Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوید ادهم بابیان اینکه طرح رفع انحصار از زبان انگلیسی را قابل اجرا نمی دانم گفت: نمایندگان مجلس اگر به دنبال پیشرفت نظام تعلیم و تربیت هستند باید به مشکلات ریشه ای بپردازند.

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری شبستان، «مهدی نوید ادهم» در نشست نقد و بررسی رفع انحصار از زبان انگلیسی در نظام آموزش همگانی کشور که در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد گفت: پیش بینی می کنم طرح رفع انحصار از زبان انگلیسی رای نمی آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش افزود: اگر همراه  طرح ها یافته های پژوهشی و علمی باشد، تصممیات اثر بخش تر و مفید تر می شود.

 

وی تصریح کرد: این طرح را قابل اجرا نمی دانم و  با کاستی های جدی رو به رو است که با عدالت آموزشی همخوانی ندارد.

 

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش گفت: زمانی که رفع انحصار از زبان انگلیسی مطرح شد منظور مواجهه هوشمندانه با امپریالیسم زبانی بوده است.

 

وی با بیان اینکه این طرح حرف جدیدی ندارد‌ گفت: ما در کانون زبان که زیر نظر کانون پرورش فکری است بالای ۹۸ و ۹۷ درصد فراگیران ما خواهان زبان انگلیسی هستند و تمایلات اجتماعی به دیگر زبان ها وجود ندارد.

 

به گفته نوید ادهم اخیرا کتب درسی خیلی تغییر کرده و اثر بخشی مطلوبی داشته است .

 

وی با اشاره  به این موضوع که تاکنون پژوهش مستند برای اثر گذاری آموزشگاه های زبان برای یادگیری نسبت به مدارس ندیده ام گفت: دانش آموزانی در شهرهای یزد و اصفهان دیده ام که به همت معلم خوش ذوق خود، عصرها به مراکز توریستی می روند و با توریست ها صحبت می کنند. این یعنی آموزش پایدار.

 

وی تاکید کرد: وضعیت آموزش زبان نسبت به سایر دروس وضعیت بدتری ندارد.

نوید ادهم یاد آور شد: نمایندگان اگر به دنبال پیشرفت نظام تعلیم و تربیت هستند باید به مشکلات ریشه ای بپردازند. بی ثباتی مدیران آموزش و پرورش، اقتصاد آموزش و پرورش، اعطای سهیمه استخدام هیچ کدام مربوط به آموزش و پرورش نیست و مشکلاتی است که از بیرون به درون آموزش و پرورش تحمیل می شود.

پایان پیام/260

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین پیاده روی اربعین زائران اربعین حسینی مسجد اربعین ۹۸ کانون های مساجد کربلا منطقه آزاد اروند حب الحسین یجمعنا رفع انحصار از زبان انگلیسی مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۰۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدم‌همراهی بیش از ۱۰۰ نماینده در حمایت از طرح «نور»

به گزارش «تابناک» به نقل از فرارو، علی کریمی فیروزجائی در نشست علنی یکشنبه، ۹ اردیبهشت ماه مجلس شورای اسلامی بیانیه بیش از ۱۶۰ تن از نمایندگان با موضوع تقدیر و تشکر از فرماندهی محترم فراجا و مردم عزیز ایران اسلامی در همراهی با اجرای طرح عفاف و حجاب را قرائت کرد.

با این اوصاف، به نظر می‌رسد بیش از ۱۰۰ تن از نمایندگان مجلس حاضر به حمایت از طرح «نور» نشده اند.

دیگر خبرها

  • عدم‌همراهی بیش از ۱۰۰ نماینده در حمایت از طرح «نور»
  • راهنمای خرید کتاب 504 + معرفی و دانلود 504
  • ورود مجمع نمایندگان استان تهران به مشکلات اداره کل انتقال خون
  • درخواست کریمی قدوسی از دولت افغانستان برای بررسی رگ و ریشه اش /سخنگوی سپاه ادعای جنجالی را تکذیب کرد /گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • اتفاق باورنکردنی که باعث شد مورایس مسلمان شود | او گفت می‌خواهم مسلمان شوم، باید از کجا شروع کنم؟ | ماجرای مشاور مذهبی با آشنایی کامل به زبان انگلیسی
  • هم‌افزایی با دهیاران و شورای روستا راه‌حل غلبه بر مشکلات 
  • مشکلات مالی، دانشگاه انگلیسی را به مرز نابودی رساند
  • از «سید محمد مولوی» چه می‌دانیم/از آموزش و پرورش تا بهارستان
  • گاف تاریخی محمدجواد کریمی قدوسی چه بود؟
  • هوش مصنوعی گوگل معلم زبان انگلیسی می‌شود