Web Analytics Made Easy - Statcounter

این عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم ایجاد یک نظام انتخاباتی حزبی بیان کرد که احزاب کنونی کشور صرفا در حال تمرین تحزب هستند و برای دستیابی به زنجیره دموکراسی در کشور لازم است به شکل‌گیری احزاب بزرگ کمک کنیم.

احمد مازنی در گفت‌وگو با ایسنا، با تاکید بر لزوم ایجاد نظام انتخاباتی حزبی بیان کرد: من اکنون در هیچ حزبی عضو نیستم؛ معتقدم این احزابی که گعده‌ای هستند باید جمع شده و چند حزب بزرگ به معنای واقعی شکل بگیرند تا حلقه اصلی زنجیره دموکراسی در کشور محقق شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوع موجب می‌شود که انتخابات هم انتخاباتی باشد که منتخبین آن پاسخگو باشند.

وی ادامه داد: این احزابی که اکنون وجود دارند در حد گعده‌هایی هستند که تمرین تحزب می‌کنند و با شکل‌گیری یک حزب واقعی فاصله دارند.

این عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی درباره‌ی این‌که برای ایجاد یک نظام حزبی مناسب چه مولفه‌هایی لازم است، بیان کرد: در درجه اول اراده خود فعالان سیاسی مهم است. در این حوزه به عقیده من فعالان به دو دسته تقسیم می‌شوند. یک دسته کسانی هستند که منافع را در وضع فعلی می‌بینند و شکل‌گیری یک نظام انتخابات حزبی و ایجاد احزاب واقعی را با منافع کوتاه‌مدت خود در تضاد می‌بینند. دسته دیگر هم به نظر می‌رسد خیلی خوشبین نیستند که یک نظام حزبی به زودی محقق شود، ولی من معتقدم که شکل‌گیری نظام انتخابات حزبی و احزاب بزرگ در بلندمدت نه تنها به نفع همه بلکه به نفع همه کسانی که حتی به فکر منفعت جناحی و شخصی خود نیز هستند خواهد بود.  

مازنی در پایان تاکید کرد: هرچه این وضعیت فعلی بیشتر ادامه پیدا کند ضرر بیشتر خواهد بود جلوی ضرر را هرجا بگیریم منفعت است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: احزاب احمد مازنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۱۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماری از مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال‌هایی که دیده نمی‌شود!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، براساس این نظرسنجی سریال زیرخاکی ۱۹/۸۶ درصد مخاطب داشته و سریال رستگاری تنها موفق به جذب ۷/۳۴ درصد از مخاطبان صدا و سیما شده است. سریال هفت سر اژدها نیز ۱۸/۱۶ درصد مخاطب داشته است! نکته مهم و قابل تامل در این نظرسنجی این است که ۵۴/۶۴ درصد مردم اصلا این ۳ سریال را ندیده اند.

به عبارت دیگر، صداوسیما علی رغم تدارک ویژه و پرهزینه شب عید و ماه مبارک، هنوز نتوانسته مخاطبان گذشته خود را پیدا کند. این ارقام نشان می دهد که صداوسیما همچنان دچار ریزش مخاطب بوده و طرح های تحول مدیران این سازمان نیز موفقیتی در پی نداشته است.

۲۴۵۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899737

دیگر خبرها

  • لکه‌های سفید روی ناخن‌ها چه معنایی دارند؟
  • لزوم ایجاد فضا‌های آموزشی و تربیتی در آموزش و پرورش
  • مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال‌هایی که دیده نمی‌شود!
  • مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال هایی که دیده نمی‌شود!
  • آماری از مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال‌هایی که دیده نمی‌شود!
  • لکه های سفید روی ناخن ها چه معنایی دارند؟
  • ادعای یک‌جانبه پیرامون میدان آرش در بیانیه‌ای دوجانبه حقی برای مدعی ایجاد نمی‌کند
  • سخنگوی وزارت خارجه: مفاد بیانیه مشترک سفر امیر کویت به اردن در خصوص میدان آرش را مردود است/ این گونه بیانیه‌ها هیچ حقی را برای مدعی ایجاد نمی‌کند/ به کویت توصیه می‌کنیم از مسیر نادرست هیاهوی رسانه‌ای در این موضوع اجتناب کند
  • وجود تضاد جدی بین دولت‌سازی در توسعه غربی و مدل اسلامی
  • پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا