Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سید محمدجواد سجادی نژاد روز چهارشنبه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا افزود: این کاروان‌ها شامل ۱۱ هزار و ۱۷۷ زائر هستند که چهار هزار و ۱۷۷ نفر آنها را برادران و هفت هزار نفر را خواهران تشکیل می دهند.
وی ادامه داد: سال گذشته ۱۱هزار و ۸۰ زائر پیاده در قالب ۵۴ کاروان از شهرستان‌های سبزوار، خوشاب و داورزن در دهه پایانی ماه صفر به مشهد مشرف شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس اداره تبلیغات اسلامی سبزوار گفت: همراه هر کاروان یک روحانی حضور دارد که مسئول اقامه نماز جماعت، برنامه های فرهنگی، سخنرانی مذهبی، بیان مسائل اخلاقی، احکام و آموزه های دینی برای زائران است.
سجادی نژاد افزود: کاروان‌های پیاده از امروز تا ۶ آبان ماه به تدریج مسیر ۲۳۰ کیلومتری سبزوار به مشهد را به شوق زیارت بارگاه منور امام رضا(ع) و شرکت در آیین های سوگواری آخر ماه صفر طی می کنند.
 

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حرم امام رضا سبزوار خراسان رضوی 28صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۹۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۵۰۰ فقره تصادف در شبانه‌روز گذشته در مشهد

جانشین پلیس راهور استان خراسان رضوی گفت: سوانح رانندگی کلانشهر مشهد در شبانه‌روز گذشته ۸۲ مصدوم برجا گذاشت و در این مدت ۷۲ فقره تصادف جرحی و ۵۰۰ فقره تصادف خسارتی در خیابانها و معابر مشهد رخ داده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی پلیس، سیدرضا اسدنژاد با بیان اینکه سوانح رانندگی کلانشهر مشهد در شبانه روز گذشته ۸۲ مصدوم برجا گذاشت، اظهار کرد: در این مدت ۷۲ فقره تصادف جرحی و ۵۰۰ فقره تصادف خسارتی در خیابان‌ها و معابر مشهد رخ داده است.

وی افزود: مرتکبان ۶۴۹۹ فقره تخلف راهور نیز جریمه شدند که ۱۶۴۸ فقره از این تعداد مربوط به تصادفات حادثه‌ساز است.

جانشین رئیس پلیس راهور خراسان رضوی عنوان کرد: در راستای برخورد قاطع با تخلفات حادثه‌ساز، روز گذشته ۵۵ دستگاه خودروی حادثه ساز نیز در مشهد توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

کد خبر 751180

دیگر خبرها

  • ثبت ۵۰۰ فقره تصادف در شبانه‌روز گذشته در مشهد
  • شکارچی غیرمجاز در سبزوار قبل از شکار دستگیر شد
  • اعلام آمادگی ۳ هزار و ۵۰۰ زائر پیاده برای تشرف به مشهد در دهه کرامت
  • اعلام آمادگی ۳۵۰۰ زائر پیاده برای تشرف به مشهد در دهه کرامت
  • ۵۱۳ زائر حج عمره از فرودگاه مشهد عازم سرزمین وحی شدند
  • "جوین" بیشترین بارندگی غرب خراسان رضوی را داشت
  • جزئیاتی از ارائه خدمات به زائران حج تمتع ۱۴۰۳/ ۶۲۲ کاروان عازم سرزمین وحی می‌شوند
  • تمام شهرستان‌های خراسان رضوی در آماده‌باش هستند
  • انسداد ۲ محور روستایی در فیروزه براثر سیلاب
  • زائران حج در واقع سفیران جمهوری اسلامی ایران هستند