Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@05:19:12 GMT

بازدید ۸۰۰۰ دانش آموز بوشهری از جزیره خارگ

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۵۳۳۳۸

بازدید ۸۰۰۰ دانش آموز بوشهری از جزیره خارگ

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: اردوهای راهیان نور دانش آموزی از ۱۸ آبان آغاز بیش از هشت هزار دانش آموز استان بوشهر اعزام می‌شوند.

به گزارش ایسنا،‌ عبدال‌هادی سبحانی‌خواه با اعلام این خبر توضیح داد:  ۱۸ آبان با اعزام نخستین کاروان دانش‌آموزان خواهر از شهرستان دشتستان فعالیت اردوهای راهیان نور با اعزام دان شآموزان دختر استان آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیش از ۵ هزار دانش‌آموز دختر و ۳ هزار دانش‌آموز پسر به سرزمین‌های دفاع مقدس اعزام می‌شوند. این اعزام ها تا ۲۰ آذر ماه سال جاری تداوم دارد.

وی ادامه داد:  بیش از ۸۰۰۰ دانش‌آموز استان بوشهر به سرزمین‌های دفاع مقدس اعزام می‌شود. راهیان نور در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نقش مهمی دارد و برگزاری اردوهای راهیان نور بزرگ‌ترین و تأثیرگذارترین برنامه فرهنگی در عرصه ایثار و شهادت است.

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر خاطرنشان کرد: تبیین جایگاه هشت سال دفاع مقدس و نقش رزمندگان در جنگ تحمیلی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از اهداف مهم برگزاری اردوهای راهیان نور است.

سبحانی‌خواه در پایان با بیان اینکه دانش‌آموزان شرکت‌کننده در این اردوها از یادمان مناطق عملیاتی جنوب و جزیره خارگ بازدید می‌کنند، گفت: هدف از برگزاری این اردوها، نهادینه کردن فرهنگ دفاع مقدس در میان دانش‌آموزان است به‌طوری‌که این فرهنگ به‌خوبی برای دانش‌آموزان قابل‌درک باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهدا راهيان نور دانش آموزان بوشهر جزیره خارگ دفاع مقدس جنگ تحميلي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۳۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳هزار و ۴۵۵ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد سراوان هستند

 شهرام رئیسی  با اشاره به اینکه ۳ هزار و ۴۵۵ نفر دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد شهرستان هستند، بیان کرد: ازاین‌بین ۳ هزار و ۶۲۱ نفر دانش‌آموز و ۱۶۷ نفر دانشجو هستند.

وی با بیان اینکه این قشر سالانه از خدمات و مستمری کمیته امداد بهره‌مند می‌شوند، افزود: خدمات تحصیلی مانند کمک‌هزینه تحصیل، توانمندسازی تحصیلی، مشاوره تحصیلی و … به دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد در استان سیستان و بلوچستان داده می‌شود.

رئیس کمیته امداد سراوان با اشاره به ارقام هزینه‌کرد برای توانمندسازی دانش‌آموزان تحت پوشش، بیان کرد: سال گذشته بیش از ۲ میلیارد ۳۸۷ میلیون ۱۰۰ هزار تومان کمک‌هزینه‌های تحصیلی برای دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت هزینه شد.

رئیسی با بیان اینکه تعداد ۲۵۰ نفر حامی معلم حمایت از کودکان نیازمند شهرستان سراوان را برعهده دارند، خاطرنشان کرد: تجلیل از معلمانی که حامی ایتام هستند در روز معلم یکی از برنامه‌های کمیته امداد شهرستان سراوان خواهد بود.

وی افزود: انعقاد تفاهم‌نامه همکاری‌های دوجانبه باهدف حمایت هر چه بیش‌تر از کودکان و دانش‌آموزان نیازمند و سپرده‌گذاری قرض ماندگار در صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت از دیگر نکاتی است که می‌تواند تعامل بین کمیته امداد و آموزش‌وپرورش را تقویت سازد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ۳هزار و ۴۵۵ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد سراوان هستند
  • آزمون دوباره از ۱۳۵ کنکوری جامانده «زیرکوه»!
  • بازدیدشهردار تبریز از پروژه عظیم باغ موزه دفاع مقدس در پارک موزه شمیم پایداری تبریز
  • ۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند
  • بازدید بیش از ۳میلیون زائر از یادمان‌های شهدا
  • آموزش عملی آمادگی دفاعی ۱۰ هزار دانش‌آموز قزوینی
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • ۱۶۰۰ دانش آموز بوشهری قوانین عبور و مرور را فرا گرفتند
  • برنامه «راهیان پیشرفت» با هدف ترویج دستاوردهای دانش‌بنیان‌های کشور برگزار می‌شود
  • جشن عبادت وبندگی ۲۲۰ دانش آموز بادرودی