Web Analytics Made Easy - Statcounter

ثمینی، بر ضرورت فراهم سازی زمینه برگزاری انتخاباتی سالم و با مشارکت حداکثری مردم تأکید کرد و گفت: مسئولان در این زمینه باید ایفای نقش کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «محمود ثمینی»، امروز(30 مهر) در جلسه معارفه فرماندار جدید شهرستان پلدختر افزود: فرماندار پلدختر با حفظ  قانون مداری و بی طرفی بستر لازم برای برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی فراهم سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان عنوان داشت: باید زمینه برگزاری انتخاباتی سالم را فراهم ساخت و با حفظ امنیت و سلامت روحی جامعه برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام افزوده شود.

 

وی اظهار داشت: تلاش مسئولان در راستای گسترش و حضور حداکثری مردم در انتخابات و در سایه انگیزه، نشاط، شادابی، علاقه مندی و اعتقاد به مشارکت خود در تصمیم گیری برای آینده کشور در انتخابات امری مهم و تأثیرگذار است.

 

ثمینی ادامه داد: همه باید با تعامل و همکاری و انجام وظیفه به موقع تلاش کنیم انتخاباتی سالم و در سایه نظم و امنیت و رعایت قوانین برگزار شود.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خویش به حجم بالای بحران سیل در پلدختر و خسارات وارده اشاره کرد و بیان داشت: توجه به زیرساخت ها امری مهم برای مقابله با آسیب ها است.

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از تکرار خسارت و آسیب ها در بارندگی های آینده پیشگیری های لازم در زمینه رسوب برداری و تکمیل دیواره ساحلی شهر پلدختر صورت گرفته  و نیازمند سرعت عمل بیشتری است.

پایان پیام/666

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین زائران اربعین حسینی پیاده روی اربعین مسجد اربعین ۹۸ کربلا کانون های مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد حب الحسین یجمعنا مسئولان مردم انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۷۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکریم معلمان، زمینه تحول همه حوزه‌ها را فراهم می‌کند

ایسنا/خوزستان نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: معلمان طلایه‌داران عرصه جهاد تربیتی هستند و تکریم این قشر، زمینه تحول در همه حوزه‌ها را فراهم می‌کند.

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدعبدالنبی موسوی‌فرد در دیدار با جمعی از معلمان خوزستان که امروز (۸ اردیبهشت‌ماه) به مناسبت هفته معلم در مسجد رضوان اهواز انجام شد، بر اهمیت تکریم معلمان به عنوان مهمترین نقش‌آفرینان عرصه تحول در جامعه تاکید و اظهار کرد: توجه به سه ضلع خانواده، معلم و دانش‌آموز، اساس فعالیت‌های تربیتی در راستای تحقق تعلیم و تربیت اسلامی است و بر این اساس، امروز آموزش و پرورش باید بر این مهم تاکید ویژه‌ای داشته باشد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: وجود مدیران جهادی نعمت است. مدیران جهادی با ایفای نقش فعال در برنامه‌های تحولی، گام‌های ارزنده‌ای در عرصه‌های مختلف و به ویژه مجموعه تعلیم و تربیت برمی‌دارند. آموزش و پرورش با فعالیت‌های جهادی، مثمر ثمر بوده است‌.

امام جمعه اهواز گفت: معلمان طلایه‌داران عرصه جهاد تربیتی هستند و تکریم این قشر، زمینه تحول در همه حوزه‌ها را فراهم می‌کند.

در ادامه عبدالله حبیبی سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: به منظور پاسداشت مقام معلم، برنامه‌های متنوعی در اداره‌کل و مناطق ۴۰ گانه در نظر گرفته شده است که در این راستا امروز خدمت نماینده ولی فقیه در خوزستان بودیم. همچنین برنامه دوره ای خدمت اعضای مجلس خبرگان رهبری و علمای بزرگ خوزستان خواهیم داشت.

وی افزود: در راستای بزرگداشت مقام معلم برنامه ای با حضور معاون وزیر برای تکریم معلمان نمونه و سایر معلمانی که در یک سال گذشته در این زمینه تلاش کردند، برگزار می‌شود.

سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به زیارت گلزار شهدا و گرامیداشت شهدای معلم و دانش‌آموز در هفته بزرگداشت مقام معلم گفت: همچنین در یکی از شب‌های این هفته، جشن میدانی برای همکاران به همراه خانواده‌شان برگزار می‌شود و امیدواریم جشن متفاوتی برگزار شود تا مردم، بیشتر متوجه ارزش و جایگاه معلم شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فراهم شدن تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد
  • تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد فراهم است
  • زمینه بهبود وضعیت معیشتی‌ کارگران فراهم شود
  • تأمین سلامت افراد مهم‌ترین رکن پیشرفت جامعه‌
  • تکریم معلمان، زمینه تحول همه حوزه‌ها را فراهم می‌کند
  • تعاملات دستگاه‌ برای برگزاری انتخابات سالم افزایش یابد
  • افزایش تعاملات دستگاه‌ها برای برگزاری انتخابات سالم و رقابتی
  • اقدامی مهم در استاندارد که زمینه تحقق شعار سال را فراهم کرده است
  • زورخانه در روستاهای مستعد تیران احداث شود
  • طالبان: سه کشور همسایه زمینه داعش در منطقه را فراهم کرده‌اند