Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان از توافق برای برگزاری اردوهای علمی در حوزه سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی و فناوری نانو برای کشورهای مختلف خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ فاطمه مهاجرانی، درباره برگزاری المپیاد سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی و فناوری نانو از سوی ایران اظهارکرد: در برنامه کمربند و جاده در کشور چین و طبق توافق انجام‌شده برای بنیان‌گذاری دو المپیاد «سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی» و «فناوری نانو» از سوی جمهوری اسلامی ایران، اردوهای علمی برای معلم‌های کشورهای مختلف و باهدف چگونگی گسترش این علوم در بین دانش آموزان برگزار خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در اردوی کمربند و جاده پروپوزال برگزاری و بنیان‌گذاری دو المپیاد یادشده ارائه شد و ایران آمادگی کامل برای برپایی این رویدادهای مهم علمی را دارد.

مهاجرانی با اشاره به تجربه برگزاری چندین المپیاد جهانی در ایران بیان کرد: تجارب موفقی درزمینه علوم نانو و سلول‌های بنیادی در ایران وجود دارد که با بهره‌گیری از دستاوردهای ایران در این علوم، بستر لازم برای میزبانی این المپیادها را در سطح جهانی داریم، بنابراین دبیرخانه جهانی این المپیادها در جمهوری اسلامی ایران تشکیل می‌شود.

رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان گفت: برای المپیاد صنایع‌دستی هم گفتگو شده است اما به دلیل تنوع موضوعات و نیاز به بحث بیشتر تصمیم‌گیری به جلسات آینده موکول شد، ایران پیشنهاددهنده جهانی این سه المپیاد است.

بیشتر بخوانید: کشورهای اروپایی درخواست سلول های بندناف از ما دارند امروز به دستاوردهای بزرگی در زمینه فناوری رسیده‌ایم/ توسعه علمی باید در رأس همه امور قرار گیرد

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران جاده سلول های بنیادی فناوری معلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۳۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران

فدراسیون فوتبال قصد دارد مذاکراتی با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با تیم ملی فوتسال با این کشور انجام دهد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، جام جهانی فوتسال شهریور ماه سال جای در کشور ازبکستان برگزار می‌شود. تیم ملی فوتسال ایران که به تازگی قهرمان جام ملت‌های آسیا شده، در سید یک قرار دارد و منتظر قرعه‌کشی جام جهانی است تا رقبایش را بشناسد.

ضعف‌هایی که نباید پشت قهرمانی فوتسال ایران در آسیا پنهان شود

احسان اصولی، رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم درباره برنامه‌های تیم ملی پیش از شروع جام جهانی و امکان برگزاری بازی تدارکاتی با تیم ملی برزیل گفت: اردوی تیم ملی پیش از شروع جام جهانی از 40 روز قبل آغاز می‌شود. مذاکره با برزیل در شهریور ماه سال گذشته انجام شده بود و این مذاکرات را ادامه می‌دهیم تا به نتیجه نهایی برسیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • همایش علمی تاریخ، فرهنگ و جغرافیای خلیج فارس برگزار شد
  • گسترش همکاری‌های فرهنگی هنری ایران و روسیه با محوریت بنیاد رودکی
  • همکاری‌های هنری ایران و روسیه گسترش می‌یابد
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • ۴۰۰ هزار نفر از اقشار مختلف در اردوهای راهیان نور شرکت کرده اند
  • دستگاه های استان تهران در حوزه راهیان نور به تکالیف خود عمل کنند
  • رشته‌ها و سطوح برگزاری المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی اعلام شد