Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@00:02:49 GMT

تسلط ارتش سوریه بر جاده راهبردی در شمال این کشور

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۴۷۰۰۵

تسلط ارتش سوریه بر جاده راهبردی در شمال این کشور

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سانا، ارتش سوریه وارد روستاهای جدید در حومه تل تمر شد و به روند استقرار در حومه شمالی استان حسکه ادامه داد.

از سوی دیگر اسپوتنیک گزارش داد: ارتش سوریه بر بخش اعظم اتوبان بین المللی حسکه به الرقه در موازات مرز جنوبی ترکیه مسلط شد.

خبرنگار اسپوتنیک اعلام کرد: واحدهای از ارتش سوریه در جاده حسکه-الرقه مسلط شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نیروها از مواضع خود در تمر در ۴۰ کیلومتری غرب حسکه حرکت کرده تا به مرزهای اداری با استان الرقه در سمت شهر عین عیسی در غرب برسند. ارتش سوریه بر ۶۰ درصد جاده مسلط شده اند.

این در حالی است که از سال ۲۰۱۳ ارتش سوریه تسلط خود را بر همه راههای استان حسکه با دیگر مناطق سوریه را متصل می کرد، از دست داد. 

خبرنگار اسپوتنیک گزارش داد: از بامداد امروز سه شنبه ۲۲ اکتبر ۲۰۱۹ کاروان نظامی عظیمی از نیروهای سوری از شهر حسکه به سمت شهرک تل تمر و سپس روستاها و شهرکهای واقع در مجاورت جاده بین الملل حسکه-الرقه- حلب حرکت کردند.

کد خبر 4753738

منبع: مهر

کلیدواژه: ارتش سوریه استان الحسکه استان الرقه سوریه ترکیه ایالات متحده آمریکا عراق دونالد ترامپ رجب طیب اردوغان فلسطین روسیه عربستان سعودی رژیم صهیونیستی لبنان ایران کردهای سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۷۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت چند تیپ از ارتش رژیم صهیونیستی به مناطقی از نوار غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه های فلسطینی، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد چند تیپ از نیروهای لشکر ۹۹ ارتش مجدداً به مناطقی مابین جنوب و شمال نوار غزه بازگشتند تا جایگزین نیروهای تیپ ناحال شوند که آماده حمله به رفح می‌شوند.

این در حالی است که در روزهای اخیر برخی از تیپ های ارتش رژیم صهیونیستی از برخی مناطق غزه از جمله خان یونس خارج شده بود.

در تحولی دیگر، ظهر امروز منابع محلی از درگیری شدید مقاومت با نظامیان اشغالگر در اطراف اردوگاه النصیرات در شهر غزه خبر دادند.

خبرنگار الجزیره اعلام کرد درگیری‌های شدیدی بین مبارزان مقاومت فلسطین و نیروهای اشغالگر اسرائیلی در شمال اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه جریان دارد.

از سوی دیگر، الموگ بوکر خبرنگار شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی در ارتباط با نبرد زمینی غزه گفت: داستان حقیقی این روزهای نوار غزه این است که ما آن‌گونه که نتانیاهو می‌خواهد ادعا کند، به پیروزی نزدیک نیستیم.

کد خبر 6087602 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • ۴ هزار موشک از لبنان به شمال فلسطین اشغالی شلیک شد
  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار
  • آغازی برپایان سلطه واشنگتن درنیجر/پیروزی راهبردی مسکودرمصاف باغرب
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • حزب‌ الله لبنان «رویسات العلم» را هدف قرار داد
  • حزب‌الله لبنان «رویسات العلم» را هدف قرار داد
  • پنج پیشنهاد مهم دبیر شورای امنیت ملی ایران درباره امنیت اطلاعات/ احمدیان: تسلط آمریکا بر زیرساخت های اینترنت جهانی یک خطر جهانی است
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح + تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشور‌های عربی ریخت/ تبدیل شدن نوار مرزی شمال اسرائیل به شهر ارواح+ فیلم
  • بازگشت چند تیپ از ارتش رژیم صهیونیستی به مناطقی از نوار غزه
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت /بارش برف و باران در محورهای ۱۱ استان