Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو فیلم‌ تجربی «تا ابد سکوت» و «پیدایش» از برگزیدگان جشنواره منطقه‌ای شبدیز به صورت مستقیم به سی‌وششمین جشنواره بین‌الملی فیلم کوتاه تهران راه پیدا کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از ستاد خبری سی‌و‌ششمین جشنواره فیلم کوتاه تهران؛ فیلم‌های تجربی «تا ابد سکوت» به کارگردانی سامان آریان‌پور از کرمانشاه و «پیدایش» به کارگردانی آبتین مظفری از تهران که در «شصت‌ودومین جشنواره منطقه‌ای شبدیز کرمانشاه» به صورت مشترک برنده تندیس بهترین فیلم تجربی این جشنواره منطقه‌ای شدند، به صورت مستقیم وارد بخش مسابقه سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بر اساس آیین‌نامه سی‌و‌ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، فیلم‌هایی که در جشنواره‌های منطقه‌ای سینمای جوان در سال ۹۷ موفق به اخذ جایزه بهترین فیلم یا بهترین کارگردانی در بخش‌های داستانی، مستند، تجربی و پویانمایی شده‌اند، مشروط به آن که تاکنون در جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به نمایش درنیامده باشند، مستقیما به بخش مسابقه سینمای ایران راه پیدا می‌کنند.

 

سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به‌دبیری «سیدصادق موسوی»، 18 تا 24 آبان‌ماه سال جاری در پردیس سینمایی ملت برگزار می‌شود.

پایان پیام/14

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین پیاده روی اربعین زائران اربعین حسینی مسجد کربلا نماز جمعه حب الحسین یجمعنا اربعین ۹۸ مرز بین المللی شلمچه جشنواره فیلم کوتاه تهران انجمن سینمای جوانان ایران سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۸۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بازار کتاب تا پایان نمایشگاه سی‌وپنجم غیرفعال است

به گزارش قدس آنلاین، سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران نیز مانند دوره‌های سی‌وسوم و سی‌وچهارم در دو بخش حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

فعالیت بخش مجازی نمایشگاه از طریق زیرساخت‌های «سامانه بازار کتاب» ‌ صورت می‌گیرد. بنابراین به دلیل انتقال فعالیت این سامانه به سامانه «نمایشگاه بین المللی کتاب تهران» خرید از این سامانه تا ۳۰ اردیبهشت ماه به صورت موقت غیرفعال است.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت ماه امسال در محل مصلای امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • از آغاز پیش‌فروش بلیت یک نمایش تا «مدرسه در دست بچه‌ها»
  • (ویدئو) مسعود فروتن؛ اولین کار رنگیِ تلویزیون را من کارگردانی کردم
  • سامانه بازار کتاب تا پایان نمایشگاه سی‌وپنجم غیرفعال است
  • درام و فانتزی ژانر فیلم‌های هشتمین پاتوق فیلم کوتاه شدند
  • انتشار فراخوان بخش ویژه «کتاب و سینما» جشنواره فیلم کوتاه تهران
  • راهیابی ۱۰ پویانمایی کوتاه ایرانی در جشنواره روسیه
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر»
  • ۱۰ انیمیشن کوتاه ایرانی در جشنواره روسی
  • ۱۰ انیمشن کوتاه ایرانی در جشنواره روسی
  • تاریخ سفر گروسی به ایران مشخص شد