Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@16:12:01 GMT

اصفهان| سپاهان و سایپا؛ محکومان به برد

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۵۳۱۶۵

اصفهان| سپاهان و سایپا؛ محکومان به برد

سپاهان در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر میزبان تیم سایپای البرز است. ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۹ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس روز جمعه 3 آبان ماه با برگزاری 7 دیدار آغاز می‌شود که در یکی از این رقابت‌ها سپاهان در ورزشگاه نقش جهان میزبان تیم سایپا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپاهان در یکی از مهم‌ترین دیدارهای هفته هشتم باید به مصاف سایپا برود؛ دیداری سخت و حساس که نتیجه آن علاوه بر 2 تیم، برای تیم‌های تراکتور و شهرخودرو نیز حائز اهمیت بوده و با هر نتیجه‌ای غیر از پیروزی زردپوشان اصفهانی احتمال تغییر صدرنشین لیگ وجود دارد.

سپاهان در حالی آماده مصاف با سایپا می‌شود که هفته گذشته تیم قعر جدولی گل‌گهر سیرجان را با 2 گل شکست داده و همچنان با استفاده از تفاضل گل بهتر نسبت به تراکتور، صدرنشین لیگ است. زردپوشان اصفهانی از 7 دیدار قبلی خود 5 برد و 2 تساوی به دست آورده و با 17 امتیاز در صدر جدول و بالاتر از تیم‌های تراکتور و شهرخودرو جای دارند. در آن سو، بازیکنان سایپا در شرایطی آماده میزبانی از سپاهان می‌شوند که در هفته‌های اخیر 4 شکست پیاپی را تجربه کرده و شرایط خوبی ندارند. آنها طی 7 هفته گذشته، 2 برد،یک تساوی و 4 شکست به دست آورده و با 7 امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار دارند.

سپاهان محکوم به شکست ساپیا است. شاگردان قلعه‌نویی که سایه تراکتور را نزدیک‌تر از هر زمانی در تعقیب خود حس می‌کنند، قصد ندارند به راحتی صدرنشینی را از دست داده و به تیم تبریزی تقدیم کنند و همین امر فرصت هیچ اشتباهی را برای آنها باقی نگذاشته است.

سپاهان علی‌رغم نمایش نه چندان دلچسب هفته گذشته، از باکیفیت‌ترین تیم‌های حاضر در رقابت‌ها بوده و از مدعیان جدی لیگ محسوب می‌شود. بزرگ‌ترین پوئن مثبت تیم قلعه‌نویی برخورداری از انسجام تیمی و نظم دفاعی قابل توجه است که می‌تواند کار را برای تیم‌های مقابل بسیار سخت کند. سپاهان در فاز دفاعی شرایط بسیار خوبی داشته و مدافعان این تیم در آمادگی کامل به سر می‌برند. در فاز هجومی نیز زردپوشان شرایط ایده‌آلی داشته و خط حمله این تیم با استفاده از انگیزه بالای استنلی در کنار حضور بازیکنان آماده‌ای مانند حسینی، محبی، شهباززاده و نورافکن شدیداً زهردار شده است.

در آن سو، سایپا در فصل جاری لیگ برتر تیمی جنگنده و پرتلاش است که از خط حمله پرقدرتی برخوردار بوده و مهاجمان فرصت‌طلبی در اختیار دارد. اوج‌گیری معین عباسیان همراه با درخشش بازیکنانی مانند محمدرضا سلیمانی و آرمان رضایی سایپا را در فاز هجومی تبدیل به تیمی خطرناک ساخته که می‌تواند برای سپاهان دردسرهای زیادی به‌وجود آورد. نقطه‌ ضعف سایپا را می‌توان در خط دفاعی جست‌وجو کرد؛ جایی که مدافعان جوان این تیم اشتباهات فردی زیادی داشته و این موضوع فرصت خوبی برای مهاجمان سپاهان محسوب می‌شود. سایپا با 14 گل خورده همراه با تیم‌های نساجی و پیکان بدترین خط دفاعی لیگ را در اختیار دارد که نشان از ضعف عمده این تیم در فاز دفاعی است.

با این وجود سپاهان مقابل سایپا کار سختی را پیش‌ رو دارد. روحیه جنگندگی و میل به برتری‌جویی بازیکنان این تیم، سایپا را تبدیل به یکی از سرسخت‌ترین تیم‌های حاضر در لیگ نموده است. از طرف دیگر نوع بازی درگیرانه سایپایی‌ها در کنار نیاز وافرشان به پیروزی باعث می‌شود تا سپاهانی‌ها کار راحتی را در پیش نداشته باشند. باید منتظر ماند و دید حوادث فوتبال به نفع کدام تیم رقم می‌خورد.

سپاهان صدر نشین باقی ماندجدول لیگ برتر فوتبال در پایان هفته هفتم/ صعود 4رده‌ای استقلال و تداوم رقابت سپاهان، تراکتور و شهر خودرومهاجم پیشین سپاهان سرمربی تیم فوتبال جوانان عراق شد

برترین گلزنان:

در تیم سپاهان کی‌روش استنلی و محبی با یک گل و در سایپا محمدرضا سلیمانی با 3 گل، برترین گلزنان 2 تیم هستند.

محرومان و مصدومان:

سایپا با ترکیب کامل خود در این دیدار حاضر بوده و بازیکن محروم و یا مصدومی ندارد اما در سپاهان کیانی محروم بوده و کومان، مسلمان، ایران‌پوریان و نقی‌زاده نیز مصدوم هستند.

ترکیب احتمالی سپاهان:

پیام نیازمند، سعید آقایی، عزت‌الله پورقاز، گئورگی ولسیانی، مرتضی منصوری، امید نورافکن، محمدرضا مهدی زاده، محمد محبی، محمدرضا حسینی، سجاد شهباززاده، کی‌روش استنلی.

سرمربی: امیر قلعه‌نویی

ترکیب احتمالی ساپیا:

احمد گوهری، طاها شریعتی، آرمین سهرابیان، مهیار جباری، سید ابوالفضل جلالی، عارف حاجی‌عیدی، روزبه شاه‌علی‌دوست، امیرحسین حسین‌زاده، معین عباسیان محمدرضا سلیمانی و محمد شریفی

سرمربی: ابراهیم صادقی

برنامه سایر بازی‌های هفته هشتم لیگ برتر به‌ شرح زیر است:

جمعه 3 آبان ماه

شاهین شهرداری‌بوشهر - پرسپولیس

ماشین‌سازی تبریز- نفت مسجدسلیمان

پیکان- ذوب‌آهن

فولاد_نساجی

صنعت‌ نفت آبادان- تراکتور تبریز

استقلال - پارس جنوبی جم

جمعه 24 آبان

شهرخودرو - گل‌گهر سیرجان

انتهای پیام/ ع

R41346/P1494/S6,51/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۳۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پست گلر جوان استقلال برای اولین تجربه بازی

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا خالدآبادی فصل گذشته در هوادار به عنوان یک بازیکن جوان چهره شد و در تابستان ۱۴۰۲ درحالیکه مورد توجه استقلال و پرسپولیس بود، رضایت نامه‌اش برای آبی‌ها صادر شد.

این دروازه‌بان جوان هفته‌ها منتظر ماند تا بازی در پیراهن استقلال را تجربه کند و سرانجام با محرومیت حسینی، در هفته بیست و پنجم مقابل تراکتور این فرصت را به دست آورد و در اولین بازی فصل خود کلین‌شیت کرد.

خالدآبادی در اینستاگرامش راجع به این تجربه نوشت:"بسیار خوشحالم که در اولین روز از فصل جدید زندگیم در سن 23 سالگی توانستم با پیراهنی به میدان بروم که بزرگانی همچون ناصرخان حجازی سال ها از اصالت و قداست آن دفاع کردند.

تشکر و قدردانی از تمام آبی دلان را دارم که با پیام های پر مهر و محبت خود قبل از دیدار با تراکتور به سرباز استقلال انگیزه مضاعفی دادند."

دیگر خبرها

  • پیام تهدیدآمیز شاگردان مطهری برای سپاهان
  • ساعت پخش زنده بازی تراکتور و فولاد + شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • پست گلر جوان استقلال برای اولین تجربه بازی
  • تارتار سپاهان و تراکتور را تهدید کرد
  • برای فوتبال ما قشنگ نبود سپاهان و تراکتور بالای جدول باشند | بعضی چیزها در شان و شخصیت جواد نکونام و استقلال نیست
  • دیدار گیتی پسند مقابل نیروی زمینی شهید شاملی کازرون
  • فردا گیتی‌پسند اصفهان میزبان نیروی زمینی شهید شاملی کازرون
  • مدعیان بی‌رمق؛ خیابانی درست گفت!
  • گیتی‌پسند میزبان ماراتن نایب‌قهرمانی
  • گیتی‌پسند میزبان ماراتن نائب‌قهرمانی