Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،  عزت الله ضرغامی رئیس پیشین صدا و سیما و عضو شورای عالی فضای مجازی در صفحه شخصی اینستاگرام  خود با اشاره به تغییر وضعیت نهر بلوار کشاورز از اقدام شهرداری برای پاک سازی این نهر تشکر کرد.

  او در اینستاگرامش نوشت:

 اینجا بلوار کشاورز است! ۲

پس از پست قبلی‌ام هم در مورد بلوار کشاورز و انتقاد از وضعیت لجن زار زباله‌ها در نهر میان بلوار، ظاهراً رسیدگی خوبی به این محل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز که در هوای لطیف بارانی، فاصله منزل تا محل کار را پیاده میرفتم واقعاً از قدم زدن در کنار این نهر لذت بردم.

فعلا و موقتاً از شهردار محترم تشکر می‌کنیم! تا ببینیم این توجه و رسیدگی تداوم پیدا می‌کند یا نه؟

پیشتر ضرغامی در صفحه اینستاگرام خود با انتشار پستی اعلام کرده بود که نهر موجود در خیابان کشاورز  که یکی از قدیمی‌ترین رودخانه‌های تهران است، به جای مجرای آب، به محلی پر از زباله و جانوران موذی تبدیل شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ضرغامی پست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۷۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرغامی: گردشگری در کشور افزایش یافته است

وزیر گردشگری در واکنش به برخی آمارها از میزان سفرها در نوروز گفت: برخی از دستگاه آمارهایی ارائه می‌دهند که بسیار غلط است، همه آمارها نشان دهنده افزایش گردشگری است. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی و گردشگری در حاشیه نشست هفتگی هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: کاهش 12 درصدی آمار مسافرت‌ها در شروع تعطیلات و ماه رمضان نشان می‌داد بخش زیادی از مردم ترجیح می‌دهند که سفر نروند و روزه بگیرند البته این به معنای این نیست که آنهایی که به سفر رفتند چیزی کم داشته باشند منتها بخشی از جامعه تشخیص می‌دهد که الان وقت روزه گرفتن است. 

وی افزود: وقتی به انتهای ماه رمضان رسیدیم، مردم حال خوب خود را در افزایش گردشگری نشان دادند و ما نسبت به سال گذشته شاهد افزایش گردشگری در کشور بودیم. 

ضرغامی گفت: آخرین آمارهای ما حاکی از یک رشد قابل توجه در حوزه گردشگری است.  63 میلیون نفر اقامت در هتل‌های رسمی یک رقم بالایی است و این نشان می‌دهد دولت در انجام وظایف خود اجمالاً موفق بوده است.  

خبر در حال تکمیل است...

دیگر خبرها

  • فضای سبز بروجرد با پساب آبیاری می‌شود
  • «حق‌شناس» مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شد
  • ضرغامی: حال مردم خوب هست که به سفر می‌روند
  • واکنش معنادار و خاص ضرغامی به بازگشت دوباره گشت ارشاد را ببینید
  • گلایه مردم از وضعیت نامناسب آسفالت بلوار صنم بلاغی پلدشت 
  • (ویدیو) ضرغامی: هر دولتی مردم را شاد کند موفق است
  • ضرغامی: گردشگری در کشور افزایش یافته است
  • درخواست شهروندان اهوازی از شهردار
  • پیام تشکر بیت آیت‌الله امامی کاشانی از رهبر انقلاب و آحاد مردم
  • پیام تشکر بیت آیت الله امامی کاشانی ازرهبر معظم انقلاب وآحاد مردم