Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@04:43:24 GMT

هی گل می‌زنه، هی گل می‌زنه این لواندوفسکی!

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۵۱۶۸۶

هی گل می‌زنه، هی گل می‌زنه این لواندوفسکی!

بایرن مونیخ دیشب در یونان به لطف دو گل رابرت لواندوفسکی ستاره گلزن خط حمله‌اش موفق شد المپیاکوس را 3-2 شکست داده و از سه بازی در چمپیونزلیگ 9 امتیازی شود.

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ که تا پیش از بازی دیشب خود در لیگ قهرمانان اروپا از دو بازی اول خود در گروه B رقابتها شش امتیاز اندوخته بود امیدوار بود بتواند با پیروزی در یونان و در بازی مقابل المپیاکوس جایگاه خود در صدر جدول این گروه را تحکیم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولی با شروع بازی خیلی زود مشخص شد که باواریایی‌ها کار دشواری در پیش دارند و پیروزی در این بازی به هیچ وجه ساده نخواهد بود.

در جریان بازی که در استادیوم کارائیس‌کاکیس، خانه المپیاکوس و در مقابل تماشاچیان پرشور این تیم برگزار می‌شد ابتدا یونانی‌ها بودند که در دقیقه 23 توسط یوسف العربی به گل رسیدند تا بایرن خطر شکست را پشت سرش احساس کند. اما در دقایق بعدی نوبت به شوالیه خط حمله بایرن، رابرت لواندوفسکی بود که بدرخشد و با دو گل پیاپی در دقایق 34 و 62 تیمش را از حریف جلو بیندازد. بعد از آن هم تولیسو گل سوم بایرن را به ثمر رساند و با اینکه المپیاکوس گل دیگری زد ولی در نهایت پیروزی به بایرن تعلق گرفت.

دو گل لواندوفسکی در بازی دیشب هفدهمین و هجدهمین گلهای او برای بایرن در فصل جاری بودند. باواریایی‌ها که در بازی قبلی خود در چمپیونزلیگ موفق شدند تاتنهام را با پیروزی رویایی 7-2 در هم بشکنند در یونان هم بازی را خیلی خوب شروع کردند ولی همانطور که گفتیم در دقیقه 23 بر خلاف جریان بازی گل خورده و کارشان در یونان بسیار دشوار شد.

روی گل اول بایرن وقتی ضربه والی توماس مولر برگشت داده شد لواندوفسکی باهوش و همیشه حاضر در بهترین فضاهای محوطه جریمه در بهترین نقطه حاضر بود تا دروازه المپیاکوس را از فاصله نزدیک باز کند.

اما در دقیقه 62 درحالیکه بازی با نتیجه 2-1 دنبال می‌شد و به نظر می‌رسید تب و تاب بازی به تدریج کمتر می‌شود بار دیگر این لواندوفسکی بود که بدرخشد و بعد از آنکه کرنر زهردار ارسالی از فیلیپ کوتینیو توسط المپیاکوس ناقص دفع شد دومین گل خود را به ثمر رسانده و ورق را به نفع اهالی باواریا برگرداند.

لواندوفسکی با دو گل خود در بازی دیشب آمار درخشانی در فصل جاری به ثبت رساند. او تا کنون در 13 مسابقه رسمی‌ که در این فصل برای بایرن به میدان رفته موفق شده 18 گل به ثمر برساند. جالب اینجا است که در آخرین بازی دو تیم پیش از دیدار دیشب، که در فصل 2015-2016 و در مرحله گروهی چمپیونزلیگ انجام شده و با پیروزی 4-0 بایرن به پایان رسیده بود هم لواندوفسکی موفق به گلزنی به یونانی‌ها شده بود.

بایرن مونیخ روبرت لواندوفسکی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بایرن مونیخ روبرت لواندوفسکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۱۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهکار المپیاکوس در ویلا پارک و برد دراماتیک بنفش‌ها در لحظات پایانی

نگاهی به نتایج دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ کنفرانس انداخته‌ایم.

طرفداری | بازی‌های دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ کنفرانس اروپا با پیروزی تیم‌های المپیاکوس و فیورنتینا به پایان رسید.

فیورنتینا 3-2 کلوب بروژ

هر دو بازی مرحله نیمه‌نهایی لیگ کنفرانس اروپا، مسابقات بسیار جذابی بودند. ابتدا از بازی فیورنتینا و کلوب بروژ شروع می‌کنیم. این دیدار در حالی که تا دقایق پایانی با نتیجه تساوی 2-2 دنبال می‌شد و به نظر می‌رسید فیورنتینا برد در این بازی حساس را در آرتمیو فرانکی از دست داده است اما امبالا انزولا در دقیقه 91 موفق به گلزنی برای بنفش‌ها شد تا نماینده ایتالیا با نتیجه 3-2 این بازی را به سود خود تمام کند. حالا فیورنتینا با یک اندوخته خوب پا به بلژیک می‌گذارد و باید دید این گل لحظات پایانی انزولا تا چه اندازه در صعود این تیم به فینال نقش خواهد داشت.

استون ویلا 2-4 المپیاکوس

این مسابقه را باید شاهکار نماینده یونان مقابل تیم اونای امری دانست. المپیاکوس برابر استون ویلا که تنها نماینده فوتبال انگلستان در رقابت‌های اروپایی این فصل است در ویلا پارک دست به کار بزرگی زد و با نتیجه 4-2 موفق به شکست این تیم شد. ایوب الکعبی ستاره این بازی بود و با هت‌تریک خود برد شیرینی را برای نماینده یونان در انگلستان رقم زد و حالا یونانی‌ها با امیدهای بیشتری در خانه به فینال لیگ کنفرانس اروپا می‌اندیشند. البته داگلاس لوئیز هم در دقیقه 84 پنالتی استون ویلا را از دست داد تا دومین بازی در مرحله نیمه‌نهایی با شاهکار المپیاکوس به پایان برسد.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • ژاوی، لواندوفسکی را برای فروش گذاشت!
  • المپیاکوس ویلا پارک را به آتش کشید / پیروزی سخت فیورنتینا در فلورانس
  • شکست سنگین استون ویلا در انگلیس/ فیورنتینا در ثانیه های پایانی پیروز شد
  • شاهکار المپیاکوس در ویلا پارک و برد دراماتیک بنفش‌ها در لحظات پایانی
  • دورتموند رکورد زد: قیمت باورنکردنی بلیط بازی با PSG
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز پنجشنبه ۱۳‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • روبرت لواندوفسکی یک پیشنهاد نجومی از عربستان را رد کرد
  • مانوئل نویر: لایق پیروزی برابر رئال مادرید بودیم؛ می‌خواهیم به فینال ومبلی راه پیدا کنیم
  • واکنش موسیالا به تساوی تلخ در آلیانتس‌ آره‌نا
  • هری کین: برای پیروزی به برنابئو می‌رویم