Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، احمد همتی شامگاه سه‌شنبه در گردهمایی روز جهانی استاندارد به میزبانی سالن یادگار امام استانداری سمنان ضمن بیان اینکه خلقت بر مبنای استانداردی بناشده که باید در زندگی موردتوجه قرار گیرد، ابراز داشت: باید در همه زمینه‌ها طبق استاندارد قدم برداشت برنامه‌ریزی، اجرا، گفتمان، روابط اجتماعی و غیره همه بر مبنای استاندارد واقع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن بیان اینکه یکی از مشکلات موجود در کشور عدم رعایت استانداردها است، افزود: اقدامات زیای در کشور صورت می‌گیرد اما به نتیجه لازم نمی‌رسد چراکه از استاندارد و تعادل دور شده‌ایم لذا اجرای قوانین در همه شرایط باید مبنای عملکرد ما باشد و قانون همه‌جا اجرایی شود.

‌نماینده مردم سمنان و سرخه و مهدی‌شهر در مجلس ضمن بیان اینکه استاندارد، طیف وسیعی از انسان تا جامعه، ادارات و تولیدات و غیره را در بردارد، ابراز داشت: اگر جامعه‌ای نامیزان است یعنی افراد آن استاندارد نیستند، بنابراین کل جامعه نامیزان است و بنابراین بی استانداردی خود را در بدنه سیستم‌های اداری و اجتماعی و تولید نشان ‌می‌دهد.

همتی در ادامه تصریح کرد: ملموس‌ترین و ساده‌ترین چیزی که می‌توان در مورد استاندارد گفت قانون است که باید در استانداردهای لازم مدنظر قرار گیرد، لذا محور در مجلس، اجرای قانون بوده و در این راستا باید نظارت قوی‌تری نیز در نحوه اجرای قانون صورت گیرد تا بسیاری از قوانین که مرتبط با استاندارد است بدون روابط و باندها اجرا شود.

وی ضمن بیان اینکه باید رفتارها و عملکرد ما برم بنای قانون باشد تا برای کشور هزینه ایجاد نشود، افزود: کشور بشدت نیازمند عدالت است و لازمه ایجاد عدالت در جامعه نیز استاندارد بودن عملکردها بر طبق قوانین آن است و تا زمانی عدالت وقتی نباشد جامعه از میزان و اعتدال خارج می‌شود.

عضو خانه ملت ضمن بیان اینکه ایجاد ثبات یکی از عوامل مهم در اجرای عدالت است، اضافه کرد: صرفاً در شرایط باثبات اجرای عدالت و قانون ممکن است و لذا باید از همه عواملی که باعث بی‌ثباتی جامعه می‌شود فاصله گرفت لذا بر پایه نظرات کارشناسی و علمی و بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های کشور می‌توان زندگی بهتر برای مردم ایران فراهم کرد.

کد خبر 4753843

منبع: مهر

کلیدواژه: احمد همتی استاندارد استانداری سمنان اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر زائران اربعین شهرکرد قزوین سانحه تصادف گرگان شیراز استانداری سمنان خطبه های نماز جمعه موکب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۸۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشگامی پلیس در استفاده ازظرفیت دانش‌آموزان درگسترش قانون‌

سخنگوی فراجا گفت: افتتاح باشگاه دانش آموزی خبرنگاران پلیس از سوی فراجا و استفاده از ظرفیت عظیم دانش آموزان نشان داد، پلیس، در گسترش قانونمندی و نهادینه کردن هنجارها در جامعه به کودکان و نوجوانان بسیار امیدوار است. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سردار سعید منتظرالمهدی در جلسه هیئت مدیره باشگاه دانش آموزی خبرنگاران پلیس با تاکید براینکه امروز پیشرفت و ترقی کشور بیش از هر عاملی به رشد و بالندگی دانش آموزان بستگی دارد چرا که کودکان و نوجوانان امروز، زنان و مردان آینده ساز کشور هستند، اظهار کرد: پلیس با راه اندازی «باشگاه دانش آموزی خبرنگاران پلیس» در نظر دارد تا علاوه بر حضور حداکثری و موثر دانش‌آموزان در انتشار اخبار نرم حوزه پلیسی و آگاهی بخشی به جامعه در موضوعات مختلف پیشگیرانه، حس اعتماد به نفس آنان را برای حضور در جامعه، تقویت کرده، افزایش دهد.

وی افزود: باورمندی به دانش آموزان و میدان دادن به آنان در راستای افزایش حس مطالبه‌گری و بهره گیری از انرژی مضاعف کودکان و نوجوانان در فرهنگ سازی و جهت دهی درست به ذهن و روان آنان با هدف تربیت شهروندانی قانونمند و قانون مدار، مهمترین دلایل آغاز به کار باشگاه دانش آموزی خبرنگاران پلیس است.

معاون فرهنگی اجتماعی فراجا سنین کودکی و نوجوانی را زمینی بکر و حاصلخیز دانست و گفت: هرچه در این زمین بکر، بذر آگاهی، علم، دوستی، مهربانی و پایبندی به قانون بکاریم، فردا جامعه ای آباد در امنیت و سلامت روانی و فیزیکی خواهیم داشت و اگر نسبت به این دوران حساس غفلت زده عمل کنیم، آینده‌ای دشوار و ثمره‌ای تلخ در انتظار کشور است.

منتظرالمهدی دانش آموزان را ریشه توسعه و موتور محرک کشور معرفی و خاطرنشان کرد: افتتاح باشگاه دانش آموزی خبرنگاران پلیس از سوی فراجا و بهره گیری از ظرفیت عظیم دانش آموزان نشان از این دارد که پلیس، در گسترش قانونمندی و نهادینه کردن هنجارها در جامعه به کودکان و نوجوانان بسیار امیدوار است، چراکه قرار است نسل جدید همزمان با ورود به جامعه، ارزش ها، بایدها و نبایدها را شناخته، در مسیر آن حرکت کند و عالمانه نسبت به دگرگونی‌های اجتماعی واکنش نشان دهد.

در پایان جلسه، معاون فرهنگی اجتماعی و سخنگوی فراجا طی احکامی جداگانه سرهنگ صمد عباسی را به عنوان رئیس هیئت مدیره، آزاده رضائی عادل را به عنوان مدیر عامل و همچنین سرهنگ مهدی سرپناه مهندس سعید کاتبی، دکتر محمدحسین الیاسی، شیما معتمد منفرد و 2 نفر از مدیران باسابقه رسانه کشور را به عنوان اعضای هیئت مدیره باشگاه دانش آموزی پلیس منصوب کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قانون حجاب و عفاف باید در کشور اجرا شود
  • حجاب در ایران قانون است؛ همه باید از آن پیروی کنند، حتی کسانی که مسلمان هم نیستند
  • عدالت آزمونی در سازمان سنجش محقق شده است
  • پیشگامی پلیس در استفاده ازظرفیت دانش‌آموزان درگسترش قانون‌
  • طرح‌های اجرا شده در حوزه عفاف و حجاب در چارچوب قانون است
  • برنامه ملی بازآفرینی در کشور اجرا می‌شود
  • کارگر قشری تاثیرگذار در رشد وشکوفایی اقتصاد درکشور
  • رئیس دیوان عالی کشور: حجاب در ایران قانون است و همه باید از آن پیروی کنند
  • رئیس دیوان عالی کشور: حجاب، قانون است و همه باید از آن پیروی کنند
  • حجاب در ایران قانون است و همه باید از آن پیروی کنند