Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، کعبی مدیر روابط عمومی دانشگاه پیام نور خوزستان گفت: ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور بهمن ماه سال ۹۸ (نوبت بیستم) از روز دوشنبه ۲۹ مهرماه آغاز و تا روز چهارشنبه ۸ آبان ماه ادامه دارد.

او افزود: کلیه داوطلبان شرکت در این آزمون باید ضمن مطالعه دقیق اطلاعیه و دفترچه راهنمای این دوره در سایت سازمان سنجش به نشانی www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

sanjesh.org،  در صورت احراز شرایط لازم نسبت به تکمیل تقاضانامه ثبت نام اینترنتی در سایت مذکور اقدام کنند.
کعبی زمان برگزاری آزمون کارشناسی‌ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور را در روز جمعه ۲۲ آذرماه سال جاری اعلام کرد و بیان داشت: داوطلبان برای دریافت کارت شرکت در آزمون باید از روز سه شنبه  ۱۹ آذر ماه تا روز پنجشنبه ۲۱ آذرماه سال جاری با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون و برگ راهنمای شرکت در آزمون اقدام نمایند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه پیام نور خوزستان ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی داوطلبان تصریح کرد: جزئیات نحوه ثبت نام در دوره فراگیر دانشگاه پیام نور نوبت بیستم در اطلاعیه سازمان سنجش، موجود است و لازم است داوطلبان عزیز ضمن مطالعه دقیق این اطلاعیه و دفترچه راهنما نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

این مقام مسئول گفت: با توجه به تأثیر ۲۰ درصدی معدل دوره کارشناسی، اکیداً توصیه می‌شود که داوطلبان، معدل دوره کارشناسی خود را با توجه به توضیحات مندرج در دفترچه با دقت درج نمایند.

دانشگاه پیام نور در راستای رفع دغدغه پرداخت شهریه دانشجویان، ضمن عقد قرارداد با چندین بانک، امکان استفاده از تسهیلات وام با کارمزد یک و ۴ دهم درصد را برای کلیه دانشجویان این دانشگاه فراهم کرده و دانشجویان عزیز از بدو ثبت نام در دانشگاه می‌توانند از این تسهیلات برای پرداخت کل شهریه خود استفاده کنند.

تعیین شهرمحل برگزاری امتحانات پایان ترم به انتخاب دانشجو، پایین‌ترین شهریه دانشگاهی، اختیاری بودن حضور در کلاس‌های درس، شرایط ویژه برای کارمندان، شاغلین و بانوان خانه دار، سهولت در تغییر رشته و مهمانی در شهر مورد نظر دانشجوو برگزاری کلاس‌های درس به صورت حضوری، نیمه حضوری و الکترونیکی (ترکیبی) از مهم‌ترین مزایای دانشگاه پیام نور است.

انتهای پیام/م

آغاز ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه پیام نور اخبار دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۷۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود

رئیس سازمان سنجش گفت: نتیجه اولیه کنکور ۱۴۰۳ به صورت کارنامه نیمه مرداد ماه اعلام می‌شود و چند روز پس از فرایند آن انتخاب رشته آغاز می‌شود

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو،  عبدالرسول پورعباس امروز ۶ اردیبهشت در حاشیه بازدید از حوزه امتحانی دانشگاه الزهرا در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آزمون سراسری به سلامت در کل کشور آغاز شده است و فقط در یکی از شهر‌های استان سیستان و بلوچستان که سیل آمده ارتش جمهوری اسلامی با امکانات خود به کمک آمده و داوطلبان را جابه جا می‌کند.

وی درباره آزمون فرهنگیان خاطرنشان کرد: در هر پنج گروه آزمایشی علاوه بر دفترچه اختصاصی دروس مختلف دفترچه مختص پذیرش دانشجو معلم (فرهنگیان) نیز توزیع می‌شود و داوطلبان متقاضی پذیرش در دانشگاه فرهنگیان باید به سوالات آن دفترچه پاسخ دهند. تعداد ۶۶۰ هزار نفر در مجموع متقاضی آزمون اختصاصی فرهنگیان هستند.

پورعباس افزود: داوطلبان در این مقطع زمانی به دلیل اینکه در اردیبهشت ماه کنکور را برگزار کرده‌ایم از آمادگی بیشتری برخوردار هستند و از این آمادگی استفاده می‌کنند و در تیرماه نیز در آزمون شرکت می‌کنند. ضمن اینکه نمرات کنکور ۱۴۰۲ نیز همچنان معتبر است، بنابراین در مقطعی که باید انتخاب رشته صورت بگیرد، یا به انتخاب خود داوطلب و یا به انتخاب سازمان سنجش ۴ نمره برای داوطلبان قابل استفاده است.

رئیس سازمان سنجش درباره زمان اعلام نتیجه اولیه کنکور ۱۴۰۳ گفت: کارنامه اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد ماه اعلام می‌شود و چند روز پس از فرایند آن انتخاب رشته آغاز می‌شود.

دیگر خبرها

  • فرصت تغییر محل آزمون پایان ترم برای پیام‌نوری‌ها
  • مهلت انتخاب رشته دکتری امروز به پایان می‌رسد
  • مهلت انتخاب رشته دکتری، امروز به پایان می رسد
  • رقابت داوطلبان کنکور سراسری ۱۴۰۳ در دانشگاه آزاد اسلامی یزد
  • ۵۸درصد داوطلبان کنکور در قرچک متقاضی آزمون دانشگاه فرهنگیان هستند
  • بیش از ۱۰ هزار نفر در رشته علوم تجربی رقابت کردند
  • شروع رقابت‌های آزمون سراسری در استان مرکزی
  • رقابت داوطلبان آزمون سراسری در سروستان
  • نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود
  • ببینید | جنبش ضداسرائیلی چگونه در دانشگاه‌های بزرگ آمریکا فراگیر و گسترده شد؟