Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-27@01:05:17 GMT

خانه تکانی زمستانی برای یوونتوس در راه است

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۴۸۸۶۱

خانه تکانی زمستانی برای یوونتوس در راه است

آفتاب‌‌نیوز :

با نزدیک شدن به بازار زمستانی، شایعات در مورد ورودی و خروجی های تیم های بزرگ افزایش می یابد. یوونتوس برنامه های روشنی برای بازار نقل و انتقالات ماه ژانویه دارد؛ آنها قصد دارند بازیکنانی که در اندیشه های مائوریتسیو ساری جایی ندارند را به فروش برسانند تا از این طریق در پرداخت حقوق های سالیانه خود صرفه جویی کنند و طبق ادعای کالچومرکاتو، جدایی چهار بازیکن از یوونتوس قطعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نام اول در لیست بازیکنان در حال جدایی ماریو مانژوکیچ است. مهاجم کروات بیانکونری تاکنون در این فصل یک دقیقه برای تیم یوونتوس بازی نکرده است و وی آماده آغاز ماجراجویی جدید دیگری در ژانویه است. یوونتوس حدود 10 میلیون یورو برای فروش مهاجم باتجربه درخواست خواهد کرد.

علاوه بر مانژو، امره جان نیز در این لیست فروش قرار دارد، هر چند مائوریتسیو ساری هنوز در مورد جدایی این هافبک ​​به طور کامل تصمیم نگرفته است. هافبک آلمانی می خواهد نقش بیشتری در تیم داشته باشد و به دنبال باشگاه جدید است. البته آینده امره جان به جدایی احتمالی آدریان رابیو در ژانویه به شدت وابسته است.

ماتیاس پروین و مارکوپیاتسا نیز یوونتوس را احتمالا ترک خواهند کرد. البته با توجه به اینکه آنها این فصل زمان کوتاهی بازی کرده اند، فروش این دو بازیکن دشوار خواهد بود. بنابراین گزینه قرضی محتمل ترین گزینه است، زیرا باعث می شود یوونتوس از پرداخت حقوق ماتیاس پروین و مارکوپیاتسا راحت شود.

منبع: ورزش سه

منبع: آفتاب

کلیدواژه: یونتوس فصل نقل و انتقال لیگ ایتالیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۸۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پورعلی گنجیساز جدایی کوک کرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بدقولی‌های باشگاه پرسپولیس در پرداخت مبلغ قراردادهای فصل جاری بازیکنان این تیم باعث اعتراض تعدادی از آنها در میکسدزون بازی‌ها شد تا رضا درویش برای حفظ آرامش این تیم مجبور به حضور در تمرینات شود.

بنابر روایت مهر، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نه تنها برای پرداخت نزدیک به ۶۰ درصد از قرارداد هر یک از اعضای تیم با مشکل جدی کسر بودجه مواجه است بلکه حالا با معضل تمدید قرارداد نزدیک به ۱۰ بازیکن این تیم در پایان فصل روبروست.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی نفراتی هستند که در پایان فصل، دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارند.

حال مرتضی پورعلی‌گنجی از بدقولی‌های رضا درویش دلخور شده است و به نزدیکان خود اعلام کرده اگر این شرایط ادامه‌دار باشد در پایان فصل از پرسپولیس جدا می‌شود.

۲۵۱۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899283

دیگر خبرها

  • حواله خودروی جانبازان هم‌قیمت خانه در نیاوران
  • خریدهای زمستانی پرسپولیس برای انتقام در اراک
  • بایرلورکوزن رقیب جدی یوونتوس در مسیر جذب ریکاردو کالافیوری
  • ژاوی در بارسا ماندنی شد
  • جوزپه روسی: روی کین انتخابی عالی برای انجام یک خانه‌تکانی در منچستریونایتد است
  • مونوریل قم از خواب زمستانی بر می‌خیزد
  • پورعلی گنجی ساز جدایی کوک کرد
  • پورعلی گنجیساز جدایی کوک کرد
  • جدایی دستیار پیشین گل‌محمدی از تیم‌ملی/ تمرین تراکتور زیر نظر مطهری
  • بروزرسانی قوانین اسکار ۲۰۲۵؛ از اهدای جایزه بهترین موسیقی فیلم به ۳ آهنگساز تا تغییر نام برخی از جوایز