Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@10:49:36 GMT

هزار و ۶۰۰ تن گندم قاچاق در قزوین کشف شد

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۵۲۵۵۴

هزار و ۶۰۰ تن گندم قاچاق در قزوین کشف شد

رییس پلیس آگاهی استان قزوین روز چهارشنبه در ستاد مبارزه با قاچاق کالای استان قزوین افزود: اقدامات این استان در حوزه کشف گندم قاچاق سبب شده تا امسال با افزایش ۲۹ درصدی کالاهای مکشوفه روبرو شویم.

سرهنگ آرش مرادی به افزایش دستگیری متهمان قاچاق کالا و ارز اشاره کرد و گفت: درحالی که دستگیری متهمان مرد در حوزه قاچاق یک درصد افزایش یافته، در همین مدت دستگیری متهمان زن با افزایش ۵۰ درصدی همراه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تصریح کرد: کالاهای قاچاق توسط زنان خارج از کالاهای ممنوعه بوده و بیشتر در حوزه اقلام مصرفی است.

مرادی همچنین به ثبت و نظارت کالاهای انباری در استان قزوین اشاره کرد و گفت: نظارت بر سامانه انبارها یکی از مهمترین مواردی است که به منظور مبارزه با قاچاق کالا باید از سوی مسئولان جدی گرفته شود.

رییس پلیس آگاهی استان قزوین در ادامه سخنان خود به باشگاه‌های فاقد پروانه فعالیت در استان اشاره کرد و گفت: برخی از واحدهای صنفی مرتبط با حوزه قاچاق کالا در استان فاقد پروانه کسب هستند که لازم است در این خصوص تمهیدات لازم اتخاذ شود.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گندم استان قزوین ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۲۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف خودروی حامل چوب قاچاق در سوادکوه

روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران ساری اعلام کرد: در راستای گشت و کنترل در حوزه استحفاظی شهرستان توسط فرمانده یگان حفاظت اداره منابع طبیعی شهرستان سوادکوه و نیرو‌های حفاظتی شرکت چوب و کاغذ یک دستگاه خودروی پیکان وانت که حامل چوب آلات جنگلی غیر مجاز بوده کشف و با اخذ دستور از مقام محترم قضایی خودرو با محموله قاچاق جهت سیر مراحل قضایی و قانونی به اداره منابع طبیعی شهرستان منتقل گردیده است.

هموطنان می‌توانند در صورت مشاهده وقوع هرگونه تخلف در حوزه منابع طبیعی از قبیل تصرف و تخریب اراضی ملی را با شماره‌های ۲۴ ساعته امداد جنگل و مرتع ۱۵۰۴ و ۱۳۹ در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی تولید ۱۰۵ هزار تن تخم‌مرغ در قزوین
  • ۳ حفار غیرمجاز در حوزه میراث‌فرهنگی در آمل دستگیر شدند
  • رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا: ۲۶۵۰۰ خودرو در انبارهای غیررسمی پیدا کردیم / مسئولان از خودروهای شوتی حمایت می‌کنند
  • آمادگی و تجهیز ۳۲ مرکز خرید گندم در مازندران
  • تجهیز ۳۲ مرکز خرید گندم در مازندران
  • روند روبه‌رشد تولیدات حوزه کشاورزی لرستان
  • ۳۲ مرکز خرید گندم و کلزا در مازندران تجهیز شدهذاست
  • توقیف خودروی حامل چوب قاچاق در سوادکوه
  • ۳۰ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان جابجا شد
  • حمل و نقل ۳۰ میلیون تن کالا توسط ناوگان جاده‌ای هرمزگان