Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فدراسیون ورزش کارگری، در این رقابت‌ها که به مدت ۲روز و به میزبانی هیات ورزش کارگری استان تهران در سالن شهدای هفتم تیر برگزار شد، تیم کشتی آسانسور و پله برقی بهران، نماینده استان تهران با ۱۹۵ امتیاز عنوان قهرمانی را کسب کرد، استان مازندران با ۱۵۱ امتیاز نایب قهرمان شد و تیم استان لرستان با ۸۵ امتیاز صاحب عنوان سومی این دوره از رقابت‌ها شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در فینال این رقابت‌ها از عبدالله موحد دارنده ۶ مدال طلای جهان و المپیک و از نوابغ کشتی جهان، سیداکبر حیدری نایب قهرمان المپیک و جهان، منصور برزگر قهرمان جهان و سرمربی چند دوره تیم ملی کشتی آزاد، محمدرضا طالقانی قهرمان کشتی آسیا و رییس دو دوره فدراسیون کشتی، عباس حاج کناری قهرمان جهان، حسن امن زاده قهرمان جهان، علی عبادی از بزرگان داوری کشتی و جمعی دیگر از نام آوران کشتی تجلیل شد.

برگزاری مجمع انتخاباتی کنفدراسیون جهانی ورزش کارگری

همچنین چهل و یکمین مجمع عمومی سالیانه و انتخاباتی کنفدراسیون جهانی ورزش کارگری (CSIT)در شهر رم برگزار و آقای برونو مولئا با کسب رای ۱۰۰ درصدی اعضای مجمع بار دیگر به‌عنوان رئیس این کنفدراسیون انتخاب شد.

مجمع عمومی سالیانه کنفدراسیون جهانی ورزش کارگری از ۲۲ مهرماه سال جاری به میزبانی کشور ایتالیا در شهر رم کار خود را آغاز کرده بود امروز با بررسی موضوعات متعدد به کارخود پایان داد.

از جمله مسائلی که در این مجمع مورد بحث و بررسی قرار گرفت، ۲ پیشنهاد فدراسیون ورزش کارگری کشورمان در خصوص میزبانی رقابت های جهانی تنیس روی میز زنان و مردان کارگر و میزبانی رقابت‌های جهانی والیبال ساحلی در ایران بود.

در حوزه توسعه‌ای نیز، کشورهای کره جنوبی، یونان و کوزوو به عضویت آزمایشی کنفدراسیون جهانی ورزش کارگری پذیرفته شدند. ضمن اینکه کشورهای چین و کامرون به دلیل عملکرد ضعیف خود در سه سال گذشته در لیست سیاه قرار گرفته و از عضویت در CSIT اخراج شدند.

براساس این گزارش در این مجمع از عملکرد فدراسیون ورزش کارگری جمهوری اسلامی ایران در ششمین رقابت‌های جهانی ۲۰۱۹ اسپانیا تقدیر شد.

در این مجمع همچنین مقرر شد که هفتمین دوره بازی‌های جهانی ورزش کارگری، در سال ۲۰۲۱ به میزبانی کشور کرواسی و در شهر زاگراب برگزار شود.

جواد رمضی رئیس فدراسیون ورزش کارگری به همراه مرتضی اسماعیلی دبیر کل فدراسیون در این مجمع حضور داشتند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون آماتوری ورزش کارگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۷۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیراز قهرمان رقابت های کشتی آلیش بانوان

رقابت‌های کشتی آلیش بانوان قهرمانی استان فارس در مجموعه ورزشی تختی شیراز برگزار شد و در پایان تیم شیراز به مقام قهرمانی رسید.
تیم‌های جهرم و لار به ترتیب در مکان‌های دوم و سوم ایستادند.
برترین‌های این رقابت‌ها به مسابقات کشوری که ۲۸ اردیبهشت در تهران برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد.

دیگر خبرها

  • بوکسور ارومیه‌ای قهرمان مسابقات جوانان آسیا شد
  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • رونمایی از پدیده کشتی یزد تا برق مدال برنز دختران دارت باز
  • معرفی افراد برتر مسابقات آزاد دارت کارگران کشور
  • رقابت کشتی آزاد و فوتسال ایران برای تاجگذاری در قاره آسیا
  • مدال برنز مسابقات آزاد دارت کارگران کشور بر گردن بانوی یزدی
  • مسابقات دارت آزاد قهرمانی کارگران ایران
  • شیراز قهرمان رقابت های کشتی آلیش بانوان
  • معرفی برترین‌های مسابقات آزاد دارت بانوان کارگر ایران