Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از کرج، در این جلسه که با حضور حامد ثابت معاون پژوهشی و فناوری، علیرضا هژبری، رضا عزتی از واحد کرج، شاکری و شیرایی از دانشگاه خوارزمی کرج، صفری از دانشگاه علوم پزشکی کرج، جورغلامی از پردیس کشاورزی دانشگاه تهران و خرسند از دانشگاه پیام نور کرج تشکیل شد؛ موضوعاتی همچون: انتخاب پژوهشگر برتر، شرایط ارسال و بررسی مدارک پژوهشگران، انتخاب ایده برتر و فناور برتر، انتخاب پژوهشگر از میان دانشمندان 1% برتر دنیا، انتخاب دانش آموز برگزیده و معرفی غرفه برتر به بحث و بررسی گذاشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه مقرر شد کمیته علمی با در نظر گرفتن کلیه شاخص انتخاب پژوهشگر برتر ، تعداد 10 نفر پژوهشگر برتر را در سطح استان از میان گروه های آموزشی مختلف ( شامل 9 نفـر از علوم پایه، فنی، کشاورزی، دامپزشکی، انسانی، هنر و نیز گروه علوم پزشکـی ) و یکنفر از دستگاه های اجرایی انتخاب و معرفی نمایند.

همچنین در این جلسه مصوب شد که از میان غرفه های شرکت کننده در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان البرز، تعداد 5 غرفه بعنوان غرفه برتر انتخاب و معرفی شوند.

در پایان جلسه نیز مهلت کلیه مکاتبات با سازمانها و مراکز آموزشی و پژوهشی استان جهت ارسال مدارک پژوهشگران حداکثر تا تاریخ 30/7/98 و آخرین مهلت دریافت مدارک از سوی دبیرخانه جشنواره هفته پژوهش استان البرز 18 آبانماه اعلام شد.

298 / 167 دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج استان البرز هفته پژوهش و فناوری استان البرز کمیته علمی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج استان البرز هفته پژوهش و فناوری استان البرز کمیته علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۴۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث اولین خوابگاه متاهلی در دانشگاه شاهد/ در شاخص‌های فرهنگی رتبه برتر را کسب کردیم

رئیس دانشگاه شاهد از احداث اولین خوابگاه متاهلی این دانشگاه با ظرفیت ۳۳ واحد در محوطه دانشگاه شاهد خبر داد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، احمد چلداوی، رئیس دانشگاه شاهد در نشست خبری تشریح برنامه‌های این دانشگاه گفت: دانشگاه شاهد شامل ده دانشکده است که در حوزه علوم پزشکی و علوم انسانی و علوم پایه است که ۳۸ کارشناسی، ۱۰۰ رشته ارشد هستند.

وی افزود: دانشگاه شاهد در مجموع ۶ هزار دانشجو دارد که در سطوح مختلف تحصیلی مشغول تحصیل هستند.


وی ادامه داد: در حوزه پژوهش بودجه پژوهشی را ده برابر کردیم که پژوهانه اساتید هم ده برابر شد.


چلداوی اضافه کرد: حدودا قرارداد‌های ارتباط با صنعت ما ۱۷ برابر و مبلغ آن هم ۱۴ برابر شد.

وی ادامه داد: هزار متر مربع مرکز نوآوری راه اندازی کردیم، مرکز رشد دانشگاه هم راه اندازی شده است.


وی با اشاره به حوزه فرهنگی گفت: دوره‌های هم اندیش اساتید برگزار می‌شود، اردو‌های راهیان نور و مشهد را داشتیم و در دو شاخص مهم فرهنگی رتبه اول را کسب کردیم.


رئیس دانشگاه شاهد گفت: پذیرش دانشجو در این دانشگاه به صورت غیر متمرکز است و ۴ برابر ظرفیت دانشجو معرفی می‌شود که با برگزاری مصاحبه دانشجویان پذیرش می‌شوند.


وی خاطرنشان کرد: دانشجویان دختر در انتخاب دانشگاه می‌دانند که پوشش برتر را دارد و در دانشگاه شاهد چادر پوشش دانشجویان است.


چلداوی گفت: جمعیت دانشجویی دانشگاه شاهد ۵۰ درصد دختر و ۵۰ درصد را نیز پسران تشکیل می‌دهند.


وی ادامه داد: ۳۴۴ عضو هیات علمی در دانشگاه شاهد داریم که سرانه مقالات بین المللی ۱/۵ به ازای هر استاد است.

چلداوی گفت: خوابگاه متاهلی نداشتیم و در اولین اقدام یک خوابگاه ۳۳ واحدی در مرحله تدوین نقشه است که در محوطه دانشگاه احداث خواهد شد.


وی افزود: دانشگاه شاهد سیاست زده نیست، اما منفعل سیاسی هم نیست در حوادث ۱۴۰۱ تعداد زیادی گردهمایی دانشجویی داشتیم و مناظره‌های سیاسی برگزار کردیم و در دو سال اخیر ۸۹۹ عنوان برنامه تشکل‌ها برگزار کردند.

دیگر خبرها

  • توسعه همکاریهای دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی و موسسه آموزشی- تحقیقاتی صنایع دفاعی
  • اجرایی کردن طرح جامع جهاد علمی
  • دانشگاه الزهرا اولین همایش بین‌المللی «غزه زنده است» را برگزار کرد+ گزارش تصویری
  • مصلای امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد
  • مصلی امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی برگزار می‌شود
  • احداث اولین خوابگاه متاهلی در دانشگاه شاهد/ در شاخص‌های فرهنگی رتبه برتر را کسب کردیم
  • نشست تخصصی «اقلیم، طبیعت و بیان هنری» برگزار می‌شود
  • مشارکت فعال کانون‌های مساجد در رویداد ملی جوانی جمعیت
  • توسعه علمی، سکوی جهش تولید