Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، اشکودا اوکتاویا که بدون شک یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین خودروهای جهان علی الخصوص کشورهای اروپایی به شمار می‌رود، نام آن همواره در فهرست‌های منتشر شده از پرطرفدارترین خودروهای قاره سبز به چشم می‌خورد.

بر اساس آخرین گزارش‌های وب سایت autocar، اشکودا اوکتاویا در برخی از کشورها همچون جمهوری چک، استونی، لهستان و کرواسی از استقبال بی‌نظیری از سوی مشتریان و شهروندان برخوردار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا به نظر می‌رسد که پیش ار مراسم رونمایی رسمی از محصول جدید این شرکت، اشکودا اوکتاویا مدل ۲۰۲۰، تصاویر متعددی از آن در فضای مجازی منتشر شده است که بسیاری از مشخصات فنی و ظاهری و همچنین امکانات مختلف آن را افشا کرده است.

مراسم رونمایی رسمی از نسل جدید اشکودا اوکتاویا مدل ۲۰۲۰ در تاریخ ۱۱ نوامبر ۲۰۱۹ میلادی برگزار خواهد شد.

در صورتی که این تصاویر به درستی منتشر شده و به این محصول تعلق داشته باشند، مشتریان و علاقمندان به طور قطع از دیدن آن خوشحال و خرسند خواهند شد چراکه تغییر و تحولات مثبت و جذابی در طراحی ظاهری آن به خصوص چراغ های جلو صورت گرفته است.

البته به عقیده کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه خودرو، طراحی این خودرو همچنان به اصول طراحی‌های شرکت اشکودا وفادار مانده و چراغ های جلوی آن مثال واضح و روشنی بر این مساله است.

از دیگر مشخصات ظاهری آن می‌توان به چراغ های سه گوش الهام گرفته از هاچ بک اشکودا اسکالا اشاره کرد که طراحان و مهندسان این شرکت بدون شک به منظور جلب نظر و توجه بیشتر مشتریان و علاقمندان از آن استفاده کرده اند. طرحی که به عقیده آنها، جوان پسندتر بوده و از جذابین و گیرایی بالایی نسبت به سایر مدل‌های قبلی برخوردار است.

البته با اینکه تصاویر منتشر شده از عقب خودروی مذکور منتشر نشده است، اما کارشناسان تخمین زده‌اند که طراحی بخش عقبی و پشتی خودرو نیز مشابه اصول طراحی‌های قبلی اشکودا باشد.

همچنین گفته می‌شود مدل ۲۰۲۰ خودروی اشکودا اوکتاویا نیز همچون نسل هشتم فولکس واگن گلف، از نسخه به روزشده پلتفرم MQB بهره خواهد برد. این خودرو احتمالا در نسخه‌های بنزینی و دیزلی عرضه خواهد شد که طراحی ماژولار آن می تواند میزبان پیشرانه های هیبریدی و پلاگین نیز باشد. مدل‌های گران‌تر آن نیز به سیستم چهار چرخ محرک مجهز خواهد شد.

اشکودا یک شرکت خودروسازی مستقر در جمهوری چک است که به تولید خودروهای سدان و هاچ‌بک همچون مدل‌های اسکالا و اوکتاویا معروف است و سهم قابل توجهی در بازار کشورهای اروپایی دارد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: خودرو فضای مجازی اشکودا اوکتاویا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۲۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از گونه‌های گیاهی خشک منظر در فضای سبز مشهد

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد گفت: با توجه به بحث کمبود آب و خشکسالی شهر مشهد، یکی از اولویت‌های سال جاری، استفاده از گونه‌های گیاهی خشک منظر است.

حسین مختاری در گفتگو با خبرنگار ایمنا در خراسان رضوی اظهار کرد: با توجه به بحث کمبود آب و خشکسالی شهر مشهد، یکی از اولویت‌های سال جاری، استفاده از گونه‌های گیاهی خشک منظر است.

وی افزود: زری اسکیپ یا خشک منظر به هنر طراحی فضای سبز با استفاده از گیاهانی که نیاز بسیار کمی به آب دارند گفته می‌شود؛ طراحی خشک منظر، رویکردی متداول در سطح جهان است که در مواجهه با شرایط و اقلیم‌هایی گرم و خشک مطرح می‌شود.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد اضافه کرد: گونه‌هایی چون رزماری، اسطوخودوس، اردی، نازیخی، بابونه، فیلا، برف در تابستان، گازانیا، استسپرموم، زرشک زینتی، ژونیپروس، طاووسی، اگاو، لیروپ، الوورا و… از گونه‌های کار شده در جشنواره خشک منظر امسال در لچکی تقی آباد و ابتدای آیلند کلاهدوز است.

مختاری افزود: در زری اسکیپ، یک طراح منظره بسیار جذاب و زیبایی را با استفاده از انواع گیاهان پوششی و گونه‌های متنوع کم نیاز به آب در ترکیب با انواع مصالح طبیعی مانند سنگ، مالچ‌ها، چوب، سنگ و صخره و … برای محیط پیرامون به وجود می‌آورد که ضمن کاهش چشمگیر و قابل ملاحظه هزینه‌های نگهداری، در مصرف آب نیز صرفه‌جویی می‌شود.

کد خبر 747680

دیگر خبرها

  • (تصاویر) «چری» با طراحی متحول شده در نمایشگاه پکن رونمایی شد
  • برادر فیدلیتی با طراحی متحول شده در نمایشگاه پکن رونمایی شد /عکس
  • ساخت نمونک خودرو آتش نشانی باتلاش دانش آموزان نیشابور
  • خودروی برقی پریمیوم «اکسید»، لوکس‌تر و پیشرفته‌تر از تسلا
  • مست عشق و حواشی یک پوستر
  • مسابقه طراحی قطار در ازبکستان
  • خودروی سفارشی محمدرضاشاه پهلوی هم برقی شد! /عکس
  • استفاده از گونه‌های گیاهی خشک منظر در فضای سبز مشهد
  • طراحی مد با الهام از یک غذای مکزیکی! (عکس)
  • طلا و جواهرات خود را با سلیقه خود سفارشی سازی کنید