Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، ستار همدانی پیشکسوت تیم استقلال هیچ امیدی به این تیم در فصل جاری ندارد چرا که معتقد است آبی پوشان تهرانی در بیرون و درون زمین مشکلات زیادی دارند و مدیریت باشگاه هم بسیار ضعیف است و هرروز شاهد یک مشکل جدید در استقلال هستیم و درمجموع جنس استقلال برای موفقیت و رسیدن به قهرمانی جور نیست و نمی‌توان امید چندانی به این مجموعه پر ایراد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بازی‌های اخیر استقلال خوب گل زده است. خط حمله تیم دیگر مشکل ندارد؟

نظرم این است که استقلال یک هافبک طراح و بازی‌ساز می‌خواهد وگرنه هافبک نداشته باشد که مهاجمان را تغذیه کند فایده‌ای ندارد. حتماً باید هافبک طراح خوب داشته باشد تا تیم را راه بیندازد. باید خط هافبک استقلال قوی‌تر باشد تا خط حمله خوب کار کند البته هافبک‌های خوبی مثل داریوش شجاعیان، فرشید باقری و فرشید اسماعیلی دارند اما هنوز کاملاً آماده نیستند. در اصل جنس استقلال در خط هافبک جور نیست و مهندس و تخریبی باید مشخص باشد و سرعت و دوندگی و درگیری و خلاقیت باید داشته باشند اما هنوز جنس خط هافبک استقلال جور نیست وگرنه همین مهاجمان اگر خوب تغذیه شوند می‌توانند گل بزنند.

یعنی استقلال در خط حمله نیاز به بازیکن جدید ندارد؟

استقلال باید مهاجم تمام‌کننده خیلی خوب بیاورد. ستون فقرات تیم استقلال مشکل دارد. از دروازه تا خط حمله می‌شود گفت ستون تیم محسوب می‌شود و مشکل دارد و تکمیل نیست. متأسفانه در هافبک دفاعی و دفاع وسط پرقدرت نیستند و جابه‌جایی‌ها نشان می‌دهد هنوز به جمع‌بندی نرسیده‌اند. در بحث مهاجم هم همین‌طور است و در حد و اندازه نام استقلال نیستند. شاید استقلال در این 3 بازی نتیجه گرفته باشد اما با آن استقلال آرمانی که هواداران انتظار دارند فاصله دارد و نباید چشم‌ها را روی نقاط ضعف تیم ببندیم. استقلال بیرون زمین هم مشکل دارد همچنان که داخل زمین هم مشکل دارد. یک سری رفتارها را می‌بینم که هیچ‌وقت بازیکنان در استقلال این‌همه نافرمانی نمی‌کردند. دشتی را هم اخراج کردند و نشان می‌دهد که تیم مشکل دارد و مدیران باشگاه هنوز نتوانسته‌اند به بازیکنان آرامش بدهند و بازیکنان هم تفهیم نشده‌اند که باید در چارچوب وظایف خودشان کار کنند. از اول فصل تا الان 7-8 بازیکن اخراج شده‌اند که نشان می‌دهد مشکلات در تیم کم نیست.

در بخش مدیریتی هم هرروز یک نفر در افکار عمومی جانشین فتحی می‌شود. در مورد این اتفاقات چه نظری دارید؟

این‌ها به مشکلات دامن می‌زند و همه این مشکلات هم وجود دارد. مدیریت تمرکز لازم را روی کار خودش نداشته و به حاشیه پرداخته‌اند و امیدوارم اتفاقاتی بیفتد تا تیم یک مقدار آرامش پیدا کند. نمی‌توانم بگویم فرصت بدهیم چون مشکلات دارد عمیق می‌شود و مدیریت هم هیچ برنامه‌ای برای رفع آن ندارد. کلاً آدم‌های ضعیفی در مدیریت باشگاه هستند و تیمی که این‌قدر هوادار دارد باید مدیریت قوی‌تری داشته باشد. مدیر یا باید خودش قوی باشد یا زیرمجموعه‌اش قوی باشند که هیچ‌کدام از این‌ها در استقلال نیست.

به نظر شما فتحی باید برود و مدیر دیگری جای او را بگیرد؟

نه، اصلاً نظر ندارم که عوض شود. من می‌گویم اگر مدیری ضعیف است باید زیر مجموعه قوی داشته باشد.

استقلال می تواند عنوان قهرمان را کسب کند؟

واقعیت را بگویم نه، جنس استقلال جور نیست یعنی نه در درون زمین و نه در بیرون زمین جور نیست. عملکرد این را نشان می‌دهد و ما دنبال قضاوت نیستیم اما واقعیت این است که جنس استقلال جور نیست.

یعنی هواداران استقلال امسال هم منتظر قهرمانی نباشند؟

فکر می‌کنم مشکلات واقعاً زیاد است و قهرمانی یک‌شبه به دست نمی‌آید و برنامه می‌خواهد. تیم پارسال را که قوی بود باید حفظ می‌کردند و نقاط ضعف را برطرف می‌کردند که متأسفانه این‌طوری نشد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استقلال ستار همدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۰۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سروش مهر: نبود پیست استاندارد تنها مشکل اسکیت سواران است/ ما چیزی از قهرمانان جهان کم نداریم

محمد سروش مهر قهرمان مسابقات اسکیت آزاد در ماده ۲۰۰ متر درباره سطح این رقابت‌ها اظهار کرد: مسابقات خوب و میزبانی عالی بود و سطح مسابقات  را بالا دیدم. ان شا الله بتوانم رکورد خوبی نزدیک مسابقات قهرمانی جهان بزنم.

سروش مهر درباره اینکه کشور‌های جنوب شرق و اروپایی برای مسابقات قهرمانی جهان از لحاظ تجهیزاتی و امکاناتی  دارند سرمایه گذاری می‌کنند و تا دندان مسلح هستند، گفت: ما چیزی از قهرمانان جهان کم نداریم و فقط باید پیست‌هایی طراحی شود که ما بتوانیم بیشتر تلاش کنیم. ان شا الله به صورتی شود که ورزشکارانی که زحمت می‌کشند بتوانند مدال‌های آسیایی و جهانی بگیرند.

او درباره اینکه نبود پیست استاندارد کار را برای اسکیت سواران  ما سخت نمی‌کند، گفت: تنها مشکل ما همین است، چون در این پیست‌ها تمرین نمی‌کنیم و روزی که باید مسابقه بدهیم باید در چنین پیست‌هایی مسابقه بدهیم. ما در پیست" ترک"  خیلی ضعیف هستیم، اما در پیست" رولر"حرف برای گفتن داریم. ان شا الله این پیست طراحی شود تا در هر شهری این پیست را داشته باشیم تا بازیکنانی که زحمت می‌کشند قهرمان آسیا و جهان شوند.

قهرمان مسابقات اسکیت آزاد در ماده ۲۰۰ متر درباره اینکه از ۱۲  نوع اسکیت، ۸ اسکیت فعال هستند و نگاه وزارت ورزش به این رشته ورزشی به چه صورت است، بیان کرد: اگر حمایت فدراسیون اسکیت باشد، ورزشکاران کم نمی‌گذارند و همه آنها باغیرت هستند و زحمت می‌کشند و وقت می‌گذارند. شاید یک ورزشکار یک سال تمرین برای ۱۵ ثانیه مسابقه کند. ان شا الله همگی موفق باشیم و بتوانیم اسمی از خودمان در آسیا و جهان جا بگذاریم.

سروش مهر درباره اینکه سال ۱۴۰۲ برایش چطور بود، گفت: سال خوبی بود و توانستیم قهرمان آسیا شویم و ان شا الله تازه شروع کارمان است.

او درباره اینکه او هم جزو ورزشکارانی هست که  پاداش  قهرمانی آسیا را نگرفته است، گفت: بله، هر چیزی سلسله مراتبی دارد که باید طی شود و مکاتبی با وزارت ورزش و فدراسیون نکردم.

او در پایان گفت: ما تمرکزمان روی قهرمانی مان هست و به مسائل دیگر فکر نمی‌کنیم. ان شا الله اگر فدراسیون اسکیت همین طور به حمایت هایش ادامه بدهد و بتوانیم اسکیت خوبی در تمام شهر‌ها بزنیم ان شا الله بتوانیم قهرمانی جهان هم کسب کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • سروش مهر: نبود پیست استاندارد تنها مشکل اسکیت سواران است/ ما چیزی از قهرمانان جهان کم نداریم
  • برنامه استقلال برای فتح قلعه یادگار/ نکونام در تعطیلات مشکل تعویض‌ها را حل می‌کند
  • حیدری: پیشنهاد مدیریت آکادمی استقلال را قبول نکردم
  • هشدار سرمازدگی به باغداران همدانی
  • حریف سپاهان از هند نیروی کمکی گرفت!
  • کارشناس مسکن: هیچ جای دنیا مستأجران مثل ایران به حال خود رها ‌نشدند / معضل مستأجران می‌تواند مشکل امنیتی شود
  • پایان فصل برای مهدی‌پور؛ هافبک استقلال زیر تیغ جراحان رفت
  • دین‌محمدی: استقلال باید تمرکز بیشتری داشته باشد
  • هافبک استقلال پایش را به تیغ جراحان سپرد
  • مهدی مهدی‌پور زیر تیغ جراحان رفت