Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-07@10:27:28 GMT

شروط ثبت‌ نام در طرح ملی مسکن

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۵۳۲۸۹

شروط ثبت‌ نام در طرح ملی مسکن

به گزارش جام جم آنلاین از تسنیم، محمود محمودزاده با یادآوری این‌که ثبت‌نام اولیه مسکن ملی در شهر کرمان برای تست سامانه انجام شد، اظهار کرد: تمام مشکلات و نواقص موجود در سامانه برای ثبت‌نام برطرف شده است.

وی ادامه داد: نام‌نویسی از متقاضیان مسکن ملی در 10 استان کشور از آبان ماه سال جاری آغاز می‌شود و به‌مرور استان‌های دیگر با فراهم شدن شرایط لازم در پروسه ثبت‌نام قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که طبق قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن متقاضیان ثبت‌نام مسکن ملی باید دارای چهار شرط اصلی باشند، تصریح کرد: تأهل، فاقد مالکیت خصوصی، عدم استفاده از امکانات دولتی از قبیل زمین، آپارتمان یا تسهیلات ویژه یارانه‌دار و داشتن سابقه سکونت در شهر مورد تقاضا از جمله این شرایط است.

سرپرست معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی با تأکید بر این‌که امکان ثبت‌نام افراد دارای سابقه مالکیت در طرح ملی مسکن وجود ندارد، گفت: برای متقاضیان دارای موارد خاص مکانیزمی برای بررسی این موارد در حال طراحی است اما اولویت با کسانی است که چهار شرط اصلی را داشته باشند.

محمودزاده با اعلام این‌که تا دو هفته آینده ثبت‌ نام مسکن ملی در 10 استان کشور انجام خواهد شد، اظهار کرد: تلاش ما این است تا قبل از بهمن ماه سال جاری فرآیند ثبت‌نام در تمامی استان‌های کشور صورت گیرد.

اوایل شهریور امسال طرح پایلوت ثبت‌نام طرح ملی مسکن در استان کرمان آغاز شده بود.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: مسکن ملی طرح ملی مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۳۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لپ‌تاپ Infinix GT Book چه مشخصاتی دارد؟

لپ‌تاپ Infinix GT Book دارای نمایشگر 16 اینچی با نرخ نوسازی 120 هرتز و نسبت تصویر 16:10 است، طیف رنگی sRGB را نیز به صورت کامل پوشش می‌دهد.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، شرکت Infinix به تازگی از لپ‌تاپ جدید خود به نام Infinix GT Book رونمایی کرده است، این محصول به تراشه Core i5-12450H اینتل تا Core i9-13900H مجهز شده است، با پردازنده‌های گرافیکی RTX 4050، RTX 3050 یا RTX 4060 ارائه می‌شود و با ۳۲ گیگابایت حافظه رم LPDDR5X و یک ترابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است.

لپ‌تاپ Infinix GT Book دارای نمایشگر ۱۶ اینچی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و نسبت تصویر ۱۶:۱۰ است، طیف رنگی sRGB را نیز به صورت کامل پوشش می‌دهد؛ وزن این محصول کمتر از دو کیلوگرم است و دارای چندین پورت USB، یک پورت HDMI و یک جک صدا است و از ویژگی‌هایی مانند وای‌فای 6E و وب‌کم 1080p بهره می‌برد، انرژی مورد نیاز آن نیز با استفاده از یک باتری ۷۲ وات ساعتی تأمین می‌‏شود و از فناوری شارژ سریع ۱۹۲ واتی بهره می‌برد.

با وجود اینکه شرکت Infinix هنوز زمان عرضه لپ‌تاپ جدید خود را اعلام نکرده است، اما انتظار می‌رود که طی یک ماه آینده وارد بازار شود.

کد خبر 751334

دیگر خبرها

  • برج تمام الکتریکی نیویورک چه ویژگی‌هایی دارد؟
  • لپ‌تاپ Infinix GT Book چه مشخصاتی دارد؟
  • شروط مهم فدراسیون فوتبال برای برگزاری فصل آینده لیگ برتر
  • واکنش نتانیاهو: به شروط حماس برای آتش‌بس
  • نتانیاهو: پذیریش شروط حماس یعنی تسلیم شدن در برابر ایران
  • عادی سازی روابط با اسرائیل، شرط امضای توافقنامه دفاعی آمریکا و عربستان
  • مانیتور گیمینگ جدید Skyworth چه مشخصاتی دارد؟
  • اعطای مشوقهای قابل توجه به سربازان دارای مهارت
  • حماس:اسرائیل دربرابر شروط حماس عقب نشسته/منتظرتضمین آتش‌بس هستیم
  • آمریکا به قطر: اگر رهبران حماس شروط آتش‌بس را نپذیرفتند، آن‌ها را بیرون کنید