Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، پنجمین جلسه رسیدگی به پرونده اتهامات علی دیواندری و ۸ متهم دیگر مبنی بر اخلال در نظام اقتصادی کشور از طریق تشکیل و سردستگی شبکه کلاهبرداری و خیانت در امانت نسبت به وجوه بانک‌های ملت و پارسیان دیروز در شعبه اول دادگاه ویژه مفاسد اقتصادی به ریاست قاضی موحد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه احمدی دستگردی، وکیل متهم فلاحتیان با حضور در جایگاه ایراداتی را به کیفرخواست صادر شده برای متهم گرفت و وی معتقد بود که شاکی این پرونده مستندات درستی را به دادگاه ارائه نکرده است و بنا بر اقرار موکل بدهی وی ۲۴۰ میلیون درهم است ولی کارشناس اعلام کرده که ۳۵۱ میلیون است که این ارقام همخوانی ندارد.

وکیل متهم فلاحتیان معتقد است که موکل وی هیچ مدرکی را از کشور خارج نکرده است و این سخنان وکیل در حالی در پنجمین جلسه دادگاه مطرح شد که علی عربی مدیرعامل شرکت پارسیس کیش در همین جلسه با رد اظهارات وکیل متهم درباره بدهی اعلام شده اظهار کرد که در مورد ۱۱۰ میلیون درهم که به فلاحتیان داده شده گفتند تسهیلات بوده که چنین نیست و این مورد اصلاً مصوبه هیئت مدیره ندارد و از طرفی متهم بدهی ۹ میلیون دلاری به بانک پارسیان بابت جریمه تسهیلات اخذ شده دارد که هنوز پرداخت نشده است، لذا اظهارات وکیل متهم هرگز صحیح نیست.

براساس این گزارش، نکته جالب پنجمین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده اتهامات علی دیواندری و ۸ متهم دیگر این بود که در حین اظهارات علی عربی مدیرعامل شرکت پارسیس کیش، وکیل متهم فلاحتیان با اشارات دست خود پیغام‌هایی را برای وی ارسال می‌کرد. احمدی دستگردی وکیل متهم فلاحتیان با نشان دادن عدد چهار به مدیرعامل شرکت پارسیس کیش و متهم دیگر این پرونده، نوعی خط‌دهی را که قبلاً نیز در جلسه دادگاه عباس ایروانی شاهد بودیم، انجام داد.

حال اینکه این اشارات وکیل چه معنایی دارد باید منتظر بمانیم تا در جلسات بعدی دادگاه به آن پرداخته شود.

مشابه این اتفاق (خط‌دهی متهمان به یکدیگر و حاضران داخل جلسه دادگاه) مدتی است که در دادگاه‌های رسیدگی به جرائم مفاسد اقتصادی رخ می‌دهد و دادگاه باید برای این قبیل اقدامات چاره‌ای بیندیشد.

منبع: آنا

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادگاه خواندنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۱۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین جزئیات از وضیعت پرونده توماج صالحی

مصطفی نیلی وکیل توماج صالحی، درباره آخرین جزئیات حکم صادر شده برای موکل خود گفت: رای صادر شده است، اما هنوز نمی‌دانیم رای صادر شده چیست.

وی ادامه داد: منتظر هستیم که رأی به ما ابلاغ شود، پس از آن استنکاف کنیم و بعد از آن اطلاع‌رسانی صورت گیرد.

وکیل توماج صالحی تاکید کرد: در حال حاضر هیچ اطلاعی از حکم صادره نداریم. احتمال می‌دهم امروز یا فردا حکم را دریافت کنیم.

دیگر خبرها

  • دومین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو / کدام بازیگر زن تتلو را در ترکیه تحریک کرد؟
  • خالکوبی منشوری تتلو در دادگاه دردسرساز شد
  • آخرین وضیعت پرونده توماج صالحی
  • در دومین جلسه دادگاه «تتلو» چه گذشت؟ + عکس
  • توضیحات قاضی از دادگاه منافقین/ تشریح اتهامات از سوی وکیل
  • آخرین جزئیات از وضیعت پرونده توماج صالحی
  • ردپای خانم بازیگر در پرونده تتلو
  • آلبانی، اعضای گروهک منافقین را مسترد کند
  • مسعود رجوی با پادرمیانی چه کسی از اعدام فرار کرد؟
  • تصاویری از وکیل تتلو در دادگاه