Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم‌ملی بسکتبال سه به سه گفت: گلایه‌ها در مورد ترکیب ثابت تیم‌ملی پذیرفته نیست.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ اولین دوره‌ آموزشی بسکتبال سه‌نفره با عنوان «بسکتبال سه نفره زنان در مسیر المپیک توکیو۲۰۲۰» از ۲۲تا۲۵ مهر با حضور ۵۰ بازیکن دارای رده‌بندی زیر ۱۰۰ از سراسر کشور آغاز شد و آزاده زمانپور و نیکا بیک‌لیک‌لی هدایت دختران بسکتبالیست را بر عهده داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آزاده زمانپور درباره هدف از برگزاری این دوره آموزشی در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: در این دوره تلاش کردیم تمام تاکتیک‌های بسکتبال سه به سه را به صورت برگزاری کارگاه‌های آموزشی به بسکتبالیست‌ها آموزش دهیم. در کنار این ایونت‌هایی را برگزار کردیم تا رنکینگ بازیکنان را بالا ببریم. رنکینگی که کمک زیادی برای راهیابی به المپیک 2020 توکیو خواهد کرد.

او در پاسخ به این سوال که  تیم سه به سه چه میزان شانس حضور در المپیک توکیور را دارد؟ گفت: هنوز فیبا مشخص نکرده ولی همه از فدراسیون گرفته تا دپارتمان سه نفره تلاش می‌کنیم خودمان را به رنک مناسب برسانیم ولی احتمال خیلی زیادی هم برای المپیکی شدن نداریم اما تلاشمان ادامه می‌دهیم.

زمانپور در خصوص دلیل استفاده از یک ترکیب ثابت برای اکثر اعزام‌های تیم‌ملی سه نفره به مسابقات برون مرزی نیز اظهار کرد: در این رابطه گلایه‌هایی وجود دارد که واقعا خیلی از آن گلایه‌ها پذیرفته نیست. بسکتبال بانوان به تازگی مجوز حضور در رقابت‌های بین المللی را به دست آورده بنابراین باید اجازه دهیم تا در این مسیر به خوبی جا بیفتد تا بعد به دنبال تغییر به سمت بهتر شدن باشیم. البته ما همیشه در اردوها از سایر بازیکنان هم دعوت می‌کنیم تا در کنار نفرات اصلی تمرین کنند و در صورت توانایی بیشتر و لزوم کنار تیم باشند. برای مثال در رقبت‌های جام جهانی زیر 23 سال ما برای اولین بار از نگین رسولی استفاده کردیم.

بیشتر بخوانید: دخالتی در انتخاب بازیکنان ندارم/ امکان دارد ترکیب تیم سه نفره دختران تغییر کند! بسکتبال سه نفره رشد چشمگیری داشته است/ تیم پنج نفره ما فراموش نمی‌شود

خبرنگار: فریبا جلیل خانی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بسکتبال تیم ملی برنا خبرگزاری برنا فدراسیون بسکتبال بسکتبال بانوان المپیک 2020 سه به سه بسکتبال سه نفره بسکتبال سه نفره بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۲۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای کاخ سفید؛ اسرائیل پذیرفته که قبل از حمله به رفح، نگرانی‌های آمریکا را در نظر بگیرد

جان کربی در گفت‌وگو با «ای‌بی‌سی» ادعا کرد: آنها [رژیم صهیونیستی] به ما اطمینان داده‌اند تا زمانی که فرصتی برای در میان گذاشتن دیدگاه‌ها و نگرانی‌هایمان با آنها داشته باشیم، به رفح نخواهند رفت.

این در حالی است که منابع رسانه‌ای امروز (یکشنبه) از موافقت هرتزی هالوی رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی با حمله زمینی به رفح در جنوب نوار غزه خبر دادند.

هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید همچنین گفت که برای آتش‌بس موقتی که واشنگتن می‌خواهد حداقل برای ۶ هفته ادامه پیدا کند، همچنان فشار وارد می‌کند.

کربی با اشاره به اینکه «شمار کامیون‌های کمک‌رسانی به شمال غزه در حال افزایش است»، اظهار داشت: آنچه ما به آن امیدواریم، این است که پس از ۶ هفته آتش‌بس موقت، شاید بتوانیم به چیزی پایدارتر دست یابیم.

وی همچنین ادعا کرد: اسرائیلی‌ها شروع به انجام تعهداتی کرده‌اند که جو بایدن رئیس جمهور آمریکا از آنها خواسته است.

بر اساس گزارش رویترز، واشنگتن مدعی شده است که نمی‌تواند بدون یک برنامه‌ریزی بشردوستانه مناسب و قابل اطمینان،از عملیات [رژیم صهیونستی علیه] رفح حمایت کند.

این در حالی است که بایدن پنجم اردیبهشت ماه، قانون کمک ۹۵ میلیارد دلاری به اوکراین، رژیم اسرائیل و تایوان و ارسال سلاح و تجهیزات نظامی به تل آویو و کی‌یف را امضا کرد.

رویترز خاطرنشان می‌کند که آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه ایالات متحده قرار است هفته آینده به این منطقه سفر کند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • مصاحبه پذیرفته شدگان در آزمون بهزیستی استان برگزار می شود
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • اعلام نتایج آزمون ورودی جامعه الزهرا (س)
  • ادعای کاخ سفید؛ اسرائیل پذیرفته که قبل از حمله به رفح، نگرانی‌های آمریکا را در نظر بگیرد
  • رادین مشهد قهرمان تورنمنت بسکتبال سه نفره مردان شد
  • تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!
  • مقاومت فلسطین: تنها در صورت تغییرات اساسی پیشنهاد اسرائیل پذیرفته می‌شود
  • بازگشت رونالدو به ترکیب پس از حرکت غیرورزشی
  • کامران همچنان امیدوار به المپیک (عکس)
  • تمدید مهلت ثبت نام کارآموزی آزمون سردفتری