Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: ورزش سبب سلامت جسم و روان و از عوامل اساسی بازدارنده آسیب‌های اجتماعی است. ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی شامگاه سه‌شنبه در جمع مدیران و معاونان اداره کل ورزش ورزش و جوانان استان همدان و ورزشکاران همدانی با تبریک هفته تربیت بدنی، بر اهمیت و ضرورت ورزش و فعالیت بدنی تاکید کرد و اظهار داشت: ورزش یکی از عوامل اساسی بازدارنده آسیب‌های اجتماعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همه ما وظیفه داریم ورزش را به عنوان تضمین کننده سلامت جسم و تضمین کننده سلامت روانی در جامعه ترویج دهیم.
امام جمعه همدان با بیان این که ورزش یکی از موضوعاتی به شمار می‌رود که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است گفت: همه ما افرادی را پیرامون خود دیده‌ایم که با وجود همه مشکلات به علت داشتن فعالیت بدنی امروز در سلامت کامل به سر می‌برند.

آیت‌الله شعبانی گریزی هم به وضعیت و جایگاه ورزش استان همدان زد و عنوان کرد: استان همدان در برخی رشته‌ها دارای وضعیت و جایگاه مناسبی است که جای تقدیر دارد، اما در برخی رشته‌‌ها دارای ضعف‌های اساسی هستیم که در این بخش به تقویت مدیریت‌ نیاز داریم.
نماینده ولی فقیه در استان همدان تصریح کرد: استان همدان از گذشته در خیلی از عرصه‌ها پیشتاز بوده است، امروز نیز همان ظرفیت‌ها وجود دارد و نکته مهم در این است که این ظرفیت را به فعلیت برسانیم.

هجوم وزارت ورزشی‌ها برای تصاحب یک صندلی/ انتخابات دورهمی همگانی!گلستان| مربیان ورزشی کمترین حقوق و امکانات را دریافت می‌کنندتأکید استاندار گلستان به دستگاه‌های اجرایی برای توجه به ورزش بانوان

وی با تاکید بر لزوم اجرای عدالت در بحث تقسیم بودجه و نگاه عادلانه  مسئولان به رشته‌های ورزشی عنوان کرد: مسئولان نسبت به بعضی از رشته‌های ورزشی توجه بیشتری دارند و این مشکلی است که در سطح کشور با آن مواجهیم.

آیت‌الله شعبانی افزود: اگر به برخی از رشته‌ها توجه شود شاهد موفقیت‌های بیشتری در عرصه‌های بین المللی خواهیم بود، اما به دلیل بی‌توجهی‌هایی که صورت می‌گیرد استعداد های خوبی را در این بخش از دست می‌دهیم.

وی با اشاره این که امیدواریم در همدان چنین اتفاق رخ ندهد گفت: گاهی اوقات در یک رشته میلیاردها تومان خرج می‌شود اما در رشته دیگری به دلیل مشکلات مالی حتی زمینی برای تمرین پیدا نمی‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان این که در برخی موارد با آنکه ورزشکاری مدال طلا کسب کرده است،مورد بی‌توجهی و بی‌مهری مسئولان قرار می‌گیرد اظهار داشت: در  یک رشته ورزشی دیگر با آنکه حتی با نتیجه یک برصفر هم بازی را باخته‌ایم همه از این که 5 گل نخورده‌ایم خوشحالی می‌کنند و این امر نشان می‌دهد فرهنگ ورزش ما تنزل پیدا کرده است.

آیت‌الله شعبانی با تاکید بر توجه مسئولان ورزش استان به مناطق کم برخوردار اظهار داشت: رشد ورزش استان در گرو استعدادهایی است که  در کوچه پس کوچه‌های شهر نیازمند حمایت هستند.

وی با بیان اینکه برخی از افراد و خانواده‌ها به دلیل نبود شرایط مالی و اجتماعی توانایی حضور در باشگاه‌ها را ندارند گفت: باید در شناسایی این افراد اهتمام بورزیم؛ چرا که در آینده همین افراد مدال آوران ما در میادین بین المللی خواهند بود.

امام جمعه همدان تاکید کرد: اداره ورزش و جوانان باید به بحث استعدادیابی توجه بیشتری داشته باشد و نظارت و تسلط خود را به کوچه پس کوچه‌های شهر افزایش دهد.

انتهای پیام/ ع

R41405/P/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۲۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تروما چهارمین علت مرگ در دنیا

دبیر اجرایی جامعه جراحان ایران تروما را چهارمین علت مرگ در دنیا بیان کرد و گفت: مراقبت و مدیریت بیمار در خونریزی شدید تروما ضروری است و باعث جلوگیری از مرگ بیمار می شود.

به گزارش ایرنا، ابوالفضل افشار فرد در گفت و گویی افزود: تروما چهارمین علت مرگ در دنیا و بیشترین عمر از دست رفته در جهان محسوب می شود و چون تروما بیشتر در افراد جوان اتفاق می افتد، شناخت تروما از لحاظ شروع سریع اقدامات اولیه، اهمیت زیادی دارد.

وی اظهار داشت: جراحی عروق یک رشته نوین فوق تخصصی در پزشکی است که در آن اختلال های سیستم عروقی، بیماری شریان ها و رگ های لنفاوی با روش های درمان دارویی، روش های نیمه تهاجمی با استفاده از بازسازی سیستم عروقی با روش های تخصص جراحی در کشور درمان می شوند.

استاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی پزشکی ایران را در درمان تروما و جراحی نوین مطلوب ارزیابی کرد و گفت: تازه های درمانی بیماری های عروق و رسیدگی به بیماران ترومایی حوادث و سوانح از مباحث مهمی است که در چهل و پنجمین کنگره سالانه جامعه جراحان ۱۷ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در مرکز همایش های رازی میان پزشکان پرداخته می شود.

افشار فرد ادامه داد:سعی شده موضوعات روز و مبتلابه رشته‌های جراحی در این کنگره، بیشتر مورد توجه قرار گیرد تا همکاران رشته‌های مختلف فرصت تبادل نظر داشته باشند.

دبیر اجرایی جامعه جراحان ایران با بیان اینکه انجمن‌های علمی در سالن‌های فرعی برنامه‌های اختصاصی و تعیین شده خود را با حضور اعضا اجرا می‌کنند، ادامه داد: امیدواریم برنامه‌های علمی کنگره امسال، موجب توجه ویژه و افزایش رضایتمندی همکاران رشته‌های مختلف قرار بگیرد.

افشار فرد هدف از برگزاری این کنگره را تبادل اطلاعات علمی و تکنیک‌های جراحی میان همکاران جامعه جراحان در رشته‌های مختلف عنوان کرد و گفت: ضمن مطرح شدن مسائل علمی و پزشکی که در نهایت به نفع بیماران و جامعه خواهد بود، مشکلات جراحان کشور به ویژه جراحان جوان نیز مطرح خواهد شد. ثبت نام برای کسب امتیاز بازآموزی این کنگره به صورت آنلاین برقرار است.

به گزارش ایرنا، ضربه یا تروما ( Trauma) در دانش پزشکی به هر نوع ضربه، جراحت، شوک، آسیب و حادثه وارد شده بر بدن گفته می‌شود، مشروط به اینکه از خارج به بدن وارد شده باشد و عامل درونی، علت ایجاد آسیب نباشد. از سال ۱۹۶۷ میلادی افراد آسیب دیده ترومایی به عنوان یک بیمار و نه یک حادثه دیده مورد توجه قرار گرفتند با این وضعیت بخش اورژانس و مراقب‌های پزشکی تغییرات مهم و مثبتی انجام دادند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تصویب اولویت‌های اساسی در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی گیلان
  • خلیلی: طرح گذرگاه‌های ورزش با جدیت در کشور دنبال می‌شود
  • ثبات قیمت مرغ در بازار همدان 
  • توزیع اقلام اساسی بین ۱۳۴ خانوار آسیب دیده در امامزاده ابراهیم
  • سند آمایش سرزمینی ورزش استان ایلام تدوین شده است
  • حماس: از خواسته‌های اساسی خود کوتاه نخواهیم آمد
  • تروما چهارمین علت مرگ در دنیا
  • پیشرفت ورزش استان یزد با همکاری تمامی نهاد‌ها
  • معلم اساسی‌ترین عامل تحقق اهداف نظام تعلیم و تربیت است
  • تجلیل از دختران مدال‌آور ‌رشته‌های‌ ووشو و کاراته در مشهد