرا معرفی و این پاتوق سوداگران مرگ با هماهنگی قضایی مورد تخریب واقع شد.

کد خبر 4753731

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندهی شرق استان تهران ستاد مبارزه با مواد مخدر اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر زائران اربعین شهرکرد قزوین سانحه تصادف گرگان شیراز استانداری سمنان موکب مرز شلمچه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۶۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فصل جدید نمایش پاتوق فیلم کوتاه نیشابور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مسئول انجمن سینمای جوان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور گفت: فصل جدید پاتوق نمایش فیلم شامل پخش ۱۲۰ فیلم کوتاه منتخب در قالب های گوناگون است طی ۳۰ هفته به اهتمام انجمن سینمای جوان اداره فرهنگ وارشاداسلامی و معاونت پرورشی آموزش و پرورش نیشابور به نمایش در خواهد آمد.

مسعود سلیمانی سپهر افزود: فصل جدید پاتوق فیلم سه شنبه هر هفته ساعت ۱۷:۳۰ عصر در سالن مهر تابان امور تربیتی نیشابور به نمایش درخواهد آمد. 

وی ادامه داد: همچنین هر هفته و پس از نمایش آثار، جلسات نقد و بررسی با حضور منتقدان و کارشناسان برگزار می‌شود.

سلیمانی خاطر نشان کرد: پاتوق فیلم کوتاه انجمن سینمای جوان اداره فرهنگ وارشاداسلامی نیشابور در این فصل با همکاری معاونت پرورشی اداره آموزش پرورش نیشابور برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند به صورت رایگان، هر هفته با حضور در سالن مهر تابان واقع در خیابان رازی- رازی ۴، از جلسه نمایش و نقد و بررسی فیلم‌های بهره‌مند شوند.

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم اختتامیه هفته سلامت در شهرستان پیشوا
  • نشت گاز در شهرک «نقش جهان» پیشوا/مرد ۳۰ساله جان باخت
  • متلاشی شدن شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان
  • قطب گردشگری، ترمینال خارجی ندارد
  • متلاشی شدن باند مواد مخدر صنعتی در ماهان
  • باید با شکات حرفه‌ای که قصد تخریب قضات و قوه قضاییه را دارند، برخورد شود
  • مطهری دومین چهره‌ای که بعد از خداداد عزیزی از تیم ملی جدا شد
  • دستگیری هجده خرده فروش مواد مخدر در کیش
  • آغاز فصل جدید نمایش پاتوق فیلم کوتاه نیشابور
  • برخورد تهدیدآمیز و امنیتی با مسائل کارگری را قبول ندارم/ تنظیم چند لایحه درخصوص مواد قانون کار توسط دولت