Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی مردم شهرستان سراوان برای دریافت نوبت پزشک باید در صف های طولانی شبانه انتظار بکشند که مدیر شبکه بهداشت و درمان از تکمیل کادر درمانی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون در روزهای اخیر فیلمی از تشکیل صف های شبانه مقابل کلینیک بیمارستان رازی شهرستان سراوان برای دریافت نوبت پزشک متخصص توسط برخی از شهروندان در شبکه های اجتماعی منتشر شد که گلایه مندی مردم را به دنبال داشت و شهروندان خواستار رفع این معضل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
رئیس شبکه بهداشت و درمان سراوان در این باره به خبرنگار ما گفت: هر کجا که سیستم نوبت دهی حضوری وجود داشته باشد مشکلات این چنینی را به همراه خواهد داشت.
 
محمد باقر یوسفی رازلیقی با بیان اینکه در تلاش هستیم تا این مشکل رفع شود، ادامه داد: با راه اندازی سیستم نوبت دهی اینترنتی و تلفنی مردم از مراجعه حضوری بی نیاز خواهند شد و دیگر شاهد تشکیل صف های شبانه مقابل کلینیک های پزشکان متخصص نخواهیم بود.
 
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر مشکل کمبود پزشک در شهرستان وجود ندارد، خاطر نشان کرد: 30 متخصص در شهرستان سراوان در حال ارائه خدمت به شهروندان هستند اما با توجه به جمعیت 450 هزار نفری  شهرستان مشکلات تا حدودی وجود دارد.
 
 وی در تکمیل مطلب فوق اضافه کرد: از طرف دیگر اگر شهروندان در وهله اول به پزشک عمومی مراجعه و از طریق نظام ارجاع به پزشک متخصص مراجعه کنند بار مراجعات بی مورد به متخصصین بسیار کمتر خواهد شد.
 
رئیس شبکه بهداشت و درمان سراوان راه اندازی مجدد فرودگاه سراوان را در توسعه و پیشرفت بهداشت و درمان شهرستان بسیار موثر دانست و ادامه داد: یکی از مهم ترین علت عدم حضور پزشک در شهرستان طولانی بودن راه به اولین فرودگاه است که با راه اندازی مجدد فرودگاه تأمین نیروی انسانی نیز بیشتر خواهد شد.
 
یوسفی رازلیقی خاطر نشان کرد: با راه اندازی مجدد فرودگاه سراوان تأمین تجهیزات و لوازم مورد نیاز نیز بهتر خواهد شد و در کوتاه ترین زمان ممکن می توان تجهیزات را دریافت و تأمین کرد و هم این امر در توسعه سلامت و بهداشت و درمان بسیار موثر خواهد بود.
 
انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۲۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب مطب یک دندانپزشک قلابی در بروجرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، معاون درمان شبکه بهداشت و درمان بروجرد گفت: پیرو شکایات مردمی مطب دندانپزشک قلابی پس از هماهنگی با دستگاه قضایی و همکاری پلیس اماکن عمومی نیروی انتظامی برای سومین بار پلمب شد.

مهدی زارعی روز سه شنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: فرد متخلف با وجود اینکه سه بار در محاکم قضایی محکوم شده بود، با اجاره مکان جدید اقدام به تاسیس دوباره مطب غیرمجاز دندانپزشکی کرده است.

وی افزود: این دندانپزشک قلابی در میدان امام حسین (ع) بروجرد فعالیت داشته است و چنانچه مردم از این فرد متخلف شکایت دارند می‌توانند به معاونت درمان شبکه بهداشت شهرستان مراجعه کنند.

معاون درمان شبکه بهداشت و درمان بروجرد با اشاره به افزایش فعالیت افراد بدون صلاحیت در حیطه دندانپزشکی به علت دریافت تعرفه ارزان‌تر از بیماران تاکید کرد: به لحاظ عدم وجود شرایط بهداشتی و استریل تجهیزات و عدم تخصص و مهارت در امر دندانپزشکی، عوارض و مشکلات جبران ناپذیر در بیماران گزارش شده که منجر به صرف هزینه‌های گزاف می‌شود.

دیگر خبرها

  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده ای نزدیک
  • معرفی رییس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدشت
  • خروج ۵ پزشک خانواده از چرخه بهداشت و درمان در جویبار
  • زیرمیزی نماد ناهنجاری در عرصه سلامت
  • مهر و موم مرکز غیرمجاز ارائه خدمات زیبایی در خرمشهر
  • معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد در شهرستان فیروزه
  • ابتلای بیش از ۱۶ درصد جمعیت اردستان به دیابت
  • پیاده روی به مناسبت هفته سلامت در پیشوا
  • برای خود و دیگران خودسرانه دارو تجویز نکنیم!
  • پلمب مطب یک دندانپزشک قلابی در بروجرد