Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر جمعیت دانشجویی امام حسن (ع) قزوین گفت: در طرح «مهر و ماه» حدود ۱۸۰ بسته لوازم‌التحریر هریک به ارزش ۱۲۰ هزار تومان در محلات حاشیه‌نشین سلامگاه، باغ نشاط، هادی آباد و چوبیندر قزوین به دست روحانیون و افراد تأثیرگذار توزیع شد.

علیرضا یوسفی - دبیر جمعیت دانشجویی امام حسن (ع) استان قزوین - در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: این جمعیت در قالب طرح «مهر و ماه» که به‌صورت کشوری و توسط یکی از اپراتورهای تلفن همراه برگزار شد در شهرهای حاشیه‌ای اقدام به توزیع لوازم‌التحریر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این طرح حدود ۱۸۰ بسته لوازم‌التحریر شامل چند دفتر ایرانی با طرح ایرانی، مداد، مداد رنگی، پاک‌کن، مدادتراش، جامدادی، دفتر نقاشی و کیف و با ارزش حدود ۱۲۰ هزار تومان در محلات حاشیه‌نشین سلامگاه، باغ نشاط، هادی آباد و چوبیندر به دست روحانیون و افراد تأثیرگذار و بخشی از این بسته‌ها نیز در بین خانواده‌هایی که از قبل توسط جمعیت شناسایی‌شده بودند توزیع شد.

دبیر جمعیت دانشجویی امام حسن (ع) استان قزوین با اشاره به اینکه بر اساس تصمیم‌گیری‌های انجام‌شده این جمعیت برای کمک به مردمی که در محلات کم برخوردار زندگی می‌کنند، در حال ورود به محله چوبیندر است، خاطرنشان کرد: طی شناسایی‌های صورت گرفته در محلات هادی آباد و باغ نشاط قزوین ۵۰ خانواده دارای وضعیت اضطراری و چند خانواده نیز در خط فقر قرار دارند.

وی عنوان کرد: در ایام نوروز با برپایی اردوی جهادی در محله هادی آباد و استقرار درمانگاه سیار، خدمات پزشکی و دندانپزشکی به بیش از هزار نفر ارائه شد.

یوسفی در پایان یادآور شد: در استان افراد بسیاری به‌صورت جزیره‌ای در محلات حاشیه‌نشین در حال فعالیت هستند که باید یک انسجام شکل گیرد تا همه متحد و زنجیروار به ارائه خدمت بپردازیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی لوازم التحرير مناطق حاشیه نشین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۱۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰۷ مولد خود تامین در استان قزوین در مدار قرار می گیرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، یوسف اینانلو افزود: امسال ۲۰۷ دیزل ژنراتور در استان شناسایی شده است و صاحبان مولد‌های خودتامین برق در بخش‌های صنعتی، کشاورزی و اداری و تجاری این استان برای عبور از اوج بار مصرف مشارکت خواهند داشت.

 به گفته وی، از سال گذشته کلیه مولد‌ها به کنتور هوشمند مجهز شده اند.

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان یکی از اقدامات جهت عبور بدون خاموشی از دوران اوج مصرف تابستان را آماده به کاری و وارد مدار شدن مولد‌های سازمان‌ها و مراکز دولتی عنوان کرد و اظهار داشت: ادارات، نهاد‌ها و ارگان‌ها باید در روز‌های کاری هفته و در ساعات اوج مصرف برق، مولد‌های خود تامین (دیزل ژنراتور) را وارد مدار کنند و ارتباط را با شبکه عمومی توزیع برق، قطع کنند.

اینانلو تاکید کرد:دستگاه‌های اجرایی و دولتی باید در وقت اداری ۳۰ درصد و خارج از وقت اداری ۶۰ درصد کاهش مصرف داشته باشند و تحقق این موضوع با جدیت و به صورت مستمر مورد بررسی و پایش قرار خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۴۳ هزار تن انواع کود در استان قزوین
  • توزیع عادلانه امکانات؛ رمز اصلاح حاشیه‌نشینی در مشهد
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • کشف یک جسد با دست‌ و پای بسته در شهرستان اردل
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • توزیع منابع با نگاه عدالت محور کلیدواژه حل مشکل حاشیه نشینی است
  • آغاز اجرای طرح چهره به چهره در محلات فرسوده با ۷۰۰ گروه
  • ۲۰۷ مولد خود تامین در استان قزوین در مدار قرار می‌گیرد
  • ۲۰۷ مولد خود تامین در استان قزوین در مدار قرار می گیرد
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی