Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فیض الله پاسره پیش از ظهر چهارشنبه در بازدید از مجتمع آبرسانی لوداب، افزود: پرداخت هرگونه وجه دستی آب بها در روستاهای کهگیلویه و بویراحمد ممنوع بوده و در صورت مشاهده موارد احتمالی با متخلفان برخورد می شود.

پاسره با تاکید بر تکمیل زیرساخت های اجرای این طرح، بیان داشت: اجرای این قانون با تکمیل زیرساخت اینترنت روستاها به شکل جدی تر و سختگیرانه تر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاسره با اشاره به  مجتمع آبرسانی لوداب، تصریح کرد: با تکمیل این مجتمع، قریب به ۷۵۰۰ روستایی در مناطق مختلف لوداب از آب آشامیدنی سالم بهره مند می شوند.

وی ابراز داشت: تاکنون ۳۰ کیلومتر خط لوله در این محور اجرا شده و تنها حدود ۸ کیلومتر خط انتقال مانده که در حال تکمیل است.

پاسره با بیان  اینکه تاکنون قریب به ۶۰ میلیارد ریال در این پروژه هزینه شده است، گفت: بالا رفتن نرخ ارز و افزایش بی سابقه قیمت لوله، موجب بروز مشکلاتی شد اما خوشبختانه این طرح در حال پیشرفت و تکمیل است.

پاسره خاطرنشان کرد: فراتر از منابع و ظرفیت ها در حال توسعه و اصلاح خطوط آبرسانی روستایی در استان هستیم و برخی وقفه ها به علت شرایط خاص اقتصادی طبیعی است،

وی افزود: ما به مردم این قول را میدهیم تا سرحد توان و فراتر از آن برای بهبود وضع آبرسانی و البته انجام اصلاحات در شبکه های آب اقدام خواهیم کرد.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان گفت: نگاه وزیر نیرو و وزارتخانه نیز تسریع در انجام پروژه های آبرسانی روستایی است و این مساله توسط شخص وزیر مداوم بررسی و نظارت می شود تا از استمرار خدمات رسانی به مردم اطمینان حاصل شود.

پاسره تصریح کرد: بهره برداری و نگهداری از پروژه های آب اگر اهمیتش از ساخت و تکمیل پروژه ها بیشتر نباشد، کم اهمیت تر از آن نیست و از همین رو باید بهره برداریو نظارت ویژه و مستمری از تاسیسات آب روستایی انجام بگیرد.

کد خبر 4754199

منبع: مهر

کلیدواژه: آب و فاضلاب کهگیلویه وبویراحمد یاسوج اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر زائران اربعین قزوین گرگان شهرکرد سانحه تصادف استانداری سمنان شیراز خطبه های نماز جمعه موکب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۳۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک میلیون و۳۱۸هزارقطعه جوجه ریزی در مرغداریهای استان انجام شد

به گزارش خبرنگار مهر، رضا بهنام‌پور ظهر دوشنبه در حاشیه بازدید از یک واحد پرورش مرغ گوشتی در دست ساخت، در گفتگو با خبرنگاران افزود: نبود مرغ در بازار یکی از دغدغه‌های مردم بود، اما در این دولت با احیای واحدهای راکد و احداث چندین واحد تولیدی جدید مشکل حل شد.

وی بیان داشت: با اجرای دقیق برنامه‌های جوجه‌ریزی و تلاش کشاورزان فعال در این زمینه، تولید گوشت مرغ، پایدار شده است.

بهنام پور تصریح کرد: در شش ماه اخیر به ندرت نیاز به تزریق مرغ منجمد در بازار داشتیم و ما همواره مدافع حقوق تولیدکنندگان بوده و برای استفاده از ظرفیت‌های قانونی برای حمایت از آنان و تحقق جهش تولید با مشارکت مردم، تلاش بیشتری خواهیم کرد.

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان با بیان اینکه پس از تهران در شاخص جوجه‌ریزی و تحقق میزان تعهدات رتبه دوم کشور را در سال ۱۴۰۲ کسب کردیم، گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد، در این شاخص مهم، عملکردی درخشان داشته است.

وی افزود: وزارت جهاد کشاورزی برای همه استان‌ها، از مردادماه سال گذشته تاکنون سهمیه‌ای برای جوجه‌ریزی تحت عنوان برش استانی مشخص کرد که استان کهگیلویه و بویراحمد نه تنها به صد درصد تعهد خود عمل کرده بلکه ۱۱ درصد نیز بیشتر جوجه‌ریزی داشته و در این زمینه رتبه دوم کشور را کسب کرد.

کد خبر 6098295

دیگر خبرها

  • آب شرب ۲۱۰ روستای آذربایجان شرقی تامین می شود
  • توسعه آبزی‌پروری خرد معیشتی در سواحل روستایی بوشهر
  • ناگفته های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • گام‌های نهایی برای سر آمدن انتظار چندساله؛ فقط یک ماه تا افتتاح پل چهارم بشار
  • یک میلیون و۳۱۸هزارقطعه جوجه ریزی در مرغداریهای استان انجام شد
  • افتتاح دو شهرداری جدید شهر ممبی و شهر سرآسیاب یوسفی
  • ۹۸ و ۸ دهم درصد نرخ باسوادی در کهگیلویه و بویراحمد
  • آبرسانی به ۹۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • ۲۵۰۰ نفر از پروژه آبرسانی روستایی مجتمع شهدای هزار جریب گلوگاه بهره‌مند می‌شوند
  • استانداردسازی آدرس‌های اماکن از طریق سامانه ملی جی نف