Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کاپیتان پیشین آبی پوشان گفت: استقلال به یک پیروزی پر گل مقابل تیمی خوب نیاز داشت و پیروزی برابر سایپا یک شوک مثبت به این تیم بود. تاریخ انتشار: 09:12 - 01 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۱۲۲۱

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان،مهدی پاشازاده با اشاره به برد چهار بر صفر استقلال برابر سایپا در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: استقلال خیلی وقت بود چنین پیروزی را تجربه نکرده بود و برای بازگشت به شرایط ایده آل به چنین پیروزی نیاز داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یعنی باید یک تیم خوب مثل سایپا را با گل‌های زیاد شکست می‌داد تا شخصیت و اعتماد به نفس به این تیم بازگردد. این بازی یک شوک مثبت بود برای استقلال.

کاپیتان پیشین آبی پوشان در خصوص اعتراض بازیکنان این تیم به فشردگی برنامه بازی‌ها گفت: در فوتبال حرفه‌ای باید با چنین برنامه‌هایی کنار آمد. یعنی یک فوتبالیست حرفه‌ای اگر شرایط تمرین، تغذیه، استراحت و تمرکزش خوب باشد، باید بتواند هفته‌ای دو بازی انجام دهد. مگر در اروپا چنین چیزی نیست؟

پاشازاده در خصوص صدمه دیدگی دو بازیکن استقلال از ناحیه رباط صلیبی و ارتباط این موضوع با فشردگی برنامه مسابقات گفت: هرگز این مصدومیت‌ها به فشردگی بازی‌ها ارتباط ندارد. اگر قرار بود تحت فشار رباط صلیبی پاره شود در دوران بدنسازی باید رباط همه بازیکنان پاره می‌شد.

پیشکسوت آبی پوشان در خصوص تاکتیکی که استراماچونی برای استقلال در نظر گرفته بیان داشت: من او را یک مربی بسیار باهوش می‌دانم. استراماچونی در واقع آمد بازیکنانش را دید و وقتی دید ابزار استفاده از سیستم با دو مهاجم و سه مهاجم را ندارد، این تاکتیک را انتخاب کرد.

وی افزود: اساس کار مربیان این است که تفکری داشته باشند و بازیکنان تیم شان را بر اساس تفکرشان انتخاب کنند. اما وقتی یک مربی چنین شرایطی را نداشته باشد، به ابزارش نگاه می‌کند و بر اساس ابزار و بازیکنانی که در اختیار دارد سیستمش را انتخاب می‌کند. استراماچونی هم وقتی دید در این تیم مهاجم و مدافع به تعداد کافی ندارد و به جای هرچیز فقط هافبک دارد، سیستمی را انتخاب کرد که از حداقل مدافع و مهاجم استفاده کند و خدا را شکر این سیستم او جواب داد.

پاشازاده تصریح کرد: استقلال روی روال نتیجه گیری افتاده و با شرایطی که من در تیم می‌بینم، سخت بتوان ترمز آن را کشید و باید باز هم شاهد پیروزی‌های آن‌ها در بازی‌های پیش رو باشیم.

منبع:مهر
انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: میزان فوتبال سایپا استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۰۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام ترکیب سپاهان با یک تغییر عجیب

به گزارش ورزش‌سه، بر این اساس نفرات زیر از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه فولاد آرنا و در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به مصاف استقلال آبی پوش ملاسانی می‌روند که هدایت آن بر عهده سیاوش اکبرپور است:

پیام نیازمند- میلاد زکی‌پور، هادی محمدی، سیاوش یزدانی، رامین رضاییان، محمد کریمی، برایان دابو، امید نورافکن، علی اصغر اعرابی، رضا شکاری و کاوه رضایی.

همانطور که مشخص است پیام نیازمند پس از چند مسابقه غیبت به دلیل مصدومیت بار دیگر در ترکیب اصلی سپاهان دیده می‌شود و جایگزین نیما میرزازاد شده است.

نکته قابل توجه دیگر در ترکیب سپاهان مقابل استقلال ملاثانی غیبت شهریار مغانلو آقای گل رقابت‌های لیگ برتر در ترکیب اصلی و حضورش روی نیمکت است و این تصمیم در حالی از سوی مورایس اتخاذ شده که رضا اسدی، محمد جواد حسین نژاد و فرشاد احمدزاده نیز به دلیل آسیب دیدگی امکان حضور در مصاف جام حذفی را پیدا نکرده‌اند. 

در سایر پست‌ها و مناطق زمین شاهد تغییر آنچنانی و غیر منتظره‌ای در ترکیب سپاهان نیستیم و حالا باید دید طلایی پوشان اصفهانی که در لیگ برتر به دو پیروزی پیاپی دست یافته‌اند آیا می‌توانند از مصاف یک هشتم نهایی جام حذفی برابر تیم دست اولی استقلال ملاثانی با پیروزی از زمین خارج شوند یا خیر.

دیگر خبرها

  • چگونه یک تخت خواب دنج برای چیدمان رویایی بسازیم
  • ستاره جوان استقلال را از برزخ خارج کنید!
  • استقلال درس خوبی از شمس آذر گرفت/ نباید تراکتور را دست کم بگیرند
  • گوستاوو: با فکر بازی استقلال می‌خوابم
  • روی این استقلال نمی شود حساب کرد | دو اتفاق باعث اتحاد تراکتوری ها شده است
  • روشن: بازی با تراکتور برای استقلال حکم مرگ و زندگی دارد
  • صعود سخت سپاهان با پیروزی خفیف برابر استقلال ملاثانی
  • اعلام ترکیب سپاهان با یک تغییر عجیب
  • پرسپولیس و استقلال شانس قهرمانی هستند | پیشنهاد داشتم و می‌دانستم به زمین بروم گل ‌می‌زنم!
  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان