Web Analytics Made Easy - Statcounter

 سپهر حیدری، بازیکن پیشین تیم پرسپولیس درباره دیدار دیروز این تیم مقابل پیکان گفت: تک تک بازیکنان پرسپولیس قابل احترام هستند، اما از خط دفاعی گرفته تا خط حمله، این تیم نیاز به یک بازنگری دارد، آن‌ها نظم و آرامش ندارند. البته که ایراد اصلی به کالدرون وارد است. یا مشکل از بدنسازی تیم است یا در تمرین‌ها فشار زیادی روی بازیکنان وارد می‌شود چرا که هم از لحاظ بدنی و هم از لحاظ نظم تاکتیکی در پرسپولیس احساس ضعف می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تصمیمات عجیبی می‌گیرد که به پرسپولیس ضربه می‌زند. به عنوان مثال چه اصراری است، ترکیبی را که برانکو برای پرسپولیس برگزیده بود و با آن موفق بود به هم بزند و تفکرات خود را اجرا کند؟ می‌توانست با همان ترکیب ادامه دهد تا وقتی که بازیکنان هماهنگ شوند و یک مهاجم خوب به تیم اضافه شود. در کل، پرسپولیس شاداب بازی نمی‌کند و حتی ۵۰ درصد فصل قبل هم نشان نمی‌دهد.

اخبار ورزشی- حیدری درباره این که زمانی از جونیور براندائو مهاجم پرسپولیس حمایت کرده است گفت: زمان کافی به این بازیکن داده شد تا خود را نشان دهد، اما هیچ عملکرد مثبتی از خود نشان نداده است. بعضی از مهاجمان اگر هم گلزنی نکنند برای دیگران موقعیت سازی می‌کند، ولی جونیور هیچ کدام از این کار‌ها را انجام نمی‌دهد. او هیچ کار مثبتی انجام نمی‌دهد و مهاجم خطرناکی نیست. مردم از این بازیکن راضی نیستند. امیدوارم کالدرون زودتر برای این بازیکن تصمیم بگیرد.

او افزود: در حال حاضر نگرانی‌هایی وجود دارد که علیپور گلزنی نمی‌کند. علیپور در حال حاضر بیشتر موقعیت سازی می‌کند تا گلزنی چرا که مکمل ندارد تا برای او ایجاد موقعیت کند. اگر ترابی و نعمتی کنار علیپور بازی کنند شرایط خیلی بهتر خواهد شد. این دو بازیکن قبلا تجربه این کار را داشته‌اند.

این پیشکسوت پرسپولیس علت ورود سید جلال حسینی به زمین در دقایق پایانی را چنین دانست: شاید کالدرون خواهان ترمیم خط دفاعی بود و برای پوشش عمق دفاع، حسینی را آورد، اما این رفتار خوبی نیست که با کاپیتان پرسپولیس پیش گرفته‌اند. حق او این نیست چرا که از هر لحاظ آماده است. حسینی اگر یک ماه هم تمرین نکند آماده بازی است و همیشه بدنش را آماده نگه می‌دارد. سید جلال می‌تواند به خط دفاع پرسپولیس آرامش و نظم بدهد. سیدجلال حسینی و شجاع خلیل‌زاده بهترین زوج دفاعی را تشکیل می‌دهند.

حیدری در پایان از هواداران پرسپولیس خواست این تیم را حمایت کنند و "مثل همیشه پشت آن باشند. "

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پرسپولیس بازی پرسپولیس فوتبال کالدرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۹۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیمات نادرست در وزارت کار، چرا دستمزد ۱۴۰۳ اصلاح نمی شود؟!

تین نیوز

یک فعال کارگری از ناتوانی وزارت کار در تامین منافع جمعی کارگران کشور انتقاد کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، احسان سهرابی، فعال کارگری در ارتباط با عملکرد وزارت کار در مقوله دستمزد ۱۴۰۳ و رویکرد شخص وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تنها اثری که از سه جانبه گرایی در کشور باقی مانده در نهادی به نام شورایعالی کار است که متاسفانه امروز آقای وزیر وفق اصل ۴۰ قانون اساسی عمل نمی کند و از حوزه اختیارات قانونی پا فراتر گذاشته و منافع عمومی کارگران را تحت الشعاع قرار داده است.

مقصود سهرابی، تلاش وزیر کار برای اصلاح قانون کار با هدف تغییر مواد ۴۱ و ۱۶۷ این سند قانونی است تا دیگر شورایعالی کار متولی تعیین دستمزد کارگران کشور نباشد و نمایندگان کارگران نتوانند در این زمینه مشارکت داشته باشند.

دست اندازی به حقوق مزدیِ کارگران

سهرابی تاکید کرد: اگر بخواهند تعیین دستمزد را از ید اختیار شورایعالی کار خارج کنند، بدترین بی عدالتی را در حق  کارگران روا داشته اند و در عین حال با این اقدام، همه مقاوله نامه های بنیادین بین المللی را نیز زیر پا گذاشته و از حیز انتفاع ساقط کرده اند.

این فعال کارگری با بیان اینکه «امروز شاهد ناتوان ترین وزیر کار در ۴۰ سال گذشته هستیم» اضافه کرد: در تمام سال های پس از انقلاب، وزارت کار وزرایی با خطی مشی های فکری مختلف را تجربه کرده است که بعضاً در میان آن ها افراد قانون گرا هم بوده که تمکین به قانون کار نموده اند و جلسات شورایعالی کار را با چالش هایی برگزار کرده و دستمزد سالانه کارگران را تصویب نموده اند. اما امروز به دلیل ضعف مدیریت، متاسفانه شورایعالی کار را به اغما برده و شرایطی ایجاد کرده اند که نمایندگان کارگران جلسه را ترک می کنند.

به گفته سهرابی، امروز «اجماع» هیچ جایی در مذاکرات مزدی شورایعالی کار ندارد و آنچه از سوی وزیر کار و معاونان ایشان در نشست های مزدی می بینیم، تحکم و برخورد آمرانه ی فراقانونی ست.

تفرقه نیندازید!

او با بیان اینکه قصد دارند میان کارگران و تشکل های کارگری اختلاف و تفرقه بیندازند و از این طریق به مراد دل شان برسند؛ افزود: نمایندگان اصلی کارگران در شورایعالی کار تا امروز تن به امضای هیچ مصوبه ای نداده اند و نکته مهم و اصلی هم همین است؛ اینکه آیا فردی خاص، چیزی را امضا کرده یا نه، اهمیت چندانی ندارد چراکه نمایندگان کارگران در نهاد شورایعالی کار مشخص هستند و قرار نیست افرادی که خودشان پیمانکار هستند یا چند شرکت خصوصی ثبت داده و چندین کارگر برایشان کار می کنند، خود را در مقام نماینده کارگر جا بزنند و معادلات موجود را به نفع دولت و کارفرما تغییر دهند.

این فعال کارگری در ادامه تصریح کرد: مگر تا سال ۱۴۰۲ دبیر اتاق تعاون و ریاست تعاون یکی از استان ها به عنوان مثلاً نماینده کارگر در جلسات شورایعالی کار شرکت نمی کرد؟ وزیر و معاون روابط کار ایشان می دانستند که ایشان بازنشسته است و صلاحیت حضور ندارد ولی متاسفانه بازهم از ایشان دعوت می شد! در عین حال، این سناریو که دولت بخواهد یکی از تشکلات عالی کارگری را جذب و سایر تشکلات را دفع نماید، یک سناریوی نخ نما و مردود است و باید به آقایان وزرا و معاونان ایشان گفت، لطفاً از مسیر تفرقه اندازی نروید چون به جایی نمی رسید!

اختیار مزد را به مجلس ندهید!

سهرابی با بیان اینکه «بیش از اینها بذر بی اعتمادی در دل کارگران کشور نکارید» ادامه داد: هفته کارگر از راه رسیده و بعد از آن هم به جهت گزارش دادن در مجمع عمومی سازمان جهانی کار حاضر می شوید؛ آنجا چطور می خواهید از سه جانبه گرایی بگویید؟ آیا به مقاونامه های ۱۳۱ و۲۶ و ۸۷و۹۸و ۱۴۴... سازمان جهانی کار عمل کرده اید؟

او تاکید کرد که واگذاری تعیین دستمزد به مجلس شورای اسلامی، جز ضرر و غبن سنگینِ اجتماعی نتیجه ای نخواهد داشت: « اینگونه سیاست گذاری سطحی آقایان که تعیین دستمزد را به کمیسیون های مجلس بسپارند، غیرقانونی و کاملاً نادرست است و غیر از اینکه یک کار تخصصی را به بهارستان ببرند و هر روز کارگران ناراضی و مستاصل را  به حضور در پشت درب های بهارستان بکشانند ثمره ای دیگر نخواهد داشت. به راستی که قدری تفکر و تامل لازم است. باید پرسید آیا آن چنان از نمایندگان کارگران و مطالبه گری برحق کارگران زخم خورده اید که واقعاً می خواهید زیر میز بزنید و کل مناسبات سه جانبه را از میان بردارید! هیچ کجای قانون، چنین اختیار و مجوزی به وزیر کار و معاونان ایشان نداده است، نداده است.

به اعتقاد این فعال کارگری، به نظر می رسد منافع کارگران و حقوق قانونی آن ها به سخره گرفته شده است؛  قانون کاری که یادگار حضرت امام (ره) است، قرار است توسط این تصمیم گیران جراحی و تعدیل شود.

سهرابی هر نوع اصلاح قانون کار بدون جلب رضایت و موافقت صد درصدی کارگران و نمایندگان واقعی آن ها را یک اقدام نادرست و غیرقانونی دانست و تاکید کرد: کارگران در مقابل این نوع دست اندازی ها ساکت نمی نشینند؛ اگر قرار باشد قانون کار و حقوق مزدی و قانونی کارگران به نفع کارفرمایان و دولت، جرح و تعدیل شود، کارگران کشور سکوت نخواهند کرد؛ یک وقت خیال نکنند ریش و قیچی در دست خودشان است و می توانند طبق دلخواه، جراحی قانون را پیش ببرند!

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • هدیه به حسینی قبل از پرسپولیس
  • تصمیمات نادرست در وزارت کار، چرا دستمزد ۱۴۰۳ اصلاح نمی شود؟!
  • عجیب اما واقعی؛ پرسپولیس با اتوبوس به اراک رفت!
  • مدافع ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • ستاره ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • تصمیم عجیب بارسا: ستاره هلندی در لیست فروش
  • مهاجم استقلالی در اصفهان، دور از دست حسینی (عکس)
  • مهدی قایدی به پرسپولیس می‌پیوندد؟
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی