Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود محمودزاده سرپرست معاونت مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی در گفت‌وگو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در شهر‌های مختلف از هفته دوم آبان آغاز می‌شود، گفت: لیست نهایی این شهر‌ها هفته اول آبان مشخص می‌شود و شهر‌هایی که در آن‌ها مقدمات تهیه زمین و امکانات مهیا شده باشد ثبت نام در آن‌ها انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرپرست معاونت مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی درباره شرایط ثبت نام در این طرح، گفت: تمامی متقاضیانی که شرایط لازم را برای ثبت نام از جمله سرپرست خانوار بودن و سکونت ۵ ساله در شهر را داشته باشند توانایی ثبت نام در این طرح را خواهند داشت.

او با اشاره به اینکه طرح اقدام ملی را در تمامی شهر‌های کشور آغاز کرده‌ایم، گفت: ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در این طرح شروع شده و مقدمات تأمین امکانات آن‌ها در سراسر کشور صورت گرفته است.

محمودزاده توضیح داد: در این طرح تأمین زمین و کاربری‌های لازم ساده نیست، اما سعی خواهیم کرد نیاز تمامی اقشار متوسط و رو به پایین را با کمترین هزینه و با همکاری بخش خصوصی تأمین کنیم.

بیشتر بخوانید: مناطق میانی تهران رکورد دار خرید و فروش مسکن شدند

سرپرست معاونت مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: در این طرح برخی از شهر‌ها که آمادگی لازم را برای تأمین زمین داشتند در اولویت قرار گرفته و قرارداد‌های آن‌ها را طی مشارکت با بخش خصوصی آماده کرده‌ایم.

او یادآور شد: پیشنهاداتی از طرف بخش خصوصی جهت مشارکت در طرح اقدام ملی مسکن ارائه شد که در قالب جلسات مختلف بررسی شد. همچنین  برخی از پیشنهاداتی که ایرادات قانونی داشت، با بررسی بیشتر حل و فصل شد.

محمودزاده بیان کرد: بخشی از طرح اقدام ملی طی مشارکت با بخش خصوصی انجام می‌شود، اما در اجرای این طرح در چارچوب قانون حرکت خواهیم کرد و بخش‌هایی که ایرادات قانونی داشته باشند را نمی‌توانیم دور بزنیم.

انتهای پیام/

شروع ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در شهر‌های کشور

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسکن و شهرسازی طرح اقدام ملی مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۲۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۷۵ واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند آماده بهره‌برداری است

 سعیدی با بیان اینکه در اجرای طرح نهضت ملی مسکن ۲۳ هزار و ۵۰۰ واحد در شهر جدید سهند در حال اجرا است گفت: این واحد‌ها دارای پیشرفت فیزیکی متفاوتی هستند و به محض تکمیل شدن تحویل متقاضیان واجد شرایط می‌شود.

وی با اشاره به سطح بالای فنی و کیفی واحد‌های ساخته شده در طرح نهضت ملی مسکن در این شهر در سطح کشور اظهار کرد: در جریان سفر وزیر راه و شهرسازی عملیات اجرایی بیش از پنج هزار واحد جدید طرح نهضت ملی مسکن نیز در این شهر آغاز می‌شود.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند گفت: در این سفر نخستین مدرسه هوشمند کودکان استثنایی استان، مجتمع تجاری باران، کوی ویلایی گلشهر، کنارگذر جنوبی شهر جدید سهند، پروژه تکمیل نواقص پیاده‌رو‌های این شهر و آسفالت آزادراه به بهره برداری می‌رسد.

سعیدی ادامه داد: عملیات اجرایی مسجد بزرگ شهر جدید سهند و چهار مدرسه ۱۲ کلاسه نیز در این شهر آغاز و قرارداد قطعات مسکونی طرح جوانی جمعیت و جامعه ایثارگری نیز تحویل متقاضیان واجد شرایط می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • ۵ هزار و ۷۸۰ زن سرپرست خانوار در کرمانشاه تحت پوشش بهزیستی است
  • نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود
  • اقدام جهادی اصلاح و سرویس فیدر ۲۰ کیلو ولت دو مداره آوج و شهیدآباد
  • ۲ هزار واحد مسکن مهر مهستان تا پایان اردیبهشت تحویل می‌شود
  • گفتگوی اختصاصی با همسر شهید طهرانی مقدم
  • آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
  • رنجش متقاضیان مسکن ملی فردیس از نیمه کاره رها شدن پروژه + فیلم و تصاویر
  • آغاز برداشت غلات از مزارع فراشبند
  • آغاز ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در استان بوشهر
  • ۵۷۵ واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند آماده بهره‌برداری است