Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@03:46:11 GMT

درخشش ووشوکاران ایران در روز سوم مسابقات جهانی

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۴۷۵۵۳

درخشش ووشوکاران ایران در روز سوم مسابقات جهانی

روز سوم از پانزدهمین دوره مسابقات ووشو قهرمانی جهان، امروز (سه‌شنبه) در شانگ‌های چین برگزار شد و پنج نماینده ساندا ایران در بخش مردان با کسب پیروزی در دیدار نیمه‌نهایی موفق به حضور در دیدار نهایی شدند.

عرفان آهنگریان در دیدار نیمه‌نهایی وزن ۶۵ کیلوگرم به مصاف تابورا کلمنته از فیلیپین رفت و در دو راند متوالی موفق به شکست حریف خود شد تا نخستین فینالیست ساندا مردان ایران لقب گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده کشورمان پیش از این موفق به شکست حریفانی از برزیل و اندونزی شده بود. آهنگریان برای کسب مدال طلا فردا به مصاف حریفی از روسیه خواهد رفت.

در دیدار نیمه‌نهایی وزن ۷۰ کیلوگرم، محسن محمدسیفی در دور راند متوالی مقابل ژیائو یانگ لی از چین به برتری رسید تا به دیدار نهایی صعود کند.

سیفی پیش از حضور در دیدار نیمه‌نهایی موفق به شکست حریفانی از اندونزی و کره‌جنوبی شده بود. نماینده کشورمان برای کسب نشان طلا فردا به مصاف نماینده لبنان خواهد رفت.

یوسف صبری در دیدار نیمه‌نهایی وزن ۷۵ کیلوگرم به مصاف محمد دی‌ها از تونس رفت و در راند نخست با اختلاف ۱۲ امتیاز حریف خود را شکست داد تا او نیز در یک قدمی کسب مدال طلا قرار بگیرد.

صبری برای حضور در دیدار نیمه‌نهایی حریفانی از پاکستان و فرانسه را شکست داده بود. نماینده کشورمان برای کسب نشان طلا، فردا (چهارشنبه) به مصاف سعد بوریکا از مراکش خواهد رفت.

در دیدار نیمه‌نهایی وزن ۸۰ کیلوگرم، علی خورشیدی در دو راند متوالی عید جورجیس از لبنان را شکست داد تا او نیز جواز حضور در دیدار نهایی را کسب کند.

نماینده کشورمان برای حضور در دیدار نیمه‌نهایی موفق به شکست نمایندگانی از لهستان و لبنان شده بود و برای کسب نشان طلا، فردا به مصاف نماینده چین خواهد رفت.

همچنین میلاد عارفی‌مقام در دیدار نیمه‌نهایی وزن ۸۵ کیلوگرم، در دور راند متوالی از سد سعد جئورجیس از لبنان گذشت تا پنجمین فینالیست ساندا ایران لقب بگیرد.

عارفی‌مقام برای حضور در دیدار نهایی موفق به شکست حریفانی از رومانی و ترکیه شده بود و فردا (چهارشنبه) برای کسب نشان طلا مقابل چونگ مین پام از ویتنام به میدان خواهد رفت.

در رقابت‌های امروز، الهه منصوریان در وزن ۶۵ کیلوگرم برابر اژه شاکر در فینال پیروز شد و مدال طلا را از آن خود کرد. این ورزشکار در مراحل قبلی، نفراتی از فرانسه و لبنان را برده بود.

محمدعلی مجیری در فرم "نن دائو" با نمایشی تحسین برانگیز به مدال طلا دست یافت تا جوان ۱۸ ساله ایران، تاریخ سازی کند.

در تالوی زنان هانیه رجبی در فرم "نن دائو" به مدال نقره رسید و زهرا کیانی به مدال برنز فرم "چانگ چوان" دست یافت.

به این ترتیب تعداد مدال های تیم ایران تا پایان روز به چهار طلا، یک نقره و یک برنز رسید.

این مسابقات، فردا (چهارشنبه یکم آبان ماه) با برگزاری دیدارهای فینال اوزان ساندا به پایان می رسد.

پانزدهمین دوره رقابت های ووشوی قهرمانی جهان از روز یکشنبه با حضور نمایندگان ۱۰۲ کشور به میزبانی چین و در شانگهای آغاز شده است.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون ووشو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۷۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طبیعت و ذوب آهن با هم مساوی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، دومین دیدار تیم های طبیعت و ذوب آهن در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال امروز برگزار شد که طی آن شاگردان مهران حاتمی در تیم ذوب آهن با نتیجه ۶۸ بر ۶۴ صاحب برتی شدند. این نتیجه در حالی به دست آمد که طبیعت در دیدار نخست صاحب برتری شده بود. بدین ترتیب دو تیم از حیث تعداد برد و باخت در عدد یک مساوی شدند. مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال به صورت ۳ از ۵ برگزار می شود.در تیم ذوب آهن اصفهان در دومین دیدار مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال آقایان مقابل تیم طبیعت به پیروزی رسید. کد خبر 6092052

دیگر خبرها

  • طبیعت و ذوب آهن با هم مساوی شدند
  • طیبی: امیدوارم فوتسال ایران در جام جهانی اتفاقات خوبی را رقم بزند
  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان
  • یک جام و دو فینال/ ایران به دنبال فتح آسیا؛افغانستان در پی فصل نو
  • تیم والیبال دانش آموزی ایران فینالیست شد
  • قهرمانی جهان: والیبال ایران فینالیست شد
  • تنیسور‌های حاضر در مرحله نیمه نهایی تور جهانی مشخص شدند
  • چهره تنیسورهای حاضر در مرحله نیمه نهایی تور جهانی مشخص شد
  • کسب ۵ مدال طلا نشانه موفقیت ووشو است/ آمریکا حق ما را ضایع کرد
  • درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی