Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@01:18:08 GMT

اعلام آمار مخاطبان چهار نمایش در تماشاخانه ایرانشهر

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۵۰۴۴۰

اعلام آمار مخاطبان چهار نمایش در تماشاخانه ایرانشهر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل تماشاخانه ایرانشهر، بیش از ده هزار مخاطب از نمایش‌های «شک» به کارگردانی مهدی کوشکی، «امشب، اینجا» به کارگردانی مژگان خالقی، «آواز قو» به کارگردانی پریزاد سیف و «امروز روز خوبیست برای مردن» به کارگردانی کمال هاشمی در تماشاخانه ایرانشهر دیدن کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایش‌های «شک» به کارگردانی مهدی کوشکی با ۱ هزار و ۶۷۴ مخاطب، «امشب، اینجا» به کارگردانی مژگان خالقی با ۲ هزار ۳۶۰ مخاطب، «آواز قو» به کارگردانی پریزاد سیف با ۵ هزار و ۳۷۱ مخاطب و «امروز روز خوبیست برای مردن» به کارگردانی کمال هاشمی با ۱ هزار و ۳۶۷ مخاطب در تماشاخانه ایرانشهر به صحنه رفتند.

نمایش «شک» به کارگردانی مهدی کوشکی در ۲۰ اجرای خود پذیرای ۱ هزار و ۶۷۴ مخاطب شد که از این تعداد ۳۰۰ مخاطب با بلیت مهمان به تماشای این نمایش نشستند. طبق این آمار، فروش نمایش «شک» طی ۲۰ اجرا مبلغ ۶۱ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان بوده است.

نمایش «امشب، اینجا» به کارگردانی مژگان خالقی نیز در ۱۹ اجرای خود پذیرای ۲ هزار و ۳۶۰ مخاطب شد که از این تعداد ۲۸۵ مخاطب با بلیت مهمان به تماشای این نمایش نشستند. طبق این آمار، فروش نمایش «امشب، اینجا» طی ۱۹ اجرا مبلغ ۹۵ میلیون و ۶۰ هزار تومان بوده است.

نمایش «آواز قو» به کارگردانی پریزاد سیف نیز در ۲۸ اجرای خود پذیرای ۵ هزار و ۳۷۱ مخاطب شد که از این تعداد ۴۲۰ مخاطب با بلیت مهمان به تماشای این نمایش نشستند. طبق این آمار، فروش نمایش «آواز قو» طی ۲۸ اجرا مبلغ ۱۸۵ میلیون و ۱۶۲ هزار تومان بوده است.

نمایش «امروز روز خوبیست برای مردن» به کارگردانی کمال هاشمی نیز در ۲۵ اجرای خود پذیرای ۱ هزار و ۳۶۷ مخاطب شد که از این تعداد ۳۷۵ مخاطب با بلیت مهمان به تماشای این نمایش نشستند. طبق این آمار، فروش نمایش «امروز روز خوبیست برای مردن» طی ۲۵ اجرا مبلغ ۳۱ میلیون و ۷۲۰ هزار تومان بوده است.

کد خبر 4753946 آروین موذن زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: تماشاخانه ایرانشهر کارگردان تئاتر هنرمندان تئاتر تئاتر ایران اربعین 98 فیلم کوتاه موسیقی ایرانی فیلم سینمایی کارگردان تئاتر اربعین حسینی تئاتر شهر سازمان سینمایی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سریال ایرانی سینمای مستند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۰۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماشاخانه سیار کانون میهمان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، این تماشاخانه سیار کانون با نمایش «کلاغ بلا، توپ طلا» امروز میهمان کودکان و نوجوانان در منطقه خضر و شهرک مدنی همدان بود.

این برنامه با هدف ایجاد شور و نشاط اجتماعی برای کودکان و نوجوانان و بیان مفاهیم تربیتی در قالب تئاتر و نمایش و نیز به منظور آشنایی خانواده‌ها با فعالیت‌های جذاب در کانون پرورش فکری انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • یک داستان عاشقانه از پارسا پیروزفر و حواشی‌اش
  • گفتگو با نویسنده و بازیگر نمایش‌های طنز رادیو
  • مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال‌هایی که دیده نمی‌شود!
  • مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال هایی که دیده نمی‌شود!
  • آماری از مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال‌هایی که دیده نمی‌شود!
  • تمساح خونی و سال گربه زیر سایه مست عشق
  • اجرای نمایش تشریفات ساده در تماشاخانه ماه در اصفهان
  • تماشاخانه سیار کانون میهمان همدان
  • اجرای نمایش تشریفات ساده در تماشاخانه ماه در عمارت سعدی اصفهان
  • مخاطب ۶۹.۲درصدی ثمره تحو ل رسانه ملی