Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، عرفان آهنگریان ملی پوش سانداکار کشورمان درباره کسب مدال طلا در مسابقات جهانی ووشو در شانگ‌های چین بیان کرد: خدا را شکر توانستم حریف روس را راند دوم با اختلاف ۱۲ امتیاز دیسکالیفه کنم و پیروز شوم و با کسب مدال طلا دل مردم را شاد کنم.  

او ادامه داد: ما ۴ ماه اردو‌های سختی را پشت سرگذاشتیم و از مسئولان فدراسیون و کادر فنی به خصوص حسین اوجاقی و علی دهقان تشکر می‌کنم و کسب مدال طلا تنها کاری بود که از دستم برمی آمد و این مدال را به آن‌ها تقدیم می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

میلاد عارفی مقام ملی پوش ووشو کشورمان درباره کسب مدال طلا در مسابقات جهانی شانگ‌های چین گفت: خدا را شکر که یک بار دیگر توانستم مدال طلای جهان را کسب کنم و در این مدت خیلی زحمت کشیدم. خوشحال هستم و به عشق مردم کشورمان جنگیدم.  

یوسف صبری سانداکار کشورمان درباره کسب مدال طلا در مسابقات جهانی شانگ‌های چین اظهار کرد: من توانستم حریف  مراکشی را در فینال شکست بدهم. خدا را شکر می‌کنم که جواب زحمات خود را گرفتم. چندین ماه تمرینات سختی داشتم.  

بیشتر بخوانید: ووشوی قهرمانی جهان/ آهنگریان، صبری و عارفی طلایی شدند

انتهای پیام/ 

درخشش ووشو کاران در مسابقات جهانی شانگهای چین 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون ووشو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۲۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش کاراته کای خوشابی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، در این دوره از رقابت‌ها که با حضور ۷کشور ازبکستان، قرقیزستان، ترکمنستان، تاجیکستان ایران و افغانستان برگزار شد  خانم فاطمه عروجی توانست در رشته کاتا با غلبه بر حریفان قدرتمند خود نائب قهرمانی این مسابقات را از آن خود کند.

در این مسابقات  سه ورزشکار از شهرستان خوشاب  حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • شیراز قهرمان مسابقات ووشو انتخابی جوانان فارس شد
  • تیم ووشو کرواسی با حبیب بهمنی به ۵ مدال تاریخی رسید
  • درخشش کاراته کای خوشابی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی
  • درخشش شناگران روشندل ساروی در مسابقات قهرمانی کشور
  • درخشش جانبازان و توان یابان قمی در مسابقات قهرمانی کشور
  • جام جهانی تیراندازی| پایان کار ملی‌پوشان تفنگ میکس بدون مدال
  • کلارآباد میزبان مسابقات قهرمانی ووشو در رده نوجوانان و جوانان
  • درخشش تیم شنای هیئت جانبازان و توان یابان قم
  • کسب برنز تور جهانی امارات توسط حمیده اسماعیل‌نژاد
  • درخشش بوکسور‌های جوان کردستانی در رقابت‌های قهرمانی کشور