Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@07:23:29 GMT

سنگنورد ۸ ساله پس از یکماه از بیمارستان مرخص شد

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۵۳۰۵۲

سنگنورد ۸ ساله پس از یکماه از بیمارستان مرخص شد

رضا زارعی می گوید که آرمان غیاثی کودک سنگنورد ۸ ساله که حدود یک ماه گذشته دچار حادثه شده و از ارتفاع سقوط کرده بود از بیمارستان مرخص شد و به منزل رفت.

رئیس فدراسیون کوه نوردی و صعودهای ورزشی در گفتگو با ایسنا، در باره وضعیت آرمان غیاثی، کودک سنگنورد اصفهانی گفت: با صحبت هایی که با پدر آرمان داشتم متوجه شدم که شرایط  او تحت درمان بهبود بخشیده شده است و شرایط جسمانی نسبتا خوبی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او دیشب از بیمارستان مرخص شد تا ادامه روند بهبود این کودک در منزل انجام شود.

او افزود: متاسفانه بعد از حادثه، این کودک دچار نارسایی هایی شده است اما به مرور زمان و با فیزیوتراپی شرایط او بهتر خواهد شد و پزشکان این کودک برای بهبود سلامتی او ابراز امیدواری کردند.

او در پاسخ به اینکه آیا آرمان می تواند صحبت کند؟ پاسخ داد: او می تواند کلمات بسیار کوتاهی را بریده بریده بگوید. همچنین آرمان در تعادل و راه رفتن دچار مشکل است و باگذر زمان این قضیه هم بهبود پیدا خواهد کرد و پزشکان برای برگشتن سلامتی این کودک بسیار امیدوارند.

به گزارش ایسنا، روز جمعه ۲۹ شهریورماه و در جریان مسابقه‌ای بدون مجوز در سالن ایثار فولادشهر، آرمان غیاثی کودک سنگ‌نورد ۸ ساله از ارتفاع زیاد سقوط کرد و دچار آسیب جدی شده و به کما رفته بود. همچنین او  در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان الزهرا (س) اصفهان بستری بوده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آرمان غیاثی سقوط سنگنورد 8 ساله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۳۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جستجوها برای کودک غرق شده فلاردی ادامه دارد/ پنج روز تلاش بی‌وقفه نیروهای امدادی

فرماندار فلارد گفت: تلاش‌ها برای یافتن کودک پنج ساله غرق شده بعد از پنج روز همچنان ادامه دارد

کورش فتحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: روز یکشنبه گزارش مردمی از روستا نارمه در بخش امام‌زاده حسن شهرستان فلارد مبنی بر غرق شدن کودک پنج ساله در رودخانه خرسان اعلام شد، در ساعات اولیه هماهنگی‌های لازم صورت پذیرفت و روز بعد تیم‌های غرق نجات با پشتیبانی هلال احمر حضور پیدا کردند.

وی ادامه داد: مجدداً روز بعد با توجه به همجواری روستا با کهگیلویه و بویراحمد تیمی از طرف آتش نشانی این استان ارسال شد، مکان‌های تور بسته شده، پهبادهای شناسایی در حال گشت زنی هستند ولی متأسفانه هنوز ردی از این کودک پنج‌ساله یافت نشده است.

فرماندار فلارد تصریح کرد: امروز پنج روز است که تلاش‌ها برای یافتن این کودک ادامه دارد و فردا هم با هماهنگی استان همجوار دو تیم غرق نجات دیگر از طرف هلال احمر برای جست‌وجو ارسال خواهد شد.

فتحی تاکید کرد: دو تیم به‌صورت جهادی برای کمک اعلام آمادگی کردند ولی لازم است تدابیر برای حفظ جان امدادگران اندیشیده شود.

وی اضافه کرد: رودخانه خرسان یک رودخانه با حجم بسیار زیاد و داری حفره‌های زیادی است که این موضوع کار جست‌وجو را سخت کرده است.

کد خبر 747984

دیگر خبرها

  • فیلم| تلاش‌ها برای یافتن کودک پنج ساله غرق شده همچنان ادامه دارد
  • جستجوها برای کودک غرق شده فلاردی ادامه دارد/ پنج روز تلاش بی‌وقفه نیروهای امدادی
  • سرنوشت بچه گمشده محله مولوی تهران چه شد؟
  • در نشر و انتقال آرمان‌های انقلاب دچار ضعف هستیم
  • کارلوس توز از بیمارستان مرخص شد
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش
  • سازمان ملل: بیش از ۲۳ هزار کودک قربانی سلاح های انفجاری شدند
  • پرتناقض‌ترین سن کودک کدام است؟
  • کودک چهار ساله در خرسان غرق شد/عملیات جستجو ادامه دارد
  • انبار داروی بیمارستان امام حسین دچار حریق شد