Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایمان عالمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص پیروزی پر گل آبی‌پوشان برابر سایپای تهران اظهار داشت: شرایط استقلال روز به روز بهتر می‌شود، جوانان این تیم به خودباوری رسیده‌اند، بازی‌های خوبی از خود به نمایش می‌گذارند و استقلال در مجموع روند رو به رشدی را در پیش گرفته است.

وی تأکید کرد: بازیکنان جوان استقلال می‌توانند در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشند، امثال سجاد آقایی در تیم‌های پایه استقلال زیاد وجود دارد که اگر به آنها بها دهیم، مطمئناً از خریدهای گران‌قیمت دوری خواهیم کرد و می‌توانیم به جوانان خودمان اعتماد کرده و مزد اعتماد را بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال با انتقاد از عملکرد خط دفاعی استقلال گفت: درست است که آبی‌پوشان برابر سایپا گلی دریافت نکرده‌اند اما هنوز ساختار دفاعی استقلال، شکل اصلی‌ خود را به دست نیاورده و ناهماهنگی وجود دارد؛ در خط دفاع ضعف‌هایی وجود دارد که باید هر چه زودتر برطرف شود. به طور مثال، غلامی عملکرد خوبی مقابل سایپا داشت اما در برگشت‌ها ضعیف بود. شاید یکی از دلایلی که استراماچونی خیلی به بازی هجومی تأکید دارد، این است که خط دفاعی‌اش فشار کمتری را تحمل و بتواند با آرامش بیشتری کار کند.

عالمی بیان کرد: حسین حسینی در دو بازی گذشته گلی دریافت نکرد. ما نگران این دروازه‌بان جوان هستیم زیرا این‌ روزها در استقلال تنهاست و رقیب جدی ندارد که انگیزه‌های بیشتری پیدا کند. اگرچه حسینی دروازه‌بان باتجربه‌ای است اما وقتی تنها باشد، انگیزه‌اش را از دست می‌دهد؛ امیدوارم با همه این شرایط او صلابت گذشته را داشته باشد.

وی در مورد دیدار روز جمعه تیم فوتبال استقلال برابر پارس جنوبی که در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود، افزود: استقلال مقابل سایپا بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت، زدن چهار گل اتفاقی نیست، چرا که این تیم باید مقابل پارس جنوبی همین روند را ادامه دهد. پارس جنوبی حریف سختی برای استقلال خواهد بود، چون این تیم نمی‌خواهد بازنده از زمین خارج شود بنابراین شاید بیش از توانش بازی کند تا بتواند از استقلال امتیاز بگیرد. من بر این باورم که این بازی‌ هم می‌تواند یکی از دیدارهای خوب لیگ ما باشد.

مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه سپاهان و تراکتورسازی را گزینه اصلی قهرمانی در لیگ نوزدهم می‌دانند، گفت: هر دو تیم شروع خوبی داشتند، سپاهان با قلعه‌نویی شرایط خوبی پیدا کرده، ساختار تیم حرفه‌ای است و می‌تواند یکی از گزینه‌های اصلی قهرمانی باشد البته هنوز زود است که کسی بخواهد در مورد قهرمان این فصل صحبت کند اما اگر تیم‌هایی چون استقلال، پرسپولیس و شهرخودرو تلاش بیشتری داشته باشند، می‌توانند گزینه‌های دیگر قهرمانی در لیگ باشند.

کد خبر 4753778

منبع: مهر

کلیدواژه: ایمان عالمی تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال سایپا تهران سید حسین حسینی پارس جنوبی تیم فوتبال استقلال تهران تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران جام جهانی والیبال تیم ملی فوتبال بحرین والیبال تیم ملی والیبال ایران کشتی فرنگی کشتی آزاد ووشو قهرمانی جهان جام حذفی ووشو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۲۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوستاوو: با فکر بازی استقلال می‌خوابم

به گزارش ورزش سه، تراکتور روز گذشته موفق شد ذوب‌آهن را شکست بدهد و به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کند. گوستاوو واگنین پس از این پیروزی گفت: ما خیلی به این پیروزی نیاز داشتیم. خیلی وقت بود که برنده نشده بودیم. از اینکه به تیم برگشتم هم خیلی خوشحالم. توانستم با دادن پاس گل به هاشم‌نژاد به تیم کمک کنم. بازی خیلی مهمی بود. ما در جام حذفی صعود کردیم و راه‌مان ادامه دارد.

ویدئو: 331194

او درباره درخشش حسین پورحمیدی در این مسابقه عنوان کرد: خیلی برای او خوشحالم. در تمرینات می‌بینم که خیلی تمرین می‌کند. واقعا عزم راسخی دارد، بنابراین لیاقت این لحظات را دارد. خیلی فشار روی او بود اما هم‌تیمی‌هایمان و بقیه همه پشت او بودند و او هم توانست به هواداران و همه نشان بدهد که چه دروازه‌بان خوبی است و واقعا لیاقت حمایت ما را دارد.

گوستاوو در واکنش به اینکه تراکتور با حضور او عملکرد بهتری دارد، گفت: من اینجا هستم که به تراکتور کمک کنم. امروز هم همینطور بود. برگشتم و این بازی را بردیم. خیلی خوشحالم. خوشحالم که به تراکتور کمک می‌کنم. امیدواریم این روند ادامه پیدا کند. جو امروز خیلی بهتر بود.

او درباره جدایی پاکو خمس نیز اظهار داشت: نمی‌دانم درباره ایشان چه بگویم. او مربی بسيار خوبی است و من خیلی چیزها از او یاد گرفتم. حیف شد که از تیم رفت اما دیگر این اتفاق پیش آمده است.

ستاره تراکتور در پایان درباره دیدار با استقلال در لیگ برتر گفت: مطمئنا ما امشب با فکر بازی با استقلال می‌خوابیم و می‌خواهیم آن بازی را ببریم‌. بنابراین قصد داریم این هفته تمرین خوبی داشته باشیم تا برای این بازی بسیار مهم خوب آماده شویم.

دیگر خبرها

  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند (عکس)
  • استقلال در جست‌وجوی یک آمار ویژه با دروازه‌بان دوم
  • سه مصدوم تراکتور برای استقلال
  • آقای اوسمار نقد را ول کردی نسیه را چسبیدی | حسرت بزرگی خوردم بابت دوبار از دست دادن برتری دوگله
  • (عکس) حسین حسینی به جانشینش در استقلال؛ مطمئنم که می‌درخشی
  • حمایت بازیکن استقلال از جانشینش؛ از تو مطمئنم + عکس
  • استقلال درس خوبی از شمس آذر گرفت/ نباید تراکتور را دست کم بگیرند
  • گوستاوو: با فکر بازی استقلال می‌خوابم
  • اعتراض استقلال به محرومیت سیدحسین حسینی
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت سیدحسین حسینی در کمیته استیناف