Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار شاکرمی ، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام ، در پیامی از زحمات مردم و مسئولین در اربعین ، تشکر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار، سردار شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در پیامی از زحمات مردم و مسئولان در اربعین تقدیر کرد

  بنا به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه امیرالمومنین(ع) متن پیام به شرح ذیل است :

إنَّ لِقَتلِ الحُسَینِ حَرارَهً فی قُلوبِ المُؤمِنینَ لا تَبرُدُ أبَداً.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کشته شدن حسین علیه السلام چنان داغى در دل مؤمنان است که هرگز سرد نشود . پیامبر اکرم (ص)

  حرارت و عشق به زیارت حسین (ع) در اربعین ، که رستاخیزی از اقوام و نژادها و ملت ها را در مسیر رسیدن به نور خدا در سرزمین کربلا پدیده آورده است ، از نشانه های محکم و زمینه های تحقق وعده الهی برای ظهور منجی آخر الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و برپایی حکومت صالحان است.

موهبت خادمی و پذیرایی از زائرین اربعین سرورو سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) که در سالهای اخیرا نصیب مردم مرزدار و غیور استان ایلام شده است ، مایه عزت ، آبرو و برکت برای مردم و مسئولین استان عزیزمان شده است و از این بابت بایستی سجده شکر بجای آوریم . حقیقتاً مردم عزیز هم به شکرانه این فرصت ، با وجود کمبود امکانات و زیرساختها ، با همت و تلاش شبانه روزی کارنامه درخشانی از خود بجای گذاشتند و بخوبی نشان دادند که مرز مهران به عنوان دروازه عتبات عالیات آسان ترین و امن ترین راه تشرف به کربلای معلی است.

  پایان اربعین امسال در واقع آغاز شور و تجدید روحیه برای آمادگی و برنامه ریزی دو چندان در اربعین سال آینده است و می طلبد که مسئولان و مدیران همه کمیته های ستاد اربعین در راستای رفع کاستی ها و بهره مندی از توجهی که بواسطه اربعین به این استان معطوف می شود تمام توان خود را بکار گیرند.

اینجانب وظیفه خود می دانم از تلاش های خستگی ناپذیر و حماسی اقشار مختلف مردم و مسئولان ، موکب داران ، هیات های مذهبی ، ادارات و نهادها، نیروهای نظامی و انتظامی ، ائمه جمعه و جماعات ، روحانیون ، فرهنگیان ، دانشجویان و... خصوصاً بسیجیان و فرماندهان گردانها ، پایگاهها و حوزه های مقاومت، همکاران عزیزم در نواحی مقاومت ، تیپ ۱۱ و ستادسپاه امیرالمومنین (ع) که با روحیه جهادی و انقلابی در راستای تامین امنیت پایدار و خدمات رسانی در زمینه های اسکان ، تغذیه ، بهداشت و درمان ، فرهنگی ، حمل و نقل زائران اربعین حسینی نهایت تلاش خود را بکار بستند صمیمانه تقدیر و تشکر بنمایم .
ان شاءلله و الرحمان همه ما در این دنیا از زیات حسین (ع) و درآخرت از شفاعتشان بهره مندشویم .
جمال شاکرمی

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۴۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرچم یا حسین در تظاهرات حامیان فلسطین در لندن + فیلم

مردم در شهر لندن پایتخت انگلیس یک تظاهرات باشکوه در حمایت از مردم مظلوم فلسطین برگزار کردند. نکته جالب توجه دیده شدن پرچم یا حسین (ع) در دست حامیان فلسطین بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • حال و هوای مسجد کوفه- محراب شهادت مولا امیرالمومنین(ع)
  • پرچم یا حسین در تظاهرات حامیان فلسطین در لندن + فیلم
  • معاونان و مدیران فرهنگی سفیران دانشگاه در معرفی دستاورد‌ها هستند
  • تصاویری از بازسازی حرم امیرالمومنین علی (ع) + فیلم
  • پذیرایی خادم الشهدای هرمزگان از زائران در چایخانه حرم مطهر رضوی + تصاویر
  • کتاب «رازهای زیارت اربعین» روانه بازار نشر شد
  • علم الهدی: در بحث حجاب، اگر مردم بخواهند تماشاچی باشند و بگویند آقای نیروی انتظامی، شما بیا این ناهنجاری را درست کن، اینطور نمی‌شود! مردم و به خصوص جوانان متدین ما باید خودشان میدان داری کنند/ مایه تأسف است که شاهد تکرار و تحریف منطق رهبری در سطح مسئولان
  • اربعین به برکت انقلاب اسلامی جهانی شده است
  • یادواره شهید آبروی محله در روستای بن زرد و رودشتی
  • افتتاح دوره های شرح و تفسیر نهج البلاغه در شهر دولت آباد